nydj.nl- Logo - Beoordelingen

nydj.nl

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.839 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 nov 2016
nydj.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ben heel tevreden over de website, het bestelproces tot en met de levering. Het zou mooi zijn wanneer vooraf kan worden aangegeven de bestelling bij een Post NL-punt af te halen. Nu kan dat pas op een later moment in het proces. Niet geheel onoverkomelijk, dat is tot op heden ook goed gegaan. Een tip. Wanneer artikelen niet meer verkrijgbaar zijn (uitverkocht), verwijder ze dan van de site.

21 apr 2024
Heel blij met broeken van NYDJ, maar terugstuur procedure is ronduit klant onvriendelijk. We moeten 3km fietsen naar een DHL afhaalpunt terwijl een Post NL Punt op 200 mr. Is. Mijn inziens alle benodigdheden met artikel meesturen en terug sturen ook mogelijk maken met PostNL.

Beoordelingen voor nydj.nl

27 aug 2023
they send the wrong size. It’s very inconvenient