nydj.nl- Logo - Beoordelingen

nydj.nl

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.835 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 nov 2016
nydj.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ben heel tevreden over de website, het bestelproces tot en met de levering. Het zou mooi zijn wanneer vooraf kan worden aangegeven de bestelling bij een Post NL-punt af te halen. Nu kan dat pas op een later moment in het proces. Niet geheel onoverkomelijk, dat is tot op heden ook goed gegaan. Een tip. Wanneer artikelen niet meer verkrijgbaar zijn (uitverkocht), verwijder ze dan van de site.

Heel blij met broeken van NYDJ, maar terugstuur procedure is ronduit klant onvriendelijk. We moeten 3km fietsen naar een DHL afhaalpunt terwijl een Post NL Punt op 200 mr. Is. Mijn inziens alle benodigdheden met artikel meesturen en terug sturen ook mogelijk maken met PostNL.

Beoordelingen voor nydj.nl

MV
Maja V.
'S-Gravenzande
Alles liep zoals beloofd. Keurig verzorg! Schitterende kwaliteit, zoals ik gewend ben van NYDJ.
Ik vind de broek erg mooi zitten en bovendien is hij ongelooflijk comfortabel.
Snel op weg geholpen bij retour en ook dat is weer perfect geregeld!
Snelle levering en mooie producten
LM
AO
CW
Caroline W.
Hoofddorp
Ben tevreden over NYDJ. Een goed merk, zit als gegoten. Bezorging is prima. Zou het fijn vinden wanneer het ook mogelijk is vooraf aan te geven dat de bestelling kan worden opgehaald bij een ophaalpunt.

Mooie jeans die lekker zitten

Fijne jeans die conform bestelling worden geleverd. Het duurde wel iets langer dan ik had verwacht. Maar dat is niet onoverkomelijk.
Broek paste perfect mede door de tip om m 1 tot 2 maten kleiner te kopen Super snelle levering ook!
Mooie broek fijne pasvorm! En omdat ik 1.60 ben is de enkellaarsjes broek bij mij perfect op lengte!