vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

566 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 feb 2023
vulpesgoods.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Leuk product - LED kaarsen met afstandbediening. Voor elke kaarsen is een kleur te selecteren. Mijn dochters zijn er dol op. Met de afstandbediening zijn de kaarsen ook uit te schakelen. Goede felheid, tevens dimbaar. Erg goede klantenservice ook. Er was een technisch probleem met de eerste set kaarsen. Vulpes heeft een tweede set gestuurd met daarbij een retourlabel voor het terugsturen van de eerst set. Zeer klantvriendelijk en goed mee gedacht.

15 aug 2023
Hi, ik geef voorlopig 3 sterren omdat ik vaststelde en aangaf dat de factuur in feite geen factuur is maar gewoon een soort van kwitantie én dat er BTW werd aangerekend hoewel het om een professionele aankoop (met BTW-nummer) ging vanuit het buitenland. En de beide problemen zijn op dit moment wel erkend door Vulpes maar nog niet opgelost. Vandaar mijn score ...

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

Wordt beoordeeld
38047 werkt niet doet niets, en gratis retourneren werkt ook niet de reviews zijn nep en de site functioneert niet voel me belazerd, geld foetsie, nooit meer
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemiddag Ruud, Bedankt voor jouw bericht. We hebben direct contact met je opgenomen. Wat vervelend om te lezen dat je je zo voelt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag komen we met je in contact om je te woord staan en een passende oplossing te bieden zoals u van ons mag verwachten. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
7 apr 2024

Zonder handleiding, reeds geopend

Doos kwam geopend, geen handleiding. Wat nu?
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Josephina Dank voor je review. Allereerst onze excuses, het lijkt erop dat er iets mis is gegaan. Wij hebben contact met je opgenomen via de e-mail en hopen dit zo snel mogelijk samen naar tevredenheid te kunnen oplossen! Met vriendelijke groet Team Vulpes

2 keer mijn bestelling opgestuurd, maar nooit ontvangen

2 keer mijn bestelling opgestuurd. Eerste keert was mijn bestelling niet aangeboden door DHL. twee dagen later gebeld en toen werd mij beloofd dat ik mijn bestelling morgen zou ontvangen. Daarna is die niet meer opgestuurd. Ik heb de bestelling geannulleerd en nu wacht ik op mijn geld.
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Hamza, Bedankt voor jouw bericht. Nogmaals onze excuses! We hebben elkaar net telefonisch gesproken en zijn gelukkig tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Product nooit ontvangen
19 mrt 2024
Beste Niels, Wij willen nogmaals onze oprechte excuses aanbieden. Wij doen er graag alles aan om u een positieve ervaring met ons te kunnen geven. Het is uiteraard niet de bedoeling geweest dat we het product niet konden leveren. En vinden het enorm vervelend dat we na het versturen van uw bestel/verzendbevestiging, helaas hebben moeten vaststellen dat het bestelde product niet op voorraad was. Wat resulteerde in de annulering van uw bestelling. U heeft hiervoor een email ontvangen en wij hebben het gehele aankoop bedrag direct terug over gemaakt. Om het goed te maken, zouden we graag een passende oplossing aanbieden en komen we graag met u in contact. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
4 feb 2024
Weinig zuigkracht waardoor je ook minder melk gaat produceren.
Antwoord van vulpesgoods.com
Hi Hanifa, Bedankt voor je review en feedback, we hebben contact met je opgenomen en hopen je alsnog een positieve ervaring met Vulpes Goods te kunnen geven. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
23 sep 2023
Slechte aftersales Blafband werkt niet doordat hond te veel haar heeft en daardoor geen contact maakt. artikel mag niet retour en enige oplossing welke er geboden word is 10% korting op volgende aankoop. Blafband kan ik weggooien en het geld dus ook. jullie worden bedankt!!
25 sep 2023
Beste, Dank voor uw feedback. Aan de hand van uw bestelnummer kunnen we inzien dat u uw anti blafband al reeds had afgeknipt voordat u hebt besloten om de anti blafband ook daadwerkelijk volledig in gebruik te willen nemen. Hierdoor vervalt de mogelijkheid om het product te retourneren aangezien deze is afgeknipt en dus niet als origineel retour gestuurd kan worden. We vinden dit heel vervelend en daarom bieden we u graag een extra kortingscode aan voor een eventuele nieuwe aankoop. Uit bovenstaande begrijpen we dat u zeer teleurgesteld bent, we zullen dan ook zeer spoedig met u contact opnemen om gezamenlijk te kijken naar wat we voor u kunnen betekenen en wat de mogelijkheden zijn in uw geval. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
2 jun 2023

Anti cellulite apparaat pro

Zeer slecht product. De zuigkracht van "cupping" is zelfs op de laatste stand zo sterk, dat het verschrikkelijk pijn doet en je het apparaat niet kunt bewegen. Een week na gebruik zijn de tientallen blauwe plekken op mijn benen nog steeds niet weg getrokken!
7 jun 2023
Beste, Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons product. Mogen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice? Dan kijken wij graag even mee voor een passende oplossing in deze vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
10 okt 2023
Het systeem werkt niet. Wij hebben 5 honden en geen van de 5 geeft enige reactie bij gebruik van het toestel
10 okt 2023
Beste Pascale, Bedankt voor je review. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Als je hard drukt gaat de machine uit en de lader werkt niet
2 aug 2023
Hi Marloes, Bedankt voor je review en feedback. Wat vervelend om te lezen om te horen dat je problemen hebt met je bestelling. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
25 jul 2023
Hij is niet geruisloos maakt best veel geluid
3 aug 2023
Hi, Bedankt voor je review en feedback. Wat vervelend om te lezen om te horen dat je problemen hebt met je bestelling. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Wordt beoordeeld
Afbeeldingen komen niet overeen met het werkelijke beeld.
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw feedback, we vinden het erg vervelend om te lezen voor u dat u het gevoel heeft dat de afbeeldingen niet overeenkomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zullen dan ook graag even contact hebben om uw probleem te verhelpen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
15 okt 2023
Apparaat werkt voor geen meter. Weggegooid geld.
26 okt 2023
Beste Kees, Bedankt voor je review. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Bladen van ventilatie scheef
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw feedback, we vinden het erg vervelend om te lezen voor u dat uw kachelventilator niet optimaal werkt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zullen dan ook uiteraard vandaag graag even contact met u opnemen om uw probleem te verhelpen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
22 nov 2023
PRODUCT WERKT NIET
22 nov 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het erg jammer om te lezen dat uw product niet werkt. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling en we willen dit dan ook heel graag z.s.m. voor u oplossen! We nemen spoedig contact met u op om uw situatie te bekijken en hier een gepaste oplossing voor te bieden. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
11 sep 2023
Werkt gewoon niet.
12 sep 2023
Beste Willem, Bedankt voor je review. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes