vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

566 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 feb 2023
vulpesgoods.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Leuk product - LED kaarsen met afstandbediening. Voor elke kaarsen is een kleur te selecteren. Mijn dochters zijn er dol op. Met de afstandbediening zijn de kaarsen ook uit te schakelen. Goede felheid, tevens dimbaar. Erg goede klantenservice ook. Er was een technisch probleem met de eerste set kaarsen. Vulpes heeft een tweede set gestuurd met daarbij een retourlabel voor het terugsturen van de eerst set. Zeer klantvriendelijk en goed mee gedacht.

15 aug 2023
Hi, ik geef voorlopig 3 sterren omdat ik vaststelde en aangaf dat de factuur in feite geen factuur is maar gewoon een soort van kwitantie én dat er BTW werd aangerekend hoewel het om een professionele aankoop (met BTW-nummer) ging vanuit het buitenland. En de beide problemen zijn op dit moment wel erkend door Vulpes maar nog niet opgelost. Vandaar mijn score ...

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

19 apr 2024
Hond blaft door piepen blafband heen en bij trilling schud ze haar kop alleen even.
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Jinke, Bedankt voor je review en je feedback. We hebben contact met je opgenomen. We kijken graag met je mee om te kijken of wellicht een andere anti-blafband of apparaat beter bij uw hond past. Graag horen we van je, zodat we je verder kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Zuigt niet goed
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Hanan, Zoals telefonisch besproken mag je de bestelling retourneren. We hebben je inmiddels een retourlabel toegestuurd. En hopen dit naar wens op te lossen. Groeten, Team Vulpes
Moet de de site beoordelen terwijl ik me Bestelling naar 6 dgn nog niet binnen heb
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Wl Evers, Vervelend om te horen! Aan de hand van je review is er contact opgenomen via de mail. Helaas hebben wij nog geen reactie van je mogen ontvangen. Door complicaties bij DHL is er iets niet goed gegaan met het andere pakket. Wij hebben je bestelling dinsdag opnieuw op de post gedaan, als ik deze track en tracè bekijk, zie ik dat deze woensdag bezorgd is. Graag komen wij in contact of alles naar wens is opgelost! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
15 jul 2023

Retourneren knap lastig

Hoe maak je het zo moeilijk mogelijk om je aankoop te retourneren, verschrikkelijk irritant. Koop er nooit meer wat.
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Mariska, Vervelend om te horen dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met het retourneren van het product. Wij proberen dit juist zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Graag horen we jouw feedback om te kunnen kijken wat we beter zouden kunnen doen. Zou je een email kunnen sturen naar support@vulpesgoods.com? Groeten, Team Vulpes
19 okt 2023
Afstands bediening werkt niet en de timer schakelt de verwarming wel uit maar de ventilator blijft draaien.
27 okt 2023
Beste Frans, Bedankt voor je review. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes

Lang wachten op bestelling

Mijn producten waren na twee weken nog niet geleverd na meerdere contact pogingen gedaan te hebben. Uit eindelijk moest ik de bestelling opnieuw plaatsen. Niet ideaal als je op een kolf apparaat moet wachten als nieuwe moeder (gelukkig had ik er nog een achter de hand). Tips: voor de klantenservice om hier wat proactiever mee om te gaan.
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Julie, Bedankt voor uw review! We vinden het erg jammer om te lezen dat de levering niet soepel verliep. We zullen vandaag contact met u opnemen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
16 nov 2023
leverdatum niet gehaald
21 nov 2023
Beste Michel, Bedankt voor je review. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
30 jun 2023