vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

566 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 feb 2023
vulpesgoods.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Leuk product - LED kaarsen met afstandbediening. Voor elke kaarsen is een kleur te selecteren. Mijn dochters zijn er dol op. Met de afstandbediening zijn de kaarsen ook uit te schakelen. Goede felheid, tevens dimbaar. Erg goede klantenservice ook. Er was een technisch probleem met de eerste set kaarsen. Vulpes heeft een tweede set gestuurd met daarbij een retourlabel voor het terugsturen van de eerst set. Zeer klantvriendelijk en goed mee gedacht.

15 aug 2023
Hi, ik geef voorlopig 3 sterren omdat ik vaststelde en aangaf dat de factuur in feite geen factuur is maar gewoon een soort van kwitantie én dat er BTW werd aangerekend hoewel het om een professionele aankoop (met BTW-nummer) ging vanuit het buitenland. En de beide problemen zijn op dit moment wel erkend door Vulpes maar nog niet opgelost. Vandaar mijn score ...

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

20 apr 2024

Blafband hond

Verzorgen en toesturen van de bestelling was goed maar nog niet het gewenste resultaat met de band
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Toine, Zoals telefonisch besproken gaan jullie de band nog even testen om te kijken of jullie het gewenste resultaat kunnen behalen. Over twee weken hebben we contact om te kijken of deze anti-blafband goed werkt voor jullie hond, of dat een andere wellicht beter is. We kijken graag mee voor het beste resultaat! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Mijn honden blaffen er dwars door heen
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Helena, Bedankt voor je review en jouw feedback. Wat vervelend om te lezen om te horen dat het anti blaf apparaat niet werkt bij jouw honden. Zou je contact met ons kunnen opnemen, doormiddel van whatsapp, telefoon of een e-mail? Dan hopen we je passend advies te kunnen geven en naar tevredenheid te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Ik heb een anti schrok en anti lek bak in een gehaald. De anti schrok bak ben ik niet tevreden over. Er zit teveel ruimte tussen zodat het eten nogsteeds erg makkelijk en snel gebeurt. vind dat erg jammer want goedkoop was het niet.
19 mrt 2024
Beste, Bedankt voor jouw bericht. Er is contact met je opgenomen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Alles via Bol.com is prima verlopen Vulpes Goods bestelling was heel snel in huis Alleen wat ik besteld had is een waardeloos product, en toch via een revieuw besteld
15 aug 2023

Voorlopig 3 sterren

24 aug 2023
Beste, Bedankt voor de voorlopige review. Vervelend om te lezen dat je ongemak hebt ervaren met de facturatie. We werken eraan om dit snel en op de juiste manier op te lossen en van de 3 sterren 5 sterren te maken. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Vulpes

Doet het niet altijd goed..

Heb nu al een paar keer gehad dat ik doodleuk aan het kolven ben, haal ze eraf; zit er geen melk in. Terwijl borsten supervol zijn. Dan zit die dus blijkbaar “niet goed”? Maarja, dat voel of zie je niet zo goed vind ik. Dat is een minpuntje.. verder ging 1 van de 2 vandaag niet aan, terwijl batterij nog opgeladen is. Even later deed die het wel weer. Beetje gek! En vervelend natuurlijk..
Antwoord van vulpesgoods.com
Hi Romy, Een hele goedemorgen. Wat vervelend dat uw borstkolf nog niet optimaal werkt, we zullen contact met u opnemen om te kijken hoe we u kunnen ondersteunen en uw probleem kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
4 okt 2023
De kolf is super handig in gebruik en ideaal dat deze draadloos is. Nadeel vind ik het melk opvang bakje. Je moet goed opletten met uitschenken en er blijft vaak een beetje melk achter. Daarnaast vind ik ook het schoonmaken van het melk opvang bakje wat lastiger. Helemaal het droogmaken. Maar wellicht dat daar nog tips voor zijn. Die hoor ik dan graag.
27 okt 2023
Beste, Bedankt voor je feedback, dat is zeer waardevol voor ons! Wij zullen je even een instructievideo toesturen voor optimaal gebruik! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
1 jan 2024
Als er beloofd wordt, als het artikel in voorraad is, voor 16u besteld ,morgen in huis en het is 3 werkdagen later. Dat kan niet. Daar het product nog niet aanwezig is , kan ik daar geen beoordeling over geven.
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Luc, Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging in de levering van jouw bestelling. We begrijpen dat dit teleurstellend is, en we willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zien dat je bestelling op 27-12 is geplaatst en dat we deze dezelfde dag hebben verzonden. Helaas hebben zich bij DHL op die dag complicaties voorgedaan, gecombineerd met de feestdagen, waardoor jouw bestelling pas op 02-01-2024 kon worden geleverd. We begrijpen volledig dat dit niet aan onze belofte heeft voldaan, en dat spijt ons zeer. Graag komen we in contact met jou om te bespreken of we iets kunnen doen om de situatie recht te zetten en je ervaring met Vulpes te verbeteren. Je tevredenheid is voor ons van het grootste belang. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Ik heb maanden geleden zo'n ozon ding gekocht voor de geur van de kattenbak. Maar het werkt niet echt. Plus het valt iedere van de kast af omdat de plak/lijm laag niet meer werkt
1 nov 2023

Goederen niet ontvangen.

De goederen werden niet geleverd na meer dan 2 weken en we hebben terugbetaling gevraagd. Probleem lag bij de koerierdienst. Keurig terugbetaald door Vulpes goods.
21 sep 2023
Vind dat er veel geluid vanaf komt Dacht dat dat veel minder zou zijn Hondje stopt de ene x met blaffen en de volgende x gaat ze door met blaffen
21 sep 2023
Hi! Bedankt voor je review en voor het delen van je ervaring. We waarderen je eerlijke feedback en zullen dit meenemen waar mogelijk. We raden aan om de instructies zorgvuldig te volgen en de anti-blafband geleidelijk te introduceren voor het beste resultaat. Zo adviseren wij om naast het gebruik van het anti blaf apparaat ook een correctie woord te gebruiken zoals "stop" of dergelijks. Als je hulp nodig hebt, staan we klaar om te assisteren. Bedankt voor je vertrouwen in ons product! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
4 jul 2023
Het is een reeds eerder uitgepakt/of gebruikt artikel. Had dat graag vermeld gezien. Het werkt op zich OK dus verder geen commentaar.
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Herman, Bedankt voor je waardevolle feedback! We zijn blij om te horen dat het product naar behoren werkt. We willen graag een verduidelijking geven met betrekking tot het uitgepakte of gebruikte artikel. Wij voeren we regelmatig steekproeven uit om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. Dit houdt in dat we af en toe een artikel uit de verpakking halen en controleren voordat het naar onze klanten wordt verzonden. Hiermee willen we ervoor zorgen dat we alleen producten van de hoogste kwaliteit leveren. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om je van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
14 jun 2023
De gebruiksaanwijzing was met bijna onleesbaar kleine letters. De blafband doet het verder goed.
15 jun 2023
Bedankt voor je feedback!😃 Goed om te lezen dat de anti blafband goed werkt, veel plezier ermee!
Her artikel dat we besteld hebben voldoet niet aan onze verwachting
23 jun 2023
Beste, Wat vervelend dat het product niet aan jullie verwachting voldoet, onze excuses voor het ongemak. U kunt altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Wij kijken graag met u mee om tot de juiste oplossing te komen. Groeten, Team Vulpes
14 sep 2023
Mijn hond reageert er heel soms op
19 sep 2023
Hi Laura, Bedankt voor je review en voor het delen van je ervaring. We waarderen je eerlijke feedback. We begrijpen dat elk huisdier uniek is en verschillend kan reageren op trainingsmethoden. We raden aan om de instructies zorgvuldig te volgen en de anti-blafband geleidelijk te introduceren voor het beste resultaat. Als je hulp nodig hebt, staan we klaar om te assisteren. Bedankt voor je vertrouwen in ons product! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
26 jul 2023