vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

566 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 feb 2023
vulpesgoods.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Leuk product - LED kaarsen met afstandbediening. Voor elke kaarsen is een kleur te selecteren. Mijn dochters zijn er dol op. Met de afstandbediening zijn de kaarsen ook uit te schakelen. Goede felheid, tevens dimbaar. Erg goede klantenservice ook. Er was een technisch probleem met de eerste set kaarsen. Vulpes heeft een tweede set gestuurd met daarbij een retourlabel voor het terugsturen van de eerst set. Zeer klantvriendelijk en goed mee gedacht.

15 aug 2023
Hi, ik geef voorlopig 3 sterren omdat ik vaststelde en aangaf dat de factuur in feite geen factuur is maar gewoon een soort van kwitantie én dat er BTW werd aangerekend hoewel het om een professionele aankoop (met BTW-nummer) ging vanuit het buitenland. En de beide problemen zijn op dit moment wel erkend door Vulpes maar nog niet opgelost. Vandaar mijn score ...

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

25 apr 2024

Probleem met defecte kattenverjager opgelost

Na wat heen en weer mailverkeer uiteindelijk telefonisch kontakt met vulpesgoods gehad. In dit telefoongesprek is het probleem van een defecte kattenverjager vlot opgelost. Zeer snel een nieuwe kattenverjager ontvangen. Katten niet blij, ik wel. Bedankt voor de service TeamVulpes.
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn om te lezen dat het goed is opgelost en dat je blij bent, daar doen we het voor, Walt!

Werkt goed.

In het begin even wennen aan hoe stevig het flesje vastgedraaid moest worden, want anders bij het opwarmen komt er melk via de zijkantjes naar boven. Maar uiteindelijk als je het door hebt dan is het helemaal goed!
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je review en feedback, Nick!
AB
anja b.
kruibeke
heel snel geleverd maar ze er was normaal gratis E book bij en die heb ik niet gekregen
Bestelling kwam zoals beloofd afgeleverd. En alles was o.k., dank daarvoor.
Bedankt voor je review!
14 apr 2024
JL
Johnny L.
Enschede
Prima inhaler gekocht helaas ging de pakking die het reservoir moet afsluiten bijna direct kapot.
Antwoord van vulpesgoods.com
Hi Johnny, Wat vervelend dat deze direct kapot is gegaan. Mijn collega heeft gereageerd op jouw email. Heb je deze goed ontvangen? We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
23 mrt 2024
Snelle levering . Enkel mijn hond wil het niet dragen . Zal even wennen zijn .
Antwoord van vulpesgoods.com
Hi Sylvie, Hopelijk went hij snel aan de band en vermindert het blaffen. Bedankt voor je waardevolle feedback!
Product zien er goed uit nu nog afwachten of het aan de verwachtingen voldoet
Antwoord van vulpesgoods.com
We wensen je heel veel plezier met je aankoop!
Snelle service en goede kolf!
Heel erg bedankt! 😁