vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

566 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 feb 2023
vulpesgoods.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Leuk product - LED kaarsen met afstandbediening. Voor elke kaarsen is een kleur te selecteren. Mijn dochters zijn er dol op. Met de afstandbediening zijn de kaarsen ook uit te schakelen. Goede felheid, tevens dimbaar. Erg goede klantenservice ook. Er was een technisch probleem met de eerste set kaarsen. Vulpes heeft een tweede set gestuurd met daarbij een retourlabel voor het terugsturen van de eerst set. Zeer klantvriendelijk en goed mee gedacht.

15 aug 2023
Hi, ik geef voorlopig 3 sterren omdat ik vaststelde en aangaf dat de factuur in feite geen factuur is maar gewoon een soort van kwitantie én dat er BTW werd aangerekend hoewel het om een professionele aankoop (met BTW-nummer) ging vanuit het buitenland. En de beide problemen zijn op dit moment wel erkend door Vulpes maar nog niet opgelost. Vandaar mijn score ...

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

GEWELDIG KOLFAPPARAAT

De bezorging was super snel (had het kolfapparaat de volgende dag al in huis). Mooie verpakking en hele duidelijke handleiding. Ik ben er zo onwijs tevreden mee dat ik nóg een kolfapparaat heb gekocht. De zuigkracht is fantastisch en de kolfapparaten zijn gemakkelijk te gebruiken, je plaatst ze in je BH en kan ondertussen allerlei andere taken doen tijdens het kolven. Ik raad dit product elke vrouw aan!
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je mooie review, Alekandra! We vinden het enorm fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!😊
Het product werd snel naar ons verzonden en werden goed op de hoogte gehouden. Het product zelf werkt goed bij onze hond , die van blaffen een hobby gemaakt had. Ik ben zeer tevreden!
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Veel plezier met de aankoop!
22 apr 2024

Uitstekende kwaliteit en service

Uitgebreide set Netjes en veilig verpakt Duidelijke handleiding met filmpje Gebruiksvriendelijk Snelle levering
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor deze top review! 😃
NT
Nicole T.
Zutendaal
mijn bestelling van marterverschrikkers werken voor de eerste dag en nacht uitstekend. Lang niet meer zo rustig geweest op zolder. Waren bedoelt voor de auto, maar hier doen ze het ook. Plus een totale levering met batterijen en schroevendraaier en een zeer scherpe prijs. Kan niet beter !
Antwoord van vulpesgoods.com
We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Nicole!😁

Matter verjager

De bestelling was zoek geraakt. We namen dan ook contact met Vulpes. Die hebben heel actief naar het pakje gezocht tot het ook gevonden werd De hulp was excellent. Een aanrader!
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn dat we de kwestie zo hebben kunnen oplossen! Heel veel plezier met je aankoop😊
1 dag geleden
De duiven verjager werkt prima. Dier vriendelijk en prima voor mijn nachtrust. We worden s.morgens om 6.00 uur niet meer wakker met roe koe koe.
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste, Hartelijk dank dat je moeite hebt gedaan om ons bedrijf en product te beoordelen. We vinden het geweldig leuk om te lezen dat je tevreden bent met de duivenverjager! Mocht je je ervaring willen delen met andere vulpes members dan zouden we het enorm waarderen als je wellicht een productreview zou willen achterlaten bij het product. Voor nu wens ik je een heel fijn weekend toe en we hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze online webshop :). Groetjes Team Vulpes
21 apr 2024
Jullie helpen om oplossingen te vinden. Geven antwoord op vragen en geven aan om meer vragen te stellen als dat nodig zou zijn
Antwoord van vulpesgoods.com
We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice! 😁

Prima firma

De positieve manier waarop en de snelheid waarmee Vulpes heeft gereageerd en gehandeld. Ik ben helemaal onder de indruk.
Antwoord van vulpesgoods.com
Daar doen we onze uiterste best voor, heel veel plezier met je aankoop! 😄
18 apr 2024
Snelle en nette levering. Het product zelf nog niet uitgeprobeerd, maar neem aan dat het prima werkt.
Heel erg bedankt, Wilma! 😁
22 apr 2024
Antwoord van vulpesgoods.com
Daar doen we onze uiterste best voor, veel plezier met je aankoop! 😄
Snelle levering hond pincher, geen effect, zou normaal zijn voor dit ras, is hipper actief
Super tevreden over de producten en service. Snel en prettig contact bij vragen.
PB
Peter B.
Brunssum
16 apr 2024

Goede verpakking, snelle levering

Goede verpakking, prima kwaliteit marterverjager hopelijk zien we die niet meer
Wij hopen dat je Marters niet meer terug ziet, Peter😊
Bezorging dag na bestelling, incl batterijen enz. Compleet en functioneel.
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor de mooie complimenten, Alma!
YV
yaquelin v.
Hillegom
Product snel geleverd en precies zoals ik had verwacht!
Antwoord van vulpesgoods.com
We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 😊
Zeer snelle levering en artikelen zoals beschreven.
Antwoord van vulpesgoods.com
We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 😁
AK
A K.
Assen
Snelle reactie op mail, vriendelijk en meedenkend.
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor de mooie complimenten!☀️
Super tevreden met de service en bestellingen.
Bedankt voor de complimenten! 😁
26 apr 2024
Snelle verzending, goed verpakt. Alles in orde.
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor de mooie complimenten!
Goed product , snelle bezorging !
Antwoord van vulpesgoods.com
Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 💪