lichy.nl- Logo - Beoordelingen

lichy.nl

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden230 beoordelingen in totaal

Zeer mooie lamp gekocht in de winkel in Haarlem. Omdat het een vloerlamp van 1.70 hoog betrof werd ons aangeboden om de lamp gratis bij ons thuis te bezorgen. Nog dezelfde avond konden wij genieten van deze schitterende lamp. We hebben hem nu een aantal dagen staan en ontvangen alleen maar complimenten. Wanneer wij weet eens een lamp nodig hebben, gaan wij zeker even in Haarlem kijken!

11 okt 2023
Uit site rekende wij er op dat we een lampje van 15 watt bij zat en een stekker verplaatst kon wod6ddn

Beoordelingen voor lichy.nl

Goede service, meedenkend en telefonisch bereikbaar.
PK
Snelle service. Goed verpakt.
4 jul 2024
18 jun 2024
De hele bestellingsprocedure was duidelijk en het werd snel geleverd. Ik bleef maar thuis omdat het pakket zou worden afgeleverd. Op een gegeven moment moest ik toch echt weg. Toen bleek dat met het pakket gewoon voor de deur had gezet. Zonder aanbellen, maar daar kan Lichy niet aan doen.
18 jun 2024
Goededag, Bedankt voor de mooie recensie. Wat de bezorger betreft gaan we daar melding van maken. U had er namelijk voor moeten tekenen. Alsnog heel veel plezier ermee.
15 jun 2024
Snelle levering. Mooie lamp ontvangen.
18 jun 2024
Heel erg veel plezier mee! Graag tot ziens.
12 jun 2024
8 jun 2024
3 jun 2024

Mooie lamp. Kadootje voor mijn kamer.

Mooie lamp.
2 jun 2024
2 jun 2024
26 mei 2024
Snelle levering. Snel antwoord op een vraag.
20 mei 2024
20 mei 2024
Mooie lamp, fijne kleur en individueel te bedienen. Heel blij mee.
19 mei 2024
10 mei 2024
Correcte levering en veel service.
6 mei 2024
Snel geleverd is aan te bevelen
4 mei 2024
Snelle levering, heel fijn! Een advies over welke lampen er leuk in zijn zou fijn zijn.
4 mei 2024
Goededag en graag gedaan voor de snelle levering. Wat het advies voor lampen betreft, is er wel een en ander van belang. Er zijn meer dan 6.500 mogelijkheden wat we kunnen adviseren. Het probleem is dat iedereen een andere lichtwens heeft. De kans bestaat dan dat wij een lichtbron aanbevelen die u niet mooi vindt en dat het dan afbreuk doet op uw gekochte lamp. De lichtbron kan namelijk een armatuur maken en breken.
BA
2 mei 2024
4 mei 2024
heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling.
Snelle levering, goed verpakt.
Heel erg bedankt.
Mooie lampen voor een zeer aantrekkelijke prijs! Snel opgestuurd en met zorg verpakt!