lichy.nl- Logo - Beoordelingen

lichy.nl

96 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden207 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun 2020
lichy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Wat een eerlijke en deskundige verkoper! Een prima assortiment met vooral kwaliteit voor een gunstige prijs-kwaliteitverhouding.

11 okt 2023
Uit site rekende wij er op dat we een lampje van 15 watt bij zat en een stekker verplaatst kon wod6ddn

Beoordelingen voor lichy.nl

11 okt 2023
Antwoord van lichy.nl
12 okt 2023
Goededag, Elke lamp met een grote of kleine fitting wordt geleverd exclusief lichtbron. Op de omschrijving staat dat er max 15w e14 in mag. Aangezien de wandlamp wel getest moet worden en wij noch de leverancier weet hoe lang het draad voor u moet zijn, wordt er een draad bijgeleverd met stekker. Zoals de omschrijving ook laat weten. Aangezien wij of de leverancier ook niet weten waar er een schakelaar geplaatst kan worden, kan u dat altijd nog zelf er tussen plaatsen. Ook de foto's zijn meer dan duidelijk om uitleg te geven over deze uitleg. Hierdoor begrijpen wij helemaal niet waarom er door u een 1 ster beoordeling wordt gegeven.
24 sep 2023
Ik heb het product nog niet eens ontvangen !
Antwoord van lichy.nl
27 sep 2023
Goededag, U heeft de lamp donderdag avond 21 september om 19.50 besteld. We hebben de bestelling vrijdagavond verzendklaar gemaakt voor DPD. Echter, deze kon pas maandag door DPD in het netwerk worden opgenomen. U heeft de lamp dinsdag eind van de ochtend in ontvangst mogen nemen. Sneller dan dit hebben wij niet voor u kunnen regelen. Wij vinden het dan ook zeer bijzonder dat u op zondag 24 september 20.09 uur deze review schrijft.