lichy.nl- Logo - Beoordelingen

lichy.nl

96 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden212 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun 2020
lichy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Wat een eerlijke en deskundige verkoper! Een prima assortiment met vooral kwaliteit voor een gunstige prijs-kwaliteitverhouding.

11 okt 2023
Uit site rekende wij er op dat we een lampje van 15 watt bij zat en een stekker verplaatst kon wod6ddn

Beoordelingen voor lichy.nl

11 aug 2023
Bamboelamp exact hetzelfde als op de website..heel tevreden..snelle levering..top
AV
AM v.
Veenendaal
30 jul 2023
alles ging hel snel
19 jul 2023
Snelle levering en goed bezorgd!
18 jul 2023
zeer snelle levering en ondanks verkeerde levering ook zeer snel persoonlijk contact (via de mail). Zelfs op zondag!! Kon het heel makkelijk retourneren terwijl de juiste levering al weer onderweg was.
19 jul 2023
Bedankt voor uw mooie recensie. Nogmaals onze welgemeende excuses dat wij de verkeerde kleur hebben gezonden. Alsnog heel veel plezier met uw mooie en stille plafondventilator.
29 jun 2023

keurig geregeld

alles keurig geregeld met ook goede communicatie minpuntje is dat de doos met de lamp flink beschadigd is aangekomen. gelukkig, is de lamp nog heel
29 jun 2023
Top en heel erg bedankt voor deze mooie recensie. Veel plezier met de mooie lamp. Ondanks dat de doos van 100x100x20cm op een pellet is vervoerd, is deze alsnog beschadigd. We gaan dit neerleggen bij de vervoerder.
31 mei 2023

Eerlijk en deskundig

25 mei 2023
Alles was goet het product en de levering was snel
24 mei 2023
Duidelijke website, snelle levering en goed op de hoogte gehouden via e-mail. Mooie producten!
25 mei 2023
heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn heel blij met deze beoordeling en zorgt ervoor dat we nog beter ons best doen. Graag tot ziens!
16 mei 2023
Scherpe prijzen en snelle verzending
25 mei 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Graag tot ziens!
10 mei 2023

Tafellamp zwart usb zeer mooi

Tafellamp usb zeer mooi
4 mei 2023
Heel aardig aan de telefoon Goed product, goedkoper dan elders, Snel geleverd Foto kan niet , want is een cadeau voor iemand anders