handwerk-hobbyzaak.nl- Logo - Beoordelingen

handwerk-hobbyzaak.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden554 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
handwerk-hobbyzaak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat ik de bestelling nogmaals had geplaatst en direct heb voldaan, is de bestelling binnen 3 dagen geleverd. Andere bestelling is geannuleerd (hoop ik).

23 mrt 2024
Communiceren. Artikel is volgens website op voorraad. Na bestelling geen bevestiging gehad en nog steeds niets ontvangen. Ook geen mail. Ondanks het ook nog invullen van een contactformulier. Dit is de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Beoordelingen voor handwerk-hobbyzaak.nl

zeer netjes om on line te bestellen, vlugge afhandeling en vroeger geleverd dan werd voorspeld, dikke merci. De kleuren waren perfect

Mijn hobbyleverancier.

Bij hobby/handwerkzaak kan ik alles voor mij hobby's krijgen. Zowel voor het haken, als voor diamond painting.
altijd keurige levering, gekocht artikel prima en dan had ik geluk, het was hetzelfde bad
Correcte informatie en afhandeling 👍👌
Prima levering van de spullen.
13 apr 2024
TM
Toos M.
Oldenzaal
De goede en snelle verzending.
3 mrt 2024
23 mrt 2024

Bestelling eerste keer onjuist aangegeven.

De snelle levering van mijn breinaalden en super goed verpakt.
In de regel is HandwerkHobbyzaak met de levering zeer correct!
PO
Peter O.
Hoofddorp
Makkelijk besteld en snel geleverd
Snelle service, snel versturen!
Prima, snel en correct
Ik heb geen bevestiging gekregen dat mijn bestelling is gebeurt. Als ik inloggen zie ik dat de bestelling in backorder staat. Als dat zo is mogen ze dit laten weten vind ik. Ik wacht nog even af..
7 okt 2023
Communicatie en levering De communicatie over de bestelling was prima en de levering was supersnel.
Pakket is goed aangekomen ik vind enkel de verzendkosten hoog voor 75gr wol
11 jul 2023
Mijn ervaring is super, alleen de bezorging van DHL is minder positief.