handwerk-hobbyzaak.nl- Logo - Beoordelingen

handwerk-hobbyzaak.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden555 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
handwerk-hobbyzaak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bedankt! 1 van de 2 bestelde garens was niet op voorraad. Heb aangegeven dat ze zelf een passende kleur mochten uitzoeken. Heel mooi resultaat! Dus ze denken graag met je mee!

23 mrt 2024
Communiceren. Artikel is volgens website op voorraad. Na bestelling geen bevestiging gehad en nog steeds niets ontvangen. Ook geen mail. Ondanks het ook nog invullen van een contactformulier. Dit is de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Beoordelingen voor handwerk-hobbyzaak.nl

Ik heb geen bevestiging gekregen dat mijn bestelling is gebeurt. Als ik inloggen zie ik dat de bestelling in backorder staat. Als dat zo is mogen ze dit laten weten vind ik. Ik wacht nog even af..
17 mei 2023

Hele trage levering, niet zeker of het (nog) komt

Na ruim 2 weken nog steeds geen bestelling binnen. 4 dagen geleden track en trace info gekregen die niet werkt. Voor €48 besteld. Nooit weer.
5 aug 2023
Informeren als er een product niet of voorraad is, en kontakt opnemen met de besteller. Bestelling na een week nog niet ontvangen.
9 aug 2023
Artikel niet ontvangen en wel betaald! Gemaild met verkoper. Geen antwoord
De bestelling afleveren, ik heb nog steeds niets ontvangen
AJ
Annemieke J.
Amsterdam
18 nov 2023
Geen zending ontvangen en geen contact mee te krijgen