Lucardi Juwelier Eindhoven Woensel 256

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden262 beoordelingen in totaal

28 aug 2023
Nou ik ben me toch goed geholpen bij jullie in winkelcentrum Woensel. Ik zou eigenlijk nooit meer daar naar binnen gaan. Omdat ik een paar keer dat daar binnen was niet geholpen werd. Ik had ook aangegeven bij jullie winkel in de stad. Maar nu is het zoveeeel verbeterd! Ik hoop niet dat bij 1 keer is maar altijd!! Verkoopster was echt super lief! En luister goed wat mij wensen waren en wat ik zocht!! Echt top

Ring gekocht in de aanbieding wel zilver, maar werd in papiertje gedraaid, geen doosje? wel zo netjes vind ik.. Doosjes waren op en een groter doosje kost 2,00 euro. I Is niet zo klantvriendelijk vond ik... Ring zit nog in het papiertje, nog aanbieden aan iemand Met vriendelijke groet, Helma an leuken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Woensel 256

23 jul 2023
Wij waren op zaterdag best druk in de winkel.. 1 iemand extra in de winkel voor te helpen was fijn geweest. Eenmaal aan de beurt zijn we super geholpen.
18 jun 2023
Helpen met in stellen van horloge Terwijl we er om vragen