Lucardi Juwelier Eindhoven Woensel 256

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden257 beoordelingen in totaal

28 aug 2023
Nou ik ben me toch goed geholpen bij jullie in winkelcentrum Woensel. Ik zou eigenlijk nooit meer daar naar binnen gaan. Omdat ik een paar keer dat daar binnen was niet geholpen werd. Ik had ook aangegeven bij jullie winkel in de stad. Maar nu is het zoveeeel verbeterd! Ik hoop niet dat bij 1 keer is maar altijd!! Verkoopster was echt super lief! En luister goed wat mij wensen waren en wat ik zocht!! Echt top

23 jul 2023
Wij waren op zaterdag best druk in de winkel.. 1 iemand extra in de winkel voor te helpen was fijn geweest. Eenmaal aan de beurt zijn we super geholpen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Woensel 256

18 apr 2024
Niks alles was perfect. De medewerkers waren aardig en hielpen ons heel erg. Ze hadden de cad3autjes heel mooi en netjes ingepakt. Er was nog een actie die alleen online gold maar zij hadden het toch in de winkel afgeprijsd voor ons. Dankjuliewel
Fijne goede service en kwaliteit schoonheid uitstraling en vriendelijkheid van het personeel,je krijgt waar voor sieraad wat je koopt bij Lucardi.♥︎♥︎♥︎♣︎♣︎
19 apr 2024
Heel vriendelijk personeel niet opdringerig . Maasr als je om hulp vraagt wordt je vriendelijk en deskundig geholpen.
19 apr 2024

Super vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel, door even gauw member te worden, kreeg ik een hele dikke korting!!
Goed geholpen door vriendelijk personeel 👍!
21 apr 2024
MV
Super goed en aardig geholpen, niks veranderen, blijf jezelf en aardig tegen de klant, dan is de klant dat ook tegen jullie😉
SM
Sharine M.
Dordrecht
23 mrt 2024

Goed geholpen

Vriendelijke personeel Geen haast, relax!
Goed en vriendelijk geholpen
Snel en aardig
Snelle service. Maar op sommige producten ontbrak een duidelijk prijskaartje. Dit kan wel beter.
18 feb 2024
Vriendelijke verkoopster/adviseurs. Leuke ketting voor onze jarige kleindochter
3 mrt 2024
Helemaal niks. Hele aardige mensen werken daar en het is betaalbaar
24 feb 2024
Goede hulp van aardige verkoopster

Prima geholpen

Het personeel neemt echt de tijd
10 feb 2024
AM
Ad M.
Eindhoven
Horloge was prachtig maar helaas te groot voor de pols van mijn vrouw. De service prima. Kon het horloge zonder problemen terug brengen naar een winkel van lucardi.
28 jan 2024
Je wordt goed geholpen. Er wordt naar je geluisterd en eventueel wordt je voorzien van goed advies. Ik heb een topervaring gehad.