Lucardi Juwelier Eindhoven Woensel 256

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden262 beoordelingen in totaal

28 aug 2023
Nou ik ben me toch goed geholpen bij jullie in winkelcentrum Woensel. Ik zou eigenlijk nooit meer daar naar binnen gaan. Omdat ik een paar keer dat daar binnen was niet geholpen werd. Ik had ook aangegeven bij jullie winkel in de stad. Maar nu is het zoveeeel verbeterd! Ik hoop niet dat bij 1 keer is maar altijd!! Verkoopster was echt super lief! En luister goed wat mij wensen waren en wat ik zocht!! Echt top

Ring gekocht in de aanbieding wel zilver, maar werd in papiertje gedraaid, geen doosje? wel zo netjes vind ik.. Doosjes waren op en een groter doosje kost 2,00 euro. I Is niet zo klantvriendelijk vond ik... Ring zit nog in het papiertje, nog aanbieden aan iemand Met vriendelijke groet, Helma an leuken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Woensel 256

24 apr 2024
Fijne goede service en kwaliteit schoonheid uitstraling en vriendelijkheid van het personeel,je krijgt waar voor sieraad wat je koopt bij Lucardi.♥︎♥︎♥︎♣︎♣︎
Geen opmerkingen, alleen vol lof voor het personeel naar de klant toe.
Vakkundig geholpen en vriendelijk personeel
Vriendelijke verkoopster
21 apr 2024
Goed geholpen door vriendelijk personeel 👍!
Snel en aardig
MV
Super goed en aardig geholpen, niks veranderen, blijf jezelf en aardig tegen de klant, dan is de klant dat ook tegen jullie😉
Snelle service. Maar op sommige producten ontbrak een duidelijk prijskaartje. Dit kan wel beter.
3 mrt 2024
Helemaal niks. Hele aardige mensen werken daar en het is betaalbaar
24 feb 2024
Goede hulp van aardige verkoopster

Prima geholpen

Het personeel neemt echt de tijd
AM
Ad M.
Eindhoven
Horloge was prachtig maar helaas te groot voor de pols van mijn vrouw. De service prima. Kon het horloge zonder problemen terug brengen naar een winkel van lucardi.
28 jan 2024
Je wordt goed geholpen. Er wordt naar je geluisterd en eventueel wordt je voorzien van goed advies. Ik heb een topervaring gehad.

Top service en vriendelijkheid

Heel veel vriendelijkheid en erg behulpzaam. Super fijne service. En nu mooie korting dus geweldig.
18 feb 2024
Vriendelijke verkoopster/adviseurs. Leuke ketting voor onze jarige kleindochter
Vriendelijk personeel. Erg behulpzaam. In 1 woord TOP.
3 feb 2024
Super aardig personeel, en je word goed geholpen.
Fijn geholpen en heel goed advies gekregen