Ledpaneelgroothandel.nl

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.022 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2023
Ledpaneelgroothandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Als Privatmann kann ich Miboxer bzw Milight nur empfehlen. Gute Produkte, einfach zu programmieren und dazu recht preiswert. Der Versand war sehr rasch, die IT Seite von Ledpannel Groothandel ist funktional und klar. Die spätere Kommunikation (da ein Artikel nicht vorrätig war) funktioniert problemlos. Ich verstehe nur die verschiedenen Preise auf den verschiedenen Seiten (NL/D/B) nicht - es liegt nicht allein an der MwSt? Alles in allem 5 Sterne

Leveringsproces was gewoon goed, maar retourproces kan echt een heel stuk beter. Door deze ervaring kiezen wij toch in de toekomst voor een andere leverancier en dat is jammer. Retourproces was heel erg traag bij het terugsturen van defecte onderdelen, hier was namelijk eerst 'bewijs' voor nodig, wij zijn een installatiebedrijf waarbij het niet de eerste keer is dat wij deze panelen plaatsen. Als iets dan ook echt stuk is, dan mogen jullie ervanuit gaan dat alles getest is, daarnaast kunnen jullie altijd in de voorwaarden opnemen dat er extra kosten ingehouden worden mocht het artikel niet defect zijn. Nu hebben wij erg veel tijd nodig gehad om 1 simpel paneel gecrediteerd te krijgen, deze tijd berekenen wij niet door aan onze klant en is dus verloren tijd/geld. Misschien kunnen jullie dit proces eens optimaliseren. Retourproces +- 1 maand
WV
Wouter V.
Den Helder

Beoordelingen voor Ledpaneelgroothandel.nl

Altijd klant geweest maar helaas niet de niveau services gekregen

Altijd klant geweest. 2 rails transformators 200w gekocht in eind december maar door de vertraging van renovatie kwam er achter dat die niet past. Gebeld graag omruilen voor 100w, formaat is kleiner. Helaas is de omruil termijn van 1 maand voorbij en kon niet meer omruilen. Heel erg jammer. Bijna €3000 totaal bij hun besteld en kreeg ik die al service. Toch maar apart die 100w apart besteld. Erg zonder. Graag nadenken wat een echt service is en bekijkt per situatie.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Andy, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Klanten hebben 30 dagen tijd om een artikel retour te sturen. Als het om enkele dagen na de 30 dagen frist gaat kunnen wij het afhankelijk van de situatie nog goedkeuren. Als het echter langer dan 2 weken boven de 30 dagen gaat, kunnen wij het helaas niet meer goedkeuren.
Levering was prima, niks bijzonders. Zou graag zien dat je keuze had in bezorgdiensten. Vooral heel jammer dat ik nu meerdere herinneringen heb gehad voor feedback, gewoon storend. Als iemand niet reageert heeft dat misschien wel een rede
TT
theo t.
GROESBEEK
meer ,net als vroeger , feedback geven ik vraag waarom er niet geleverd word want het is op voorraad , en jullie schrijven voor 22.00 uur besteld dezelfde dag de deur uit. en dan in opeens heb ik het thuis . gr Theo
28 jan 2024
Dienst na verkoop laat te wensen over. Hebben ledpaneel met dimschakelaar aangekocht. Mijn schoonbroer die dit paneel zou plaatsen heeft vorige week mail verzonden aan jullie diensten omdat hij vragen heeft omtrent de installatie van die dimschakelaar. Tot op vandaag nog geen enkele reactie gekregen.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, dit is zojuist gecontroleerd - maar helaas is er geen email met het ordernr. of emailadres ontvangen. Als u op de bevestigingsmail hebt gereageerd is dat helaas niet mogelijk omdat het een "noreply" adres is . Wij horen graag van u.

Teleurgesteld

Snel geleverd, helaas werkten de tl buizen niet. Netjes alles weer terug gestuurd maar nog geen bericht gehad dat ze ontbagen zijn.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Willem, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen dat de TL buizen niet na behoren werkten. Uw retour is inmiddels verwerkt en de terugbetaling afgesloten. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem contact op met onze sales & support afdeling!
20 jan 2024
Jullie gaven aan dat de producten beschikbaar waren maar blijkbaar niet. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Reginald, Hartelijk dank voor de feedback! De artikelen waren op voorraad en zijn ook op tijd vanuit ons magazijn verzonden zoals afgeleverd bij u. Mochten er vragen zijn vragen wij u vriendelijk - de sales & support afdeling te contacteren.
Ze zeggen de zelfde dag verzonden maar dat kunnen ze niet waar maken. En dan geven ze de bezorger de schuld
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Dennis, Dank u voor uw beoordeling. Het spijt ons te lezen dat u geen goed ervaring hebt meegemaakt. Uw pakket is op tijd verzonden maar helaas waren er vertragingen, waarvoor excuses.
20 jan 2024
bestelling na 3 keer bellen nog niet ontvangen
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Nico, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw bestelling is binnen 2 werkdagen afgeleverd bij u - mochten er vragen zijn vragen wij u vriendelijk om de sales & support afdeling te contacteren.
JV
jean V.
BOOM - BELGIE
Op de site werd vermeld voor 22.00 uur besteld vandaag verzonden. In werkelijkheid duurde het een week vooraleer de bestelling arriveerde. Wel degelijk verpakt en verder in orde.
18 jan 2024
Beste Jean, Hartelijk dank voor de feedback! Leveringen worden alleen later verstuurd dan aangegeven als het te maken heeft met een product dat niet op voorraad is. Hiervoor worden klanten met een automatisch bericht geïnformeerd over waarschijnlijke levertermijn.
Via Whats app 2 maal gevraagd of het profiel zelf wit was, dat was volgen hun zo. Echter is de kleur van het profiel aluminium, alleen het deksel is wit.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! De profielen zijn aluminium en hebben een opaal wit diffusor wij bieden ook een zwart profiel met een opaal wit diffusor aan. Deze informaties zijn voor allemaal beschikbaar op de website en terug te vinden onder "specificaties".