Ledpaneelgroothandel.nl

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.022 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2023
Ledpaneelgroothandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Als Privatmann kann ich Miboxer bzw Milight nur empfehlen. Gute Produkte, einfach zu programmieren und dazu recht preiswert. Der Versand war sehr rasch, die IT Seite von Ledpannel Groothandel ist funktional und klar. Die spätere Kommunikation (da ein Artikel nicht vorrätig war) funktioniert problemlos. Ich verstehe nur die verschiedenen Preise auf den verschiedenen Seiten (NL/D/B) nicht - es liegt nicht allein an der MwSt? Alles in allem 5 Sterne

Leveringsproces was gewoon goed, maar retourproces kan echt een heel stuk beter. Door deze ervaring kiezen wij toch in de toekomst voor een andere leverancier en dat is jammer. Retourproces was heel erg traag bij het terugsturen van defecte onderdelen, hier was namelijk eerst 'bewijs' voor nodig, wij zijn een installatiebedrijf waarbij het niet de eerste keer is dat wij deze panelen plaatsen. Als iets dan ook echt stuk is, dan mogen jullie ervanuit gaan dat alles getest is, daarnaast kunnen jullie altijd in de voorwaarden opnemen dat er extra kosten ingehouden worden mocht het artikel niet defect zijn. Nu hebben wij erg veel tijd nodig gehad om 1 simpel paneel gecrediteerd te krijgen, deze tijd berekenen wij niet door aan onze klant en is dus verloren tijd/geld. Misschien kunnen jullie dit proces eens optimaliseren. Retourproces +- 1 maand
WV
Wouter V.
Den Helder

Beoordelingen voor Ledpaneelgroothandel.nl

Het was niet duidelijk dat de btw nadien bij de prijs kwam waardoor het uiteindelijk toch 4€ duurder was dan bij de collega's... Spijtig voelde me wat 'bedrogen' maar kom het materiaal is ok de levering ook ...
WV
Wouter V.
Den Helder

Leveringsproces goed, retourproces slecht.

3 feb 2024

Ontbreken afstandsbediening

Er zat geen afstandsbediening bij het paneel, die moest ik later appart bestellen. Beschrijving vond ik onduidelijk. Afstandsbediening uiteindelijk besteld, en later nog appart batterijen gekocht voor in de afstandsbediening. Hoe het paneel werkt is onduidelijk. Moest echt zoeken naar een juiste beschrijving. Die was in het chinees. Na ontcijfering tot de conclusie gekomen dat het een topproduct is!
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Bart, Hartelijk dank voor uw feedback! Mocht u een led paneel met de mi-light producten willen dimmen moet altijd de dimbare driver en de gewenste bediening apart bij besteld worden. De bediening is nooit incl. omdat er meerdere opties bestaan en de klant zelf kan kiezen welke optie hij wilt hebben. Ook dat er geen batterij in de afstandsbediening zit is in de omschrijving terug te lezen. Mochten er nog vragen zijn kunt u gerust contact opnemen.
21 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mijn bestelling verliep aanvankelijk soepel, maar er bleek een item op backorder te staan, wat niet duidelijk was aangegeven bij het bestellen. Hierdoor duurde het langer dan verwacht voordat ik mijn bestelling ontving. Na een maand wachten en geen teken van mijn bestelling, moest ik zelf contact opnemen om te achterhalen wat er aan de hand was. Uiteindelijk, na ongeveer twee maanden, ontving ik eindelijk mijn bestelling. Het product zelf was geweldig, maar het hele proces van backorders en vertraagde levering zorgde wel voor enige teleurstelling en leerde me om in de toekomst extra alert te zijn op dergelijke situaties. Let dus goed op bij het bestellen van items op backorder!
27 jul 2023
Beste Wouter, Hartelijk dank voor uw feedback! Leuk om te lezen dat het product u goed bevalt. Voor de vertraagde levering spijt het me zeer, onze excuses hiervoor. Helaas zijn sommige backorders langer niet op voorraad en worden via een automatisch bericht aan de klant verstuurt ter informatie. Mocht u verder vragen hebben neem dan aub contact met ons op.
30 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
producten, en opvolging is in orde de levering is nog nooit correct gebeurd wij hebben het pakket nog nooit ontvangen van de transporteur wij moeten telkens heel het industrieterrein aflopen bij alle buren om te zien waar het geleverd werd bljkbaar is aan de juiste firma afleveren te moeilijk en dumpt men het voor de deur van een lukraak gekozen bedrijf op het industrieterrein
10 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Producten dik in order maar levertijd te langzaam. Voor 22:00 besteld morgen in huis wordt niet waargemaakt. Pakket te laat aangeboden aan PostNL, dus 2 dagen ipv volgende dag afgeleverd. Jammer! Producten gelukkig wel in orde!
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Patrick, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback! Leuk om te lezen dat u zo tevreden met de producten bent! Excuses voor de lange levertijd!
Geïmporteerde beoordeling
Vermelde levertijd klopt niet, oorzaak niet de post maar simpelweg niet op tijd verstuurd. Oplossing: pas de termijn eerlijk aan, komt het toch eerder dan volgen de positieve reviews.
Zes dagen moeten wachten tot levering strookt niet met wat er op de website staat. Als je deze policy niet meer kan realiseren moet je de website aanpassen.
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slechte communicatie, ik heb een eenvoudige vraag via alle kanalen gesteld maar slechte terugkoppeling! Geleverde is wel van goede kwaliteit
2 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Veel producten, scherp geprijsd maar service laat op zich wachten
1 jul 2023
Bestelling prima bezorgd, maar wel 1 dag later dan beloofd
7 jan 2024
product goed maar levering niet snel
21 jun 2023
Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing