Tiny Library- Logo - Beoordelingen

Tiny Library

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden241 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 nov 2020
Tiny Library voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 sep 2023
Je suis vraiment trop trop contente et surprise par la poussette bugaboo butterfly que j’ai « Loué ». Je met vraiment des guillemets car la poussette est arrivé dans son emballage d’origine et est vraiment neuve de chez neuve … comme si elle sortait tout juste du magasin. J’ai hâte de prendre de partir en vacance et prendre l’avion car elle est trop trop pratique !!! Le concept de Tinylibrairy est vraiment trop géniale … parfois on se retrouve avec des poussettes qu’on doit vendre quand les enfants grandissent et on finis par les laisser moisir dans le garage. Aussi parfois on a pas les moyens de s’acheter ces poussettes haut standing car elles sont extrêmement cher et la çà permet vraiment à tout le monde de pouvoir se les procurer pour une petit prix par mois et ensuite les rendre quand on en a plus besoin, j’adoreeeeee

3 okt 2023
Er staat nergens duidelijk zichtbaar dat er een krediet check plaats vind. Deze organisatie gaat met toestemming jou bankrekening bekijken hoeveel geld je op dat moment op de rekening hebt wanneer je dat niet hebt ( maar wel op een spaarrekening en vooraf al hebt betaald) wordt de aanvraag geannuleerd. Er wordt gesproken over dat deze info bij product vermelding staat. Maar dit is niet waar. Aangezien ik niet houdt van verborgen kleine lettertjes. Al deze informatie is terug te lezen in de verhuur voorwaarden. Info de betreffende kleine lettertjes. Dus al met al is deze organisatie daarin onvoldoende transparant. En dat is misleidend en nalatig richting een klant. Zo wordt het voor mensen met een grote portemonnee makkelijker maar diegene die kleine bushet heeft niet makkelijk gemaakt. Maar wel adverteren dat het goedkoper is. Men kan beter naar de concurrent gaan.

Beoordelingen voor Tiny Library

9 sep 2023

Magnifique poussette 😍

4 aug 2023

Goede service

We hadden 2 buggy’s gehuurd via TinyLibrary maar kregen voor de geplande leverdatum te horen dat de kleuren die wij wilden niet meer beschikbaar waren. Door middel van rechtstreeks contact kregen we snel een andere optie aangeboden en krijgen we toch nog 2 buggy’s geleverd. Top service dus! We hebben de buggy’s nog in gebruik en we kregen ze allebei echt in hele goede staat dus tot nu toe een hele tevreden klant!!⭐️
22 jul 2023

Heel tevreden

Geweldig concept! Wij hebben een duo kinderwagen, deze is in super goede staat en echt volledig schoon. Wij zijn deze zelf mogen gaan afhalen omdat we hem sneller wilden gebruiken dan hij geleverd kon worden. Klantendienst is ook heel vriendelijk en antwoorden snel (zelfs op zaterdag). Jammer dat we dit pas ontdekt hebben nu we al zoveel spullen in huis hebben, anders hadden we veel meer besteld :)
17 jun 2023
De levering duurde lang, 1,5week wachten op een giftcard is niet helemaal meer wat ik gewend ben. Zeker als je het kadoo wilt geven, dan regel ik dat normaal niet zo’n lange tijd vooruit.
10 sep 2023

Fijne huurservice

De snelheid van het bestellen en leveren. De duidelijkheid van het proces. De co-sleeper is ondanks gebruikte staat heel netjes geleverd. Tot nu toe heel tevreden mee.
3 okt 2023
Simple process, no confusions, even the product was delivered on time, in great condition. Very happy that we chose TINY LIBRARY to rent for out toddler.
5 jun 2023

Top ervaring!

Dit concept is zo fijn! Vooral als je een tweeling verwacht. Het is zonde om alles (nieuw) dubbel te moeten kopen. Je bespaard veel geld door te huren.
19 jul 2023
Great customer service. Quick to react. The stroller was in perfect shape. Unfortunately, delivery via postNL was not smooth.
19 aug 2023
Snelle levering van het fietsje, helaas veels te groot voor ons kleintje. Dus helaas retour. Maar hele fijne service alsnog!

Top producten en service!

Zo blij met dit bedrijf! Onwijs mooie spullen, beter voor het klimaat, maar zeker ook voor je portemonnee!
24 mei 2023
Fijne overzichtelijke website, super makkelijk bestellen en snel thuis geleverd. Hele fijne service!
5 okt 2023
Snel en ziet er super goed uit. Enige wat nog niet geheel duidelijk is hoe het werkt qua retour.
18 jun 2023

Snelle levering en goede kwaliteit producten!

Zeer snelle levering en het geleverd product is top! Ook de retourservice is zeer goed geregeld.
26 mei 2023

Erg goed!

Prima, betrouwbare webshop. En ze reageren goed en snel op Instagram voor vragen!
28 sep 2023

Zeer tevreden

Ziet er super goed uit schoon kwam netjes de dag dat ik aangaf
27 jun 2023
Klantvriendelijke en snelle hulp bij vragen. Erg tevreden.
15 mei 2023
Snelle antwoorden en producten zien er als nieuw uit!
9 mei 2023
Snelle levering. Eenvoudige instructies. Werkt goed.
30 jun 2023
Top geregeld en snel lekker bedrijf top service
13 jun 2023
Makkelijk te reserveren, veel aanbod.