ccandy.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2024
ccandy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Voor het eerst besteld wat een super pakket erg tevreden Heb reclame gemaakt en unboxing gedaan op tiktok

Wij hadden een keer een box freeze dried candy besteld, ik had dit nog nooit gegeten en was erg benieuwd. Eigenlijk viel het tegen ik vond het niet lekker en erg duur. Maargoed ook weer geprobeerd.

Beoordelingen voor ccandy.nl

25 apr 2024
Lekker en uniek snoep, alleen was de verzending een beetje traag en waren er toch een aantal helemaal gebroken
Antwoord van ccandy.nl
25 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je het snoep lekker en uniek vind!! Wel jammer dat de levering door DHL ons 2 sterren heeft gekost ;) Hopelijk gaat dat de volgende keer ook beter!! Team CCandy
Antwoord van ccandy.nl
Bedankt voor je beoordeling, wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Mocht je hier nog iets meer over kwijt willen kun je ons altijd mailen op info@ccandy.nl Hopelijk heb je wel een beetje kunnen genieten van het door jou bestelde, Team - CCandy.nl