ccandy.nl

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2024
ccandy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Voor het eerst besteld wat een super pakket erg tevreden Heb reclame gemaakt en unboxing gedaan op tiktok

Lekker en uniek snoep, alleen was de verzending een beetje traag en waren er toch een aantal helemaal gebroken

Beoordelingen voor ccandy.nl

Top webwinkel waar de klant op 1 staat niks is te veel super service

Geweldig

Snelle levering alles goed verpakt
Antwoord van ccandy.nl
Hoi, Bedankt voor je mooie beoordeling, geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende bestelling, Team CCandy.nl
Antwoord van ccandy.nl
Enorm bedankt voor de 4 sterren! Wij zijn blij met weer een tevreden klant, volgende keer gaan we voor de 5 sterren... Heel veel snoepplezier!! Team CCandy.nl
Antwoord van ccandy.nl
Enorm bedankt voor de 5 sterren! Wij zijn blij met weer een tevreden klant!! Heel veel snoepplezier!! Team CCandy.nl
13 apr 2024
Antwoord van ccandy.nl
Enorm bedankt voor je 5-sterren!! Altijd leuk om deze te ontvangen en zo te zien dat weer iemand helemaal tevreden is!! Geniet van je bestelling en graag tot een volgende... Team - CCandy.nl
Antwoord van ccandy.nl
Bedankt voor je goede beoordeling, heel veel snoepplezier!! Graag tot een volgende bestelling... Team CCandy.nl
Antwoord van ccandy.nl
Bedankt voor je goede beoordeling, graag tot een volgende bestelling... Team CCandy.nl
Antwoord van ccandy.nl
Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je het snoep lekker en uniek vind!! Wel jammer dat de levering door DHL ons 2 sterren heeft gekost ;) Hopelijk gaat dat de volgende keer ook beter!! Team CCandy
Producten over de tht datum of kort er tegenaan
Antwoord van ccandy.nl
Bedankt voor de beoordeling, wat vervelend dat jij het zo ervaart dat er producten over de tht datum of kort er tegenaan zijn. Wij verkopen geen producten welke over datum zijn en zodra de tht datum binnen 2 maanden is dan gaan deze producten in de aanbieding / laatste kans waarbij de datum duidelijk word vermeld. De door jou bestelde producten; Salt Chip Challenge, tht Nov-24 Hot Chip - Jerky Chilli and Bacon, tht Feb-25 Hot Chip - Peanuts Chilli, tht Aug-24 Hot Chip - Peanuts Flaming, tht Aug-24 Allemaal met een zeer acceptabele tht datum dus. Onze excuses voor de verwarring maar hopelijk is dit zo opgelost. Team CCandy.nl
7 apr 2024
Antwoord van ccandy.nl
Bedankt voor je review maar wat jammer dat je zo ontevreden bent, wij hebben je zojuist gemaild om te kijken wat er is misgegaan zodat dit niet weer kan gebeuren. Team CCandy.nl
Antwoord van ccandy.nl

Voor het eerst besteld heel tevreden

Antwoord van ccandy.nl
Bedankt voor je goeie beoordeling en wat leuk dat je zo tevreden bent!! Je Tiktok hebben we gezien, erg leuk!! blijf ons volgen en wie weet snel...... Groetjes, Team CCandy
Snel en goed verpakt bezorgd. Bij mijn bestelling waren ze iets vergeten en dat werd zonder problemen zeer snel nabezorgd. Ook zeer vriendelijke klantenservice.
Antwoord van ccandy.nl
Hoi hoi, Bedankt voor je mooie recensie, de bestelling moet wel compleet zijn he ;) Tot de volgende bestelling weer..... :) :) Team CCandy.nl
Telefonisch gesprek was goed gegaan Meteen gereageerd op mijn mail Bestelling gedaan en gekregen wat ik wilde.
Antwoord van ccandy.nl
Hoi Hoi, Bedankt voor je mooie revieuw, geniet van je bestelling en graag tot een volgende keer!! Team CCandy