ccandy.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2024
ccandy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Voor het eerst besteld wat een super pakket erg tevreden Heb reclame gemaakt en unboxing gedaan op tiktok

Wij hadden een keer een box freeze dried candy besteld, ik had dit nog nooit gegeten en was erg benieuwd. Eigenlijk viel het tegen ik vond het niet lekker en erg duur. Maargoed ook weer geprobeerd.

Beoordelingen voor ccandy.nl

Snelle reactie na aanleiding mail

Vrijdag snoep besteld donderdag nog niet binnen doordat dhl niet leverde mail gestuurd naar ccandy.nl en inmiddels pakketje binnen.
Antwoord van ccandy.nl
Super bedankt voor de aangepaste beoordeling :) Volgende keer gaan wij voor de 5-sterren beoordeling!! Heel veel snoepplezier, Team - CCandy.nl
Goede en snelle levering. Alleen lijkt het op het plaatje meer dan dat het in werkelijkheid is. Dat vond ik wel heel erg jammer
Prima geregeld en lekker
Antwoord van ccandy.nl
Enorm bedankt voor de 4 sterren! Wij zijn blij met weer een tevreden klant, volgende keer gaan we voor de 5 sterren... Heel veel snoepplezier!! Team CCandy.nl
18 apr 2024
16 apr 2024
17 apr 2024

Freeze dried candy

Super lekker! Ik ben normaal geen fan van veel soorten snoep door de textuur, maar ik lust ze nu wel :)
Antwoord van ccandy.nl
Bedankt voor je beoordeling, het inderdaad een hele andere snoepbelevenis ☺️ Heel veel snoepplezier!! Team CCandy