PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.599 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.909 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Originele Canon toners besteld, volgende dag deellevering van de kleuren, een paar dagen later (er zat een weekend tussen) de zwarte cartridge. Had wat mij betreft ook in één levering mogen zijn. Er zijn geen vragen gesteld waarom geen huismerk, prima. Ik had goede redenen om voor originele te gaan; heb slechte ervaring met een huismerk (van een andere leverancier overigens, misschien zijn die van PrintAbout wel goed, maar wilde het niet riskeren)

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

6 okt 2023
Antwoord van PrintAbout
Bedankt dat je de keuze hebt gemaakt voor ons huismerk product. We vinden het fijn om te horen dat je hier zo tevreden over bent! Een mooie dag gewenst vandaag! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
5 okt 2023
5 okt 2023
Bedankt voor je positieve review Hélène! Leuk dat je voor ons huismerk hebt gekozen. Gezellige dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
4 okt 2023
Beste Suzanne, Super fijn dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve review te plaatsen. We vinden het leuk om te lezen dat je erg tevreden bent over ons huismerk product. Zo kun je profiteren van alle voordelen die hierbij horen. Kaylee, Team Webcare l PrintAbout
4 okt 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling Jan! Veel print-plezier gewenst :-) Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
4 okt 2023
Onwijs bedankt voor jouw positieve beoordeling! Veel print-plezier gewenst met onze huismerk cartridges! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
HV
Harrie V.
Wijchen
4 okt 2023
Wat leuk dat je onze service beoordeeld hebt Harrie! Veel print-plezier gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Bedankt voor je positieve beoordeling Bianca! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
4 okt 2023
Bedankt voor je positieve review Julien! Leuk dat je voor ons huismerk hebt gekozen. Gezellige dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
3 okt 2023
Beste Luc, Tof dat je deze review geplaatst hebt! We zien dat je net niet voor de 5-sterren gekozen hebt, waardoor we benieuwd zijn naar je feedback. Geef deze gerust door aan onze klantenservice afdeling! Mooie dag vandaag! Kaylee, Team Webcare l PrintAbout
3 okt 2023
Beste Jan, Bedankt dat je de tijd genomen hebt om deze positieve beoordeling te plaatsen. Hier worden wij en andere klanten natuurlijk heel blij van. Fijne dag vandaag! Kaylee, Team Webcare l PrintAbout
3 okt 2023
Leuk dat je ons beoordeeld hebt met maar liefst 5 sterren Robbert. Hier doen we het voor. :-) Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
2 okt 2023
Onwijs bedankt voor jouw positieve beoordeling Jelle! Veel print-plezier gewenst. Elma, Team Webcare | PrintAbout
2 okt 2023
Bedankt voor je bestelling en beoordeling Heino! Elma, Team Webcare | PrintAbout
2 okt 2023
Wat leuk dat je onze service beoordeeld hebt Cuneyt! Veel print-plezier gewenst! Elma, Team Webcare | PrintAbout
2 okt 2023
Bedankt voor jouw beoordeling! Veel print-plezier gewenst. Elma, Team Webcare | PrintAbout
2 okt 2023
Wauw, je geeft ons 5 sterren. Onwijs bedankt Ton! Elma, Team Webcare | PrintAbout
2 okt 2023
Bedankt voor deze 4-sterren beoordeling François! Elma, Team Webcare | PrintAbout
1 okt 2023
2 okt 2023
Beste klant, Wat fijn dat je deze beoordeling hebt achtergelaten. Mocht je nog feedback voor ons hebben, neem dan even contact met ons op. Elma, Team Webcare | PrintAbout
27 sep 2023
28 sep 2023
Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling! Kies je de volgende keer weer voor ons? Mooie dag vandaag! Kaylee, Team Webcare l PrintAbout
HW
Hans W.
Grubbenvorst
27 sep 2023
28 sep 2023
Beste Hans, Bedankt voor je 4-sterren review. Als je nog feedback voor ons hebt, willen we dit natuurlijk graag weten. Zo kunnen we onze service nog beter maken en jou de kans geven om de volgende keer een 5-sterren beoordeling achter te laten. Kaylee, Team Webcare l PrintAbout