Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

820 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.084 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

22 okt 2023
comunicatie verloopt stroef
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u de communicatie als stoef ervaart. U heeft ons per mail gevraagd om de bestelling te annuleren, wij hebben binnen één werkdag op uw mail gereageerd. Het was helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren aangezien deze al verstuurd was. Het is altijd mogelijk om een bestelling te retourneren. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
26 sep 2023
25 sep 2023
21 aug 2023
Retourneren is heel omslachtig
21 aug 2023
Beste heer Cauwenberg, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u het als omslachtig ervaart. Wij proberen ons retourproces zo helder mogelijk te maken en mocht u er vragen over hebben mag u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 aug 2023
Wou bestelling nog aanpassen. Werd direct gezegd niet mogelijk terwijl ik ruim op tijd was. 2 bestellingen besteld waarvan de 1e die ik wilde wijzigen pas 2 dagen later kwam. Beetje service mag je wel verwachten toch. Retour kosten daarom moeten maken. Verder wel ruim assortiment en snelle levering meestal
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Te Loo, Bedankt voor uw bericht. Helaas was uw bestelling al gepickt en aangemeld bij PostNL op het moment dat u contact met ons opnam. We vinden het heel vervelend, maar helaas konden wij uw bestelling niet meer onderscheppen zoals aangegeven in het mailcontact. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
22 mei 2023
Beste, een juistere aanduiding van wat nog op voorraad is, al is dat misschien niet zo simpel ;). Goede après service.
23 mei 2023
Beste heer Hendrickx, onze excuses voor de langere levertijd. Wij proberen klanten op de hoogte te houden van langere levertijden, helaas lukt dit niet altijd. Hopelijk zijn de producten wel naar wens. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl