Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

806 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.018 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Netjes geholpen en goed ontvangen. Er was 1 artikel niet voorradig maar na 1 mailtje hadden ze de overige artikelen direct opgestuurd en mij op de hoogte gebracht over het niet voorradige artikel. De overige artikelen goed ontvangen. Verpakking mag iets beter. De artikelen zitten wel in aparte vakjes in de doos maar heeft geen bovenkant waardoor ze uit de vakjes vallen. Daarna liggen ze los in de doos eromheen. In ieder geval geen beschadigingen bij mij. Heb alles direct die avond de stopcontacten, schakelaars etc aangesloten en alles werkte naar behoren.

21 jan 2024
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

31 mrt 2024
Pakje “geleverd” maar nergens te bespeuren. Ik wacht nog steeds op feedback om te weten waar het geleverd werd.
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Fourir, wij zijn met u in contact betreft de levering van uw bestelling. We zijn een onderzoek gestart bij PostNL, dit hebben we ook per mail aan u gecommuniceerd. Mocht blijken dat het pakket niet geleverd is (ook niet bij de buren) dan zullen we dit uiteraard met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

Al een enquete maar nog niks gekregen

Sinds 4 dagen aangekondigd maar nog niks gekregen…
Hoe voelt u het dat ik bij klusspullen dingen heb besteld? En ik doe normaal aan deze onzin niet mee
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer Kooij, Dank u wel voor uw feedback. We begrijpen niet helemaal waarom we een 1-sterrenbeoordeling hebben ontvangen, vooral omdat uw bestelling dezelfde dag is verzonden en de volgende dag door PostNL is afgeleverd. Als er iets niet klopt met uw bestelling of als u enige problemen ondervindt, horen we dat graag van u. Neem dan alstublieft contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen. Het zou ook mogelijk zijn dat er een vergissing is gemaakt bij het toekennen van de sterren en dat u eigenlijk wel tevreden bent. Zou u overwegen om de review aan te passen als dat het geval is? Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
Geen snelle levering. Ik wacht al een week. En het zou in 1 dag klaar moeten zijn.
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Koper, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We willen graag verduidelijken dat we uw bestelling hebben verzonden op zondagavond, slechts één dag nadat u de bestelling heeft geplaatst. Het is teleurstellend om te horen dat uw bestelling enkele dagen onderweg is geweest, maar we hebben hier helaas geen invloed op gehad. Bovendien hebben we opgemerkt dat de bezorgdienst er niet in geslaagd is om het op uw adres af te leveren en dat het naar een afhaalpunt is gebracht. We begrijpen dat dit ongemak met zich meebracht, en we hopen dat u begrip heeft voor deze situatie. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
Levertijden op de website respecteren en als dat niet lukt de klant hierover informeren.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer Kempenaers, helaas is uw bestelling veel later verstuurd dan de verwachting was. De levertijden die wij communiceren zijn verwachtingen, door onvoorziene omstandigheden bij de fabrikant of leverancier kan er een vertraging ontstaan. Wij vinden dit erg vervelend en hebben u per mail op de hoogte gehouden van deze vertraging. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
21 jan 2024
Verkeerde toestellen geleverd.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Verstrepen, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel ontvangen heeft. Zojuist hebben we u een mail gestuurd. Als u ons zou willen toelichten wat u verkeerd ontvangen heeft, dan kunnen we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
27 jan 2024
Retourneren makkelijker en inzichtelijker maken
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer van Welsem, bedankt voor uw review. We doen ons uiterste best om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vervelend om te horen dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij zullen u feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
9 nov 2023

Koop hier nooit iets!!

Verschrikkelijke winkel! Nooit hier iets kopen! Een behoorlijke bestelling geplaatst en nooit gekregen. Meervoudig contact gehad met deze partij en zij zeggen ja als wij het verzonden hebben stopt daar onze verantwoordelijkheid. Bespaar jezelf de ellende en bestel elders!!
10 nov 2023
Beste heer Steenwijk, Wij hebben de door u bestelde producten verzonden en PostNL bevestigt middels de Track & Trace codes én handtekening bij aflevering dat het pakket op het door u opgegeven afleveradres is afgeleverd. Ook het ingestelde onderzoek bij PostNL (navraag bij de bezorger) wijst uit dat het pakket daadwerkelijk geleverd is, maar dat er op het afleveradres meerdere bewoners zijn. Wat er precies mis is gegaan, dat is op dit moment helaas niet duidelijk. Feit is echter, dat volgens PostNL het pakket wel verzonden én afgeleverd is. De huidige stand van zaken is dat u een niet-ontvangen verklaring heeft ingevuld, welke wij doorsturen naar PostNL. Dit is de juiste procedure om deze kwestie verder te onderzoeken, in de hoop deze welles-nietes discussie te kunnen beslechten en dit toch op te kunnen lossen. Wij houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Beloften van levertijd niet nagekomen, gebeld, kwam er op neer jammer er kwam helemaal niet van hun kant, kreeg de indruk dat ze het wel best vonden jammer
21 nov 2023
Geachte heer Smits, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 mei 2023
Geen goede voorraadmanagement. Bij meerdere artikelen wordt niet de actuele voorraad gecontroleerd en wordt je hele bestelling vastgehouden.
5 mei 2023
Geachte heer van Eeden, ik zie dat u inderdaad langer op uw bestelling gewacht heeft dan wat wij op onze website en in de orderbevestiging naar u hebben gecommuniceerd. Helaas hadden wij 1 artikel uit uw bestelling niet voldoende op voorraad, onze excuses hiervoor. Ik zie dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat, in overleg met u, dit artikel geannuleerd is zodat de rest van uw bestelling verstuurd kon worden. Hopelijk zijn de artikelen naar wenst, vriendelijke groet Team Klusspullen.nl

Contact met klusspullen ivm wijzigen afleveradres

De mails die toegestuurd worden goed lezen en desnoods de klanten opbellen om hun vragen goed te kunnen beantwoorden
8 aug 2023
Geachte mevrouw Hermans, Bedankt voor uw bericht. In eerste instantie hebben we inderdaad niet goed gelezen dat u het afleveradres wenste aan te passen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de adresgegevens tijdig aan kunnen passen en uw bestelling zal dan ook daarheen worden verstuurd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
15 jun 2023
Kwam zonder bericht een maand later pas aan. Inmiddels zelf al iets anders gekocht, dus geld weggegooid.
15 jun 2023
Geachte heer Verhagen, onze excuses voor het ongemak. Helaas heeft uw bestelling een langere levertijd gekend dan verwacht. Wij proberen klanten op de hoogte te houden van eventuele vertragingen, helaas lukt dit niet altijd. Mocht u het artikel wensen te retourneren, zou u dan contact met de klantenservice op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
8 nov 2023
Ik heb mijn spullen na 3 weken nog steeds niet binnen.
9 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Vermuyten, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Volgens de Track & Trace van PostNL is uw pakket op 4 november bezorgd. We hebben u zojuist een mail gestuurd, mocht u het pakket nog niet ontvangen hebben zou u hier dan op willen reageren? We willen dit namelijk graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 mei 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen
5 mei 2023
Geachte heer/mevrouw Veere, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Wij hebben uw bestelling op 1 mei verstuurd, volgens de Track & Trace van PostNL is het pakket op 2 mei bij u bezorgd. We zullen per mail contact met u opnemen om dit uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl