klusspullen.nlBeoordelingen

7411 TH Deventer

Beoordelingen voor klusspullen.nl

4.54/5.00

3.349 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over klusspullen.nl

Ik ben nu al 14 dagen bezig met een bestelling die afgeleverd werd bij een foute klant. Ik heb al het nodige gedaan om de verkeerde levering bij de goede klant te krijgen op eigen initiatief maar mijn bestelling heb ik nog altijd niet gekregen.Het had veel simpelder geweest beide verkeerde zendingen terug naar u teroepen en ze dan correct weer op te sturen Ben benieuwd hoelang het nog zal duren
Retour gezonden. Geen enkele reactie.
Zogenaamd voor 23u besteld is volgende dag binnen? Zijn al 4 dagen verder en nog aan het wachten. Erg jammer want als die garantie ivm Corona niet haalbaar is moeten ze dat niet beloven. Product is ook ruim op voorraad dus dat is ook geen excuus. En als je belt voor informatie word je niet geholpen maar moet je een mail sturen?? Eerste en LAATSTE keer. Niet doen dus lieve mensen, teveel stress dit
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Saadia1311, Klaarblijkelijk is er iets misgelopen in de communicatie. Dat kan natuurlijk een keer gebeuren. Daarnaast zijn het inderdaad bijzondere tijden. Ik heb begrepen dat uw producten alsnog goed zijn aangekomen. Hopelijk heeft u plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Afgegeven levertijden kloppen totaal niet
Twee keer een bestelling bij Klusspullen.nl gedaan, dit voor het vervangen van mijn busch-jaeger opbouwmateriaal. De eerste levering was perfect. De tweede levering beschadigde en vieze wandcontactdozen ontvangen. Vandaag nieuwe zending ontvangen, was iets beter dan de vorige, maar wederom vies en beschadigingen. Deze zitten ook niet netjes in plastic verpakt, zoals het normaal hoort. Zo jamme
Ik heb niet gekregen wat ik besteld heb, tevens is het produkt in de winkel de helft goedkoper, dus ga ik nooit meer iets bestellen! M.vr.gr.Paul
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Paul, Hier begrijpen we niet veel van ;-0 U krijgt iets wat u niet besteld wat in de winkel dan goedkoper is? Ik ga ervan uit dat u de order heeft geannuleerd. We storten het geld dan per direct retour. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Doet mee met prijsacties van concurrenten, maar kan ineens met meer leveren.
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste, We hanteren een eigen prijsbeleid. Als artikelen niet meer leverbaar zijn, dan kunnen wij daar weinig aan veranderen. Hopelijk heeft u het bij een concurrerende site nog kunnen bestellen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Bestel je iets denk na bestel bij ander bedankt geld denken ze dan
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Arjank16, Zou je iets meer context kunnen geven? We hebben niet kunnen achterhalen wat er niet klopt aan de bestelling die is geplaatst. We horen het graag. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Wat installatie materiaal besteld. Totaal geen terugkoppeling of status van de bestelling, na bijna 2 weken alles geannuleerd. De zelfde spullen bij een andere elektrowebshop besteld, binnen twee dagen alles keurig binnen. nooit geen klusspullen.nl meer !!!
 Antwoord van klusspullen.nl
Geachte heer Restra, Vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring met ons heeft. Over het algemeen leveren we snel en goed uit en moet de communicatie daarover juist zijn. Ik kan niet direct terughalen wat de reden van deze late levering is geweest. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Goederen zijn na 8 dagen nog steeds niet geleverd. Klusspullen is telefonisch niet bereikbaar. E-mail met de vraag wanneer levering plaats vindt wordt niet beantwoord. Factuur is helaas al betaald.
Echt duur
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Ameer Hamzaa30, U vind het te duur. Dat kan natuurlijk, maar u hoeft het natuurlijk niet te kopen. We dwingen u niet bepaald tot aanschaf ;-0 En als u het alsnog wilt retourneren omdat het elders goedkoper is dan kan dat hoor. We hanteren een 30 dagen retour termijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Producten welke nietmeer voorradig zijn worden hier wel nog tekoop aangelzverd
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Kenny, We hebben je direct geïnformeerd toen de producten bij de leverancier niet meer bestelbaar waren en per direct het geld retour gestort. We begrijpen dat je teleurgesteld bent dat het niet meer leverbaar is, maar hopen dat je ziet dat we het wel kordaat en nauwkeurig hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Very average customer service
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Fred, Je hebt ons gevraagd om geld terug te storten op jouw eigen rekening omdat er gefraudeerd was via jouw creditcard. Dat kunnen we helaas niet doen en je daarom verwezen naar je creditcard maatschappij. Dat je nu deze review plaats is tekenend. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Wij hebben nog steeds niets ontvangen
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Francoise, Ik denk dat er iets niet helemaal goed gaat want het artikel is gisteren al bezorgd via een brievenbuspakket. Hopelijk wilt u de review aanpassen want ik ben ervan overtuigd dat u het heeft ontvangen. Mocht er iets niet kloppen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Slechte ervaring. Let niet op de gekleurde balkjes van de levertijden. Iets wat ze op voorraad zouden hebben klopte niet . Vervolgens ben ik degene geweest die ze erop gewezen heeft. Daar is niets mee gebeurd . Pas bij een tweede verzoek waar mijn spullen bleven heeft men actie ondernomen door te communiceren dat dat ik mijn spullen dagen later zou krijgen . Uiteindelijk geannuleerd .
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Jornia, U besteld een product met een verwachte levertijd van 5 werkdagen. Helaas heeft het langer geduurd dan gehoopt. Navraag leerde dat het product bij de fabrikant nog moest worden geproduceerd. Uiteraard staat het u vrij om te annuleren. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
10 klasse
 Antwoord van klusspullen.nl
Geachte heer Eppinga, Fijn dat u ons een compliment geeft. Alleen volgens de beoordeling geeft u ons 1 ster en dat is slecht. Hopelijk wilt u de moeite nemen om deze review aan te passen :-) Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Volgens iedereen opgelicht. Veel te veel betaald,
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Madelon, U heeft stofmaskers besteld. Wij hebben daar aan de inkoopkant veel geld voor betaald en deze tegen een eerlijke prijs verkocht. We hadden er klaarblijkelijk iemand anders blij mee moeten maken want deze review is onterecht en oneerlijk. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Staat bij de bestelling 10 stuks verpakking, dus twee besteld, krijg 2 stuks. Product nu van website verwijdert . Schofterige werkwijze en daarmee de prijs
 Antwoord van klusspullen.nl
Geachte heer Visser, Spitjig dat u ontevreden bent over de levering van de stofmaskers. We hebben deze beperkt voorradig gehad en alles is uitverkocht. U mag het terugsturen. Dan maken we iemand anders blij met deze artikelen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Irritante herinneringen
 Antwoord van klusspullen.nl
Dit is inderdaad de derde keer dat u ons beoordeeld met een 1 ster. Dat heeft te maken met de drie orders die u bij ons besteld en weer terugstuurt. Het lijkt me verstandig om geen zaken met elkaar te doen. Dat helpt tegen de irritatie. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
De levering was traag en het vervelende is dat het juiste niet geleverd is en dat het weer terug moet.
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste, U heeft het verkeerde besteld. Een artikel dat bij de leverancier moest worden besteld. Daar kunnen wij helaas niet zoveel aan veranderen. Mocht u in de toekomst twijfelen over de samenstelling van artikelen, neem dan vooraf contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen