Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nlReviews

: 20.054Uitstekend

4,60

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Klusspullen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Klusspullen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Klusspullen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Klusspullen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

755 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20.054 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


24 apr. 2022
 
Levering niet in het tijdsbestek zoals deze op de site en in de mail aangegeven was, vandaar maar 4 sterren. Zelf moeten mailen over de leveringstijd waaruit bleek dat niet alles voorradig was. Hierop werd snel oplossingsgericht gehandeld, en was de service uitstekend. Vervolgens een snelle levering, en snelle creditering van de niet te leveren producten. Pluspunten: -> Goede service / oplossingsgericht -> Snelle creditering -> Na contact snelle verzending Minpunt: -> Bij langere levertijd wordt dit niet op tijd gecommuniceerd.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


10 sep. 2022
 
het bestellen ging goed maar de levering was n drama ,ik ontving meldingen van post nl dat de spullen op 3 en 8 September bezorgd zouden worden en daar ben ik voor thuis gebleven ok al was het n brievenbuspakje in de namiddag ontving ik van beide de melding dat de pakjes waren afgeleverd ,dus niet en een bericht naar klusspullen gestuurd en het uitgelegd dat ik moest wachten enzo tot op heden heb ik nog niets ontvangen dus heb ik op 8 September bij Electrototaalmarkt de 4 aansluitblokjes besteld en op 9 September ontvangen en goedkoper €.13,47 incl btw en verzendkosten . Ik heb grote vraagtekens bij deze toko maar ik kom daar niet meer en zal het ook bij niemand aanbevelen ,bestellen en betalen gaan perfect ,maar je moet je zelf afvragen of je het ooit ontvangt of je betaalde geld terug krijgt ,je zou bijna gaan denken dat het een markplaats toko is waar iedereen voor waasschuwd
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(14)
 Geverifieerde beoordeling
12 jan. 2023
Ik bestelde een draadloze drukknop voor deurbel Friedland Libra+ D912S en ontving eentje van Honeywell D1225W met voeding van 24V niet draadloos. Ik neem niet de moeite om te retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
12 jan. 2023
Geachte meneer/mevrouw Lambrechts, vervelend om te horen dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Graag wil ik u verzoeken ons een mail te sturen met uw probleem dan zullen wij het juiste artikel kosteloos voor u nasturen. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
18 jan. 2023
Voor 23:00 op werkdagen besteld, morgen in huis. Uiteindelijk: 3 dagen later.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
18 jan. 2023
Geachte meneer/mevrouw Kashab, Vervelend om te horen dat u hinder heeft ondervonden. We zien inderdaad dat er iets niet goed is gegaan waardoor uw bestelling niet voor het weekend is verstuurd. Wij vinden het heel vervelend en onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
4 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
1 dag geleden
Geachte heer/mevrouw Bevers, wij kunnen geen mailcontact vinden over uw order, ook is uw order binnen de verwachte levertijd verstuurd. Als er iets aan de hand is horen wij het graag, dan lossen wij dit graag voor u op. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
26 dec. 2022
Ik kocht een artikel t.ww van € 2,49 dat door de brievenbus bezorgd werd. Door die overdreven portokosten moest ik € 10,44 betalen. Bovendien ontbrak een essentiëel onderdeel van de Busch Jaeger draaiknop: een metalen ringetje.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
27 dec. 2022
Geachte heer de Kort, eigenlijk zouden het handelingskosten moeten heten en geen verzendkosten, want het zijn niet alleen de portokosten namelijk. Voor alle orders ongeacht het orderbedrag zijn wij minimaal € 10,- kwijt voor onder andere het versturen, maar ook de opslag van de artikelen en het verpakkingsmateriaal. Hier zijn wij transparant in en dit kunt u bij ons op de site vinden onder het kopje 'Levertijd en Verzending'. Betreft uw bestelling, wanneer er iets niet klopt aan uw bestelling, kunt u het beste contact met de klantenservice opnemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
23 dec. 2022
Het aangekochte stuk is waardeloos. Doet niet voor wat het bedoeld is en gaat teruggestuurd worden. Spijtig.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
23 dec. 2022
Geachte heer/mevrouw Strypsteen, wat vervelend dat het artikel niet doet waar het voor bedoeld is. Mocht het artikel defect zijn dan mag u contact opnemen met onze klantenservice, zij zullen dit dan voor u oplossen. Ook voor technische vragen over het artikel kunt u terecht bij onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
12 dec. 2022
Verzending heeft lang geduurd terwijl bij de bestelling op voorraad stond.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
12 dec. 2022
Beste heer Verdejo, onze excuses voor de langere levertijd. Door de huidige drukte bij de pakketdiensten, en de grondstoftekorten zijn de leveringen helaas langer dan verwacht. Wij proberen de verwachte levertijden te halen, maar helaas lukt dit niet altijd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
10 sep. 2022
 
het bestellen ging goed maar de levering was n drama ,ik ontving meldingen van post nl dat de spullen op 3 en 8 September bezorgd zouden worden en daar ben ik voor thuis gebleven ok al was het n brievenbuspakje in de namiddag ontving ik van beide de melding dat de pakjes waren afgeleverd ,dus niet en een bericht naar klusspullen gestuurd en het uitgelegd dat ik moest wachten enzo tot op heden heb ik nog niets ontvangen dus heb ik op 8 September bij Electrototaalmarkt de 4 aansluitblokjes besteld en op 9 September ontvangen en goedkoper €.13,47 incl btw en verzendkosten . Ik heb grote vraagtekens bij deze toko maar ik kom daar niet meer en zal het ook bij niemand aanbevelen ,bestellen en betalen gaan perfect ,maar je moet je zelf afvragen of je het ooit ontvangt of je betaalde geld terug krijgt ,je zou bijna gaan denken dat het een markplaats toko is waar iedereen voor waasschuwd
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
12 sep. 2022
Geachte heer Kooper, wij vinden het erg vervelend dat beide bestellingen niet bezorgd zijn door PostNL. U heeft hier telefonisch contact met ons over gehad en wij hebben aangegeven dat brievenbuspakketjes een vertraging op kunnen lopen bij PostNL, zouden de pakketjes uiterlijk afgelopen zaterdag nog niet bezorgd zijn zouden wij dit voor u oplossen. Afgelopen donderdag heeft u echter opnieuw via de mail contact gezocht, u gaf aan nog steeds niks ontvangen te hebben. Op dat moment konden wij zien dat 1 bestelling bezorgd was en dat de andere nog onderweg was. De bestelling die nog onderweg was hebben wij aan u gecrediteerd omdat wij vermoeden dat PostNL dit pakketje is kwijtgeraakt. Wij vinden het vervelend om te horen dat u ons niet vertrouwd, wij hebben u telefonisch en via de mail zo goed mogelijk proberen te helpen. We zullen u per mail informeren over het laatste pakket waar u nog op wacht. Vriendlelijke groet, Team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
21 feb. 2022
Tot op heden nog steeds bestelde onderdelen niet geleverd gekregen . Bestelling reeds geplaatst op 24/01/2022 en betaald. Leveringstermijn zou 14 dagen bedragen ,vermeld op de web shop. Ook niets meer gehoord van problemen bij bevoorrading of levering. Klant is niet meer koning maar blijf in de kou staan.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
21 feb. 2022
Geachte heer Haest, De betaling is in verband met de BTW-vrije factuur van 26-01 wel een paar dagen later bij ons binnen gekomen maar dat neemt niet weg dat de verwachte levertijd van 2 weken inderdaad niet gehaald is. Het blijft helaas een verwachting. Gelukkig zie ik in het mailcontact dat de order afgelopen weekend is afgeleverd, hopelijk is het artikel wel naar wens. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
7 apr. 2022
Koppeling betaald hebben en bevestiging dus spullen krijgen werkte niet. Vervolgens in het weekend volledig onbereikbaar. En op maandag een slap excuus mailtje. Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
7 apr. 2022
Beste heer Callenbach, wij hebben uw betaling ontvangen echter is uw betaling door een fout in ons systeem niet gekoppeld aan uw bestelling. Hoe vervelend wij dit ook vinden, maar helaas kan een systeemfout voorkomen. Wij werken niet in het weekend, hierdoor hebben wij uw mail maandag pas kunnen beantwoorden en uw order gelijk handmatig doorgezet. Wij begrijpen dat deze vertraging vervelend is, onze excuses hiervoor. Hopelijk zijn de artikelen wel naar wens. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
22 sep. 2022
Het pakket woensdag besteld en een week later nog steeds niet ontvangen. Op de site staat aangegeven voor 23:00 besteld morgen in huis. Niet dus
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
22 sep. 2022
Geachte heer Boerema, u heeft naast dat u twee artikelen heeft besteld wat de voorraadmelding heeft 'voor 23:00 uur besteld morgen in huis' is er ook een artikel besteld welke op voorraad is en binnen 2 werkdagen verzonden zou worden. Dit staat ook in de orderbevestiging vermeld. De order is volgens de track en tracé code geweigerd bij ontvangst en komt retour naar ons. Het beste kunt u even contact opnemen met de klantenservice om dit verder op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
15 sep. 2022
Als je snel iets nodig hebt kun je hier beter niet bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
16 sep. 2022
Geachte heer van der Graaf, Helaas heeft uw bestelling een langere levertijd gehad dan verwacht. Nogmaals ons excuus hiervoor. Hopelijk zijn de producten wel naar wens geweest. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
28 jul. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
28 jul. 2022
Geachte heer Burleson, wij kunnen geen mailcontact vinden over uw order, ook is uw order dezelfde dag verstuurd. Als er iets aan de hand is horen wij het graag, dan lossen wij dit graag voor u op. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
26 jun. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
27 jun. 2022
Geachte heer van de Velde, Wij kunnen geen mailcontact vinden over uw order, ook is uw order binnen 1 dag verzonden. Als er iets aan de hand is horen wij het graag, dan lossen wij dit voor u op. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
 Geverifieerde beoordeling
4 mei 2022
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
6 mei 2022
Geachte heer Ostrega, wellicht is onze mailwisseling niet duidelijk geweest of niet goed door u ontvangen, wij hebben u er echter over geïnformeerd dat één artikel uit uw bestelling niet meer leverbaar was. Wij hebben u gevraagd wat u met de rest van de bestelling wenste te doen. Helaas is daar geen respons op gekomen, inmiddels is er contact geweest en hebben wij u het aankoopbedrag teruggestort. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl