Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl
Beoordelingen:

809 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.913 beoordelingen in totaal  

4,62
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

23 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling, 2 EcoDim.01. RLC dimmers en bijpassend raamwerk met enkele ledlampjes, was zorgvuldig verpakt en zeer snel ontvangen. Besteld, volgende dag ontvangen !! In mijn geval was alles simpel en snel geïnstalleerd. Bij deze dimmers is het mogelijk zowel fase aan - als afsnijding te kiezen, en dimmen ze terug tot 0 watt. Dit laatste vind ik achteraf wat lastig, omdat ik bij inschakelen toch een hele kleine lichtopbrengst wil zien. Maar dan draai ik gewoon terug tot deze positie, en schakel dan uit, dus geen punt. Wel vond ik het lastig dat op de leds van Philips (G9 4Watt) niet vermeld staat of het fase aan- of af snijding is. Kon hierover ook niets terug vinden. Kortom raad ik klusspullen zeker aan, en zal hier zeker in de toekomst meer bestellen. Prijstechnisch één van de goedkoopste.
RV

de meest kritische beoordeling

21 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
7 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijden op de website respecteren en als dat niet lukt de klant hierover informeren.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
9 feb. 2024
Geachte heer Kempenaers, helaas is uw bestelling veel later verstuurd dan de verwachting was. De levertijden die wij communiceren zijn verwachtingen, door onvoorziene omstandigheden bij de fabrikant of leverancier kan er een vertraging ontstaan. Wij vinden dit erg vervelend en hebben u per mail op de hoogte gehouden van deze vertraging. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
27 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde toestellen geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
22 jan. 2024
Geachte heer/mevrouw Verstrepen, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel ontvangen heeft. Zojuist hebben we u een mail gestuurd. Als u ons zou willen toelichten wat u verkeerd ontvangen heeft, dan kunnen we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
10 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retourneren makkelijker en inzichtelijker maken
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
11 jan. 2024
Geachte heer van Welsem, bedankt voor uw review. We doen ons uiterste best om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vervelend om te horen dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij zullen u feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
20 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beloften van levertijd niet nagekomen, gebeld, kwam er op neer jammer er kwam helemaal niet van hun kant, kreeg de indruk dat ze het wel best vonden jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
21 nov. 2023
Geachte heer Smits, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
9 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Koop hier nooit iets!!

Verschrikkelijke winkel! Nooit hier iets kopen! Een behoorlijke bestelling geplaatst en nooit gekregen. Meervoudig contact gehad met deze partij en zij zeggen ja als wij het verzonden hebben stopt daar onze verantwoordelijkheid. Bespaar jezelf de ellende en bestel elders!!
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
10 nov. 2023
Beste heer Steenwijk, Wij hebben de door u bestelde producten verzonden en PostNL bevestigt middels de Track & Trace codes én handtekening bij aflevering dat het pakket op het door u opgegeven afleveradres is afgeleverd. Ook het ingestelde onderzoek bij PostNL (navraag bij de bezorger) wijst uit dat het pakket daadwerkelijk geleverd is, maar dat er op het afleveradres meerdere bewoners zijn. Wat er precies mis is gegaan, dat is op dit moment helaas niet duidelijk. Feit is echter, dat volgens PostNL het pakket wel verzonden én afgeleverd is. De huidige stand van zaken is dat u een niet-ontvangen verklaring heeft ingevuld, welke wij doorsturen naar PostNL. Dit is de juiste procedure om deze kwestie verder te onderzoeken, in de hoop deze welles-nietes discussie te kunnen beslechten en dit toch op te kunnen lossen. Wij houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
8 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn spullen na 3 weken nog steeds niet binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
9 nov. 2023
Geachte heer/mevrouw Vermuyten, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Volgens de Track & Trace van PostNL is uw pakket op 4 november bezorgd. We hebben u zojuist een mail gestuurd, mocht u het pakket nog niet ontvangen hebben zou u hier dan op willen reageren? We willen dit namelijk graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Contact met klusspullen ivm wijzigen afleveradres

De mails die toegestuurd worden goed lezen en desnoods de klanten opbellen om hun vragen goed te kunnen beantwoorden
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
8 aug. 2023
Geachte mevrouw Hermans, Bedankt voor uw bericht. In eerste instantie hebben we inderdaad niet goed gelezen dat u het afleveradres wenste aan te passen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de adresgegevens tijdig aan kunnen passen en uw bestelling zal dan ook daarheen worden verstuurd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
15 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwam zonder bericht een maand later pas aan. Inmiddels zelf al iets anders gekocht, dus geld weggegooid.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
15 jun. 2023
Geachte heer Verhagen, onze excuses voor het ongemak. Helaas heeft uw bestelling een langere levertijd gekend dan verwacht. Wij proberen klanten op de hoogte te houden van eventuele vertragingen, helaas lukt dit niet altijd. Mocht u het artikel wensen te retourneren, zou u dan contact met de klantenservice op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
5 mei 2023
Geachte heer/mevrouw Veere, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Wij hebben uw bestelling op 1 mei verstuurd, volgens de Track & Trace van PostNL is het pakket op 2 mei bij u bezorgd. We zullen per mail contact met u opnemen om dit uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen goede voorraadmanagement. Bij meerdere artikelen wordt niet de actuele voorraad gecontroleerd en wordt je hele bestelling vastgehouden.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
5 mei 2023
Geachte heer van Eeden, ik zie dat u inderdaad langer op uw bestelling gewacht heeft dan wat wij op onze website en in de orderbevestiging naar u hebben gecommuniceerd. Helaas hadden wij 1 artikel uit uw bestelling niet voldoende op voorraad, onze excuses hiervoor. Ik zie dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat, in overleg met u, dit artikel geannuleerd is zodat de rest van uw bestelling verstuurd kon worden. Hopelijk zijn de artikelen naar wenst, vriendelijke groet Team Klusspullen.nl
12 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling

draaiknop driestandenschakelaar

Als je Gira draaiknop driestandenschakelaar TX44 bestelt, krijg je geen driestandenschakelaar. Dan krijg je de afdekplaat voor deze schakelaar. En dat is misleidend. Er zou duidelijk moeten staan dat het slechts gaat om de afdekplaat. Je kunt hem terugsturen en je geld teruggestort krijgen maar de verzendkosten ben je twee keer kwijt (één keer heen en één retour).
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
12 apr. 2023
Beste heer van d Ham, wat vervelend dat u dacht dat u ook het binnenwerk bij dit product kreeg. Wij hebben bij dit product ook staan dat het gaat om een draaiknop, zowel in de titel als in de beschrijving. Mocht u in de toekomst twijfelen of een product compleet is, mag u uiteraard altijd contact met onze klantenservice opnemen. Wanneer u de complete order terug stuurt krijgt u het complete factuurbedrag terug. Hierdoor zijn alleen de retourkosten voor eigen rekening. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
13 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Opbouw bleek inbouw

Zoeken op Google naar een opbouw wandcontactdoos bracht mij bij klusspullen. Bestelling geplaatst voor het opbouw stopcontact. Eenmaal ontvangen bleek het om een inbouw doos te gaan. De enige foto bij het product suggereerde een opbouw doos en bij de beschrijving werd opbouw of inbouw niet genoemd.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
13 mrt. 2023
Geachte heer van Druten, wij snappen de verwarring van de foto. De tekst op de site gaan wij aanpassen zodat het duidelijker is dat het om een inbouw product gaat. Zou u contact met de klantenservice kunnen opnemen? Dan kunnen we het voor u oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl