Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

809 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.913 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

23 feb. 2023
Mijn bestelling, 2 EcoDim.01. RLC dimmers en bijpassend raamwerk met enkele ledlampjes, was zorgvuldig verpakt en zeer snel ontvangen. Besteld, volgende dag ontvangen !! In mijn geval was alles simpel en snel geïnstalleerd. Bij deze dimmers is het mogelijk zowel fase aan - als afsnijding te kiezen, en dimmen ze terug tot 0 watt. Dit laatste vind ik achteraf wat lastig, omdat ik bij inschakelen toch een hele kleine lichtopbrengst wil zien. Maar dan draai ik gewoon terug tot deze positie, en schakel dan uit, dus geen punt. Wel vond ik het lastig dat op de leds van Philips (G9 4Watt) niet vermeld staat of het fase aan- of af snijding is. Kon hierover ook niets terug vinden. Kortom raad ik klusspullen zeker aan, en zal hier zeker in de toekomst meer bestellen. Prijstechnisch één van de goedkoopste.
RV

21 jan. 2024
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

Zeer goede prijzen en service na verkoop. Assortiment niet steeds volledig en levertijd kan soms lang oplopen als 1 onderdeeltje uit bestelling niet in voorraad is.
8 feb. 2024
veel keuze en voorraadinformatie is meestal in orde. Zoeken is even puzzelen, maar dan kom je soms ook iets tegen dat je denkt: bestaat dat ook.
Prima website en een prima levering prijs etc. Zou de volgende keer zeker weer een bezoekje op de website doen als ik iets moet bestellen.
WT
Wim t.
Wormerveer
6 feb. 2024
Goed product, maar sneller verzenden en alles wat je verkoopt wel in voorraad hebben en niet nog moeten bestellen.
30 jan. 2024
Het onderdeel dat ik besteld heb thuis te leveren ipv een afhaalpunt. Ben hele dag speciaal thuis gebleven
Antwoord van Klusspullen.nl
30 jan. 2024
Beste heer Ben Mohamed, Dank u wel voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u de bestelling niet thuis in ontvangst heeft kunnen nemen. Volgens de informatie van PostNL is het niet gelukt om het pakket op uw adres af te leveren en ze hebben het inderdaad naar een afhaalpunt gebracht. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop en dat we u in de toekomst weer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
6 feb. 2024
Levering werd vlot bezorgd. Reactie op mail en telefonisch te bereiken verloopt niet zo vlot,
Antwoord van Klusspullen.nl
7 feb. 2024
Geachte heer Devolder, bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u onze reactiesnelheid als niet vlot heeft ervaren. Wij hebben u telefonisch gesproken en uw mail is binnen een paar uur beantwoord. Wij streven ernaar om binnen een werkdag te reageren op de mail, vervelend dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
1 feb. 2024
snelle adequate levering van kwalitatief goed apparaatje
Snel geleverd, en materiaal was kwalitatief. Bedankt.
RJ
Robert J.
IJmuiden
29 jan. 2024
Zorgen dat mijn bestelling op tijd wordt verzonden.
25 jan. 2024
Snel en correct geleverd, zoals altijd.
7 feb. 2024
Behulpzaam, kundig. En goede service
DS
Dick S.
Poortugaal
Snelle levering en netjes geleverd
30 jan. 2024
Spullen netjes en op tijd geleverd
3 feb. 2024
alles goed met de levering
Netjes geleverd