Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.068 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

14 apr 2024

Erg trage verzending ...spullen zijn op…

Erg trage verzending ...spullen zijn op voorraad bij plaatsing bestelling bijba 2 weken moeten wachten en ook vraag moeten stellen naar stand van zaken met verzending
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer van Ende, bedankt voor uw review. Het heeft helaas langer geduurd dan verwacht voordat wij uw bestelling konden versturen. Helaas heeft u meer stuks van een artikel besteld dan wij op voorraad hebben, hierdoor is uw bestelling niet binnen de verwachting verstuurd. Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
21 apr 2024
Late levering zonder communicatie
22 apr 2024
Beste meneer/mevrouw Nijssen, Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas is het door u bestelde artikel niet voldoende geleverd door onze leverancier waardoor uw order niet op de vooraf aangegeven verwachting geleverd kon worden. Dit is ons helaas te laat opgevallen en om deze reden bent u niet geïnformeerd. Wij streven er naar de levertijden scherper in de gaten te houden en klanten(nog) beter op de hoogte te houden over de levertijd van hun bestelling. Wij hopen desondanks dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
RG
Robin G.
Veenendaal
20 mrt 2024

Prijs-/kwaliteit verhouding is goed, redelijke snel verzonden

Prijs-/kwaliteit verhouding is goed. Per mail wordt je goed op hoogte gehouden qua status. Levering binnen 2/3 dagen.
GD
Snel geleverd
RD
R d.
Antw
Vooraf per e-mail vragen over voorraad van wat artikelen gesteld en deze werden snel beantwoord. De levering zoals besproken in een keer geleverd en op tijd. Goed verpakt en doos goed opgevuld o beschadiging te voorkomen. Kortom, fijn bedrijf wat met je meedenkt!
Zeer goede prijzen en service na verkoop. Assortiment niet steeds volledig en levertijd kan soms lang oplopen als 1 onderdeeltje uit bestelling niet in voorraad is.
veel keuze en voorraadinformatie is meestal in orde. Zoeken is even puzzelen, maar dan kom je soms ook iets tegen dat je denkt: bestaat dat ook.
Prima website en een prima levering prijs etc. Zou de volgende keer zeker weer een bezoekje op de website doen als ik iets moet bestellen.
WT
Wim t.
Wormerveer
Goed product, maar sneller verzenden en alles wat je verkoopt wel in voorraad hebben en niet nog moeten bestellen.
Levering werd vlot bezorgd. Reactie op mail en telefonisch te bereiken verloopt niet zo vlot,
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer Devolder, bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u onze reactiesnelheid als niet vlot heeft ervaren. Wij hebben u telefonisch gesproken en uw mail is binnen een paar uur beantwoord. Wij streven ernaar om binnen een werkdag te reageren op de mail, vervelend dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Snel geleverd, en materiaal was kwalitatief. Bedankt.
Behulpzaam, kundig. En goede service
het artikel hadden we snel in huis.