Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

819 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.081 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer ten Bulte, bedankt voor uw review. Wij zien dat u de levering als slecht beoordeeld, wat vervelend om dit te lezen. U heeft de bestelling op 5 april geplaatst, wij hebben uw bestelling dezelfde dag verstuurd. Mocht er iets niet in orde zijn met de levering, dan vernemen we dit graag. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
RD
R d.
Antw
Vooraf per e-mail vragen over voorraad van wat artikelen gesteld en deze werden snel beantwoord. De levering zoals besproken in een keer geleverd en op tijd. Goed verpakt en doos goed opgevuld o beschadiging te voorkomen. Kortom, fijn bedrijf wat met je meedenkt!
Zeer goede prijzen en service na verkoop. Assortiment niet steeds volledig en levertijd kan soms lang oplopen als 1 onderdeeltje uit bestelling niet in voorraad is.
Prima website en een prima levering prijs etc. Zou de volgende keer zeker weer een bezoekje op de website doen als ik iets moet bestellen.
Snel geleverd, en materiaal was kwalitatief. Bedankt.
het artikel hadden we snel in huis.
AL
Ad L.
Aalsmeer
heldere en snelle emailcontacten
Netjes geleverd
Ok
18 feb 2024

3 sterren o.w.v. hoge verzendkosten

Enige reden dat ik 'maar' 3 sterren geef heeft te maken met de verzendkosten. Die zijn echt wel hoog en je moet vrij veel bestellen willen de verzendkosten vervallen. Bestelde spullen zijn netjes geleverd. Producten voldoen zoals beschreven in de webshop
17 feb 2024
17 feb 2024
veel keuze en voorraadinformatie is meestal in orde. Zoeken is even puzzelen, maar dan kom je soms ook iets tegen dat je denkt: bestaat dat ook.
WT
Wim t.
Wormerveer
Goed product, maar sneller verzenden en alles wat je verkoopt wel in voorraad hebben en niet nog moeten bestellen.