garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden710 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

30 apr 2023
Dozen waren nat, de planten zagen er slecht uit, de wortels Vd planten waren verdroogd, foei, foei!!!een zeer slecht te lezen brief met wat tips over de planten. Aan iedereen zal ik vertellen dat dit een een bedrijf is waar je beter GÉÉN planten moet kopen. Ik ben daarom ook erg boos.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Erg mooie planten afgeleverd, allen stonden goed in de bloei. Levering ging afspraak.
RH
Rob H.
Assen
zeer goed verpakt, niet verdroogd, goede communicatie wanneer verwerkt en wanneer verzonden. Gewoon goed waar voor je geld.
zal het niet weten
Mooie bamboeplanten, goede levering en snelle service
bezorg afspraak nagekomen en excusieve kwaliteit hartelijk dank
+++++++
EV
E.A. v.
Duizel
De 98 plantjes hadden er wat frisser uit kunnen zien.
we weten niet of de rozenbottels gesnoeid moeten worden na aankoop en aanplant in april , kunt u ons antwoord geven?
Zending geleverd volgens afspraak, de plantjes zijn een beetje klein.
13 apr 2024

Goede prijs/kwaliteit

Bestelgemak nette levering bezorging pas na een week sommige plantjes zijn klein van sommige plantjes zijn de wortels ver door het bakje heengegroeid