garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden716 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je review, fijn te horen dat jouw bestelling snel binnen is gekomen. Succes met het aanplanten en graag tot een volgende keer bij Garmundo!🌻

Goede prijs/kwaliteit

Bestelgemak nette levering bezorging pas na een week sommige plantjes zijn klein van sommige plantjes zijn de wortels ver door het bakje heengegroeid
Antwoord van garmundo.nl
Fijn te horen dat het bestelproces goed verlopen is, en de planten netjes zijn geleverd. 🌿 Het kan kloppen dat er soms wat verschil in grootte kan zitten doordat het een natuurproduct is. We vinden het belangrijk dat we gezonde planten te leveren die goed doorworteld zijn. Soms is een plant aan de bovenkant nog niet super groot, maar het wortelgoed is wel in orde. Zodra de planten in de tuin worden gezet, zullen ze snel verder groeien tot mooie volle planten. Ik verwacht dus dat dit helemaal goed komt in je tuin! Mocht je nog vragen hebben, dan staan we voor je klaar. 🌼
13 apr 2024
Verschrikkelijke transporteur. Geen controle mail ontvangen. Geen dag van levering aangegeven, omdat het een pallet bestelling betreft dus het was onduidelijk welke dag ik het zou ontvangen. We hebben het geprobeerd, maar blijf wel bij mijn huidige leverancier.
Antwoord van garmundo.nl
Wat vervelend om te horen dat de ervaring met de transporteur niet positief is verlopen. Bij een pallet levering kunnen we inderdaad geen tracking link sturen, omdat onze transporteur hier niet mee werkt. Dit geven we dan ook aan in de bevestigingsmail. We leveren vrijwel altijd op woensdag en donderdag, met uitloop op vrijdag. Uiteraard staan wij altijd voor je klaar als je vragen hebt over het transport van de planten die je bestelde. Mocht je alsnog vragen voor ons hebben, neem dan contact met ons op!
Levering zoals beloofd, fijn dat er een plantschema bij zit. Planten direct geplant, afwachten of ze aanslaan.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve feedback, fijn dat alles goed verlopen is en je het plantschema goed hebt kunnen gebruiken. Met een beetje verzorging en liefde zullen de planten vast mooi gedijen. Veel plezier ervan!🌸
Alle struiken zien er zeer slecht uit. Alsof ze al weken onderweg zijn
Antwoord van garmundo.nl
Vervelend dat je geen fijne ervaring hebt rondom de levering van de planten. Je bestelde blote wortel planten, de planten zijn in rust en kunnen wat droog ogen. Echter wordt er voor gezorgd dat alle planten vochtig genoeg zijn om op transport te kunnen worden gezet. We hebben ook nog contact opgenomen met onze kweker, er werd aangegeven dat de planten nog in prima staat verkeren om te planten. Mochten planten uit eindelijk niet goed wortelen, dan kun je altijd contact met ons opnemen betreft de situatie zodat we een nette oplossing kunnen bieden. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we het graag van je.
Geen idee
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je 5 sterren review, we zien je graag een volgende keer weer bij Garmundo!🌿
👍🏻
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review, daar worden we blij van! Graag tot de volgende keer bij Garmundo!🌻
Groot assortiment border pakketten die goed verpakt en snel geleverd worden.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review, fijn te horen dat je ons assortiment waardeert en het pakket netjes is binnen gekomen. Veel plezier ervan en graag tot de volgende keer bij Garmundo!🌸
Snelle levering, En ziet er goed uit!
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en dat alles er goed uitziet. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. Veel plezier met je aankoop! 🌿

Bestelproces is prima, Kwaliteit kan beter.

Bestelproces is prima. De uitgepakte waren direct bekeken en had verwacht dat het er beter aan toe zou zijn. Het was wortelgoed van acht verschillende struiken/bomen voor een haag. Zeker niet alles zag er fris uit. Wel netjes labels erbij. Alles direct aangeplant en water gegeven. Nu is het een kwestie van tijd om te zien of het gaat herstellen.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback. Jammer te horen dat niet alles fris oogde bij ontvangst. Gelieve ons in het vervolg direct te contacteren, zodat we direct zicht hebben op de klacht en waar nodig advies kunnen geven. Mocht je nog steeds twijfelen aan de staat van de planten, neem dan alsnog contact op met ons, dan kijken we met je mee! Fijn dat de labels er wel netjes bij zaten en dat je alles direct hebt aangeplant en water hebt gegeven. Ik hoop dat de planten snel herstellen en goed aanslaan. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten. We staan voor je klaar!🌿
Snelle reacties en goede levering. Ook een kleine aanpassing in de bestelling werd goed en snel opgelost. Top!
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met onze snelle reactie, levering en oplossing! Als je in de toekomst nog meer planten nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback en je steun!🌸
Snelle levering/ prima plantjes
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review!🌱 Fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de plantjes! We streven altijd naar een goede service en hoogwaardige producten.
GB
Gis B.
Rijswijk in Gelderland
7 apr 2024
Goed plantenmateriaal: 9 punten!!!
Antwoord van garmundo.nl
Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met het plantmateriaal! We streven altijd naar kwaliteit en zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je positieve feedback en je hoge waardering! 🌿🌟
7 apr 2024
Keurig verpakt in dozen planten zien er goed uit met een mooie kluit aan wortels . Ben erg benieuwd van de zomer hoe ze eruit zien . En snel Geleverd zoals aangegeven was
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met de verpakking, de kwaliteit van de planten en de snelle levering! De planten zullen vast mooi gedijen deze zomer. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je nieuwe planten! 🌿📦