garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden727 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Plantsoen ziet er prima uit. Levering zoals afgesproken.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve feedback! 🌱 Super dat het er goed uit ziet, en levering volgens afspraak is verlopen! Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌼
11 feb 2024
Goed product en vlotte levering
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat je tevreden bent met ons product en de vlotte levering! 🌿📦 Bedankt voor je feedback, en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden! 😊
10 feb 2024
Mooi boompje en snel bezorgd.
Antwoord van garmundo.nl
Super fijn om te horen dat je blij bent met je mooie boompje en de snelle bezorging! Als je nog meer groen nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! 🌿😊
ML
nog niets ontvangen
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je review! Om de planten zo vers mogelijk te bezorgen, werken we met vaste afhaaldagen bij onze kwekers. 🌿 Tijdens het bestelproces zie je in welke week de planten worden geleverd. Ik zie dat de planten ook zijn bezorgd in de week die gekozen werd. Heel veel plezier ermee, en graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌼
HB
Henk B.
Wommels
Goede producten, zeer snelle levering en een lage prijs.
Antwoord van garmundo.nl
Super fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten, de snelle levering én de lage prijs! ✨ We doen ons best om kwaliteit te leveren voor een eerlijke prijs. We zien je graag weer een volgende keer! 🌿😊
BR
Snel geleverd, goed verpakt, frisse planten
Antwoord van garmundo.nl
Fantastisch om te horen dat je blij bent met de snelle levering, de goede verpakking en de frisse planten! 🌱📦 We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen. Graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌿😊
levering boven verwachting
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat de levering je verwachtingen heeft overtroffen! 🚚✨ We doen ons best om onze klanten blij te maken. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten! 🌿😊
28 jan 2024
Alles volgens afspraak
Antwoord van garmundo.nl
Top om te horen dat alles volgens afspraak verliep! 🎉 We streven ernaar om onze beloften na te komen en het jou gemakkelijk te maken. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar! 🌿😊

Wortelgoed was volledig uitgedroogd

Het geleverde wortelgoed was volledig uitgedroogd. Slecht verpakt.
Antwoord van garmundo.nl
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het geleverde wortelgoed. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden! Wanneer een bestelling binnen komt en je niet tevreden bent, gelieve dan altijd direct contact met ons op te nemen. We ontvangen dan graag foto's van het ontvangen goed, zodat we een oplossing kunnen bieden of advies kunnen geven. Als er iets is dat we voor je kunnen betekenen, laat het ons dan weten! 🌿
25 dec 2023
Netjes afgeleverd op moeilijke locatie !
Antwoord van garmundo.nl
Hey, super fijn om te horen dat het pakketje goed aankwam, zelfs op een lastige locatie! 🚛 Bedankt voor je waardering, we doen ons best om overal te leveren. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten! 🌷
24 dec 2023
Prima geregeld wat verzending en verpakking betreft. Communicatie was ook uitstekend. Maar helaas werd het pakket voor de deur neergezet in plaats van bij de overburen, zoals ik in mijn dhl had aangegeven. Dankzij de alerte buurvrouw kwam het toch goed.
Antwoord van garmundo.nl
Hey, goed om te horen dat verzending en communicatie top waren!🌼 Jammer dat het pakket niet bij de overburen belandde zoals aangegeven, gelukkig was de buurvrouw alert! We zijn afhankelijk van DHL in dit geval, gelieve altijd dergelijke dingen bij ons te melden per mail, zodat wij dit als klacht kunnen indienen bij DHL. Alsnog fijn dat het is goed gekomen, graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌱
Goede levering alleen jammer dat ik de track en trace niet heb mogen ontvangen.
Antwoord van garmundo.nl
Hey daar! Fijn dat de levering goed was! 🚚 Ik zie dat het om een pallet levering gaat, het klopt dat je dan inderdaad geen track & trace krijgt, dit vermelden we ook in de bevestigingsmail. Wel kun je altijd informatie bij ons opvragen per mail of telefoon in de week van levering. Graag tot een volgende keer bij Garmundo!🌿
16 nov 2023
De potten zagen er goed uit maar waren wel droog.
Antwoord van garmundo.nl
Hey! Bedankt voor je feedback! 🌿 Jammer dat de potten droog waren, we doen ons best om de beste kwaliteit te leveren. Planten worden voorafgaand altijd goed verzorgd, daarbij zijn planten in de winter in rust, en kunnen ze het beter hebben om iets langer droog te staan. Uiteraard goed dat je dit alsnog bij ons meldt. Als er iets niet helemaal naar wens is, laat het ons altijd weten, we staan klaar om te helpen! 🌼

Aanrader! Fantastische service

Inmiddels 2x een bestelling gedaan en alles was perfect. Goede kwaliteit planten, keurig en op tijd bezorgd. Aanrader!
15 nov 2023
Hey daar, super fijn te horen dat beide keren alles helemaal top was! Kwaliteit en goede bezorging vinden we belangrijk! Als je meer groen nodig hebt, weet je ons te vinden! Super bedankt voor de aanbeveling, daar zijn we echt blij mee! 🌿✨
correct duidelijk en snel
15 nov 2023
Hee! Super om te horen dat je onze service als correct, duidelijk en snel hebt ervaren! We doen ons best om alles vlot te laten verlopen. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten. Bedankt voor de waardering, daar worden we blij van! 🌿✨
Goed advies, snelle levering
15 nov 2023
Hey! Fijn dat je ons advies waardeert en blij was met de snelle levering! Als je meer advies nodig hebt of iets anders zoekt, we staan paraat. Bedankt voor de support, groetjes van het Garmundo team! 🌿 🌸
10 nov 2023
telefonisch goed bereikbaar
15 nov 2023
Bedankt voor je feedback! Fijn te horen dat je onze bereikbaarheid zo op prijs stelt, we staan altijd voor je klaar bij vragen! 🌿 Team Garmundo ✨