garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden710 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

30 apr 2023
Dozen waren nat, de planten zagen er slecht uit, de wortels Vd planten waren verdroogd, foei, foei!!!een zeer slecht te lezen brief met wat tips over de planten. Aan iedereen zal ik vertellen dat dit een een bedrijf is waar je beter GÉÉN planten moet kopen. Ik ben daarom ook erg boos.

Beoordelingen voor garmundo.nl

13 apr 2024
Verschrikkelijke transporteur. Geen controle mail ontvangen. Geen dag van levering aangegeven, omdat het een pallet bestelling betreft dus het was onduidelijk welke dag ik het zou ontvangen. We hebben het geprobeerd, maar blijf wel bij mijn huidige leverancier.
Alle struiken zien er zeer slecht uit. Alsof ze al weken onderweg zijn

Communicatie

Je bestelt een rhodo en betaalt. Dan krijg je te horen dat hij uitverkocht is. Daarna bericht dat je bestelling geleverd wordt. Terugbetaling was wel weer snel
Antwoord van garmundo.nl
Het spijt ons zeer voor het ongemak rondom de uitverkochte rhododendron. We streven ernaar om onze voorraad zo nauwkeurig mogelijk bij te houden en betreuren het dat er een miscommunicatie is geweest. Fijn om te horen dat de terugbetaling snel is verwerkt. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals onze excuses en bedankt voor je begrip! 🌿🌼
18 feb 2024
Ik kreeg van de vervoerder bericht dat uw zending beschadigd was en naar u door de vervoerder is teruggestuurd. Hoop dat ik snel een nieuwe zending ontvang die wel nieuw/heel is.
Antwoord van garmundo.nl
Vervelend te horen dat het pakket onderweg bij DHL beschadigd is geraakt. Goed dat je contact opgenomen hebt met ons hierover, ik zie dat mijn collega een nieuwe zending met verse planten in orde heeft gemaakt voor je. Hopelijk komt dit pakket direct goed bij je binnen, alvast veel plezier ermee! Graag tot de volgende keer bij Garmundo!🌿

Wortelgoed was volledig uitgedroogd

Het geleverde wortelgoed was volledig uitgedroogd. Slecht verpakt.
Antwoord van garmundo.nl
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het geleverde wortelgoed. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden! Wanneer een bestelling binnen komt en je niet tevreden bent, gelieve dan altijd direct contact met ons op te nemen. We ontvangen dan graag foto's van het ontvangen goed, zodat we een oplossing kunnen bieden of advies kunnen geven. Als er iets is dat we voor je kunnen betekenen, laat het ons dan weten! 🌿
30 apr 2023
3 mei 2023
Beste Froukje, Allereerst willen we je bedanken voor je feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je aankoop bij Garmundo. Wij doen altijd ons uiterste best om onze planten in optimale conditie bij onze klanten te leveren. Echter, soms kan het gebeuren dat er tijdens het transport enige schade ontstaat aan de planten en/of de verpakking. Helaas zien we dat je geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Wij raden je aan dit alsnog te doen, zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar op +31485319259. Of stuur een bericht naar klantenservice@garmundo.nl. Nogmaals bedankt voor je feedback. We zijn hier om te helpen. Met vriendelijke groet, Het team van Garmundo
29 apr 2023
De bestelling is helemaal niet geleverd! Na herhaaldelijk bellen een afspraak kunnen maken voor een nieuwe leverdatum.
3 mei 2023
Beste Mia, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Helaas hebben we te maken gehad met een onverwachte vertraging als gevolg van problemen bij onze transportpartner. We begrijpen dat dit frustrerend is. Gelukkig hebben we een nieuwe leverdatum kunnen afspreken en we hopen dat je tevreden zult zijn met je planten. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Garmundo
26 mei 2023
De bestelling is niet geleverd
31 mei 2023
Hey Sander, Bedankt voor het delen van je feedback. We zien dat je bestelling inmiddels is geleverd. We balen ervan dat dit later was dan aangegeven. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Toch hopen we dat je tevreden bent over de planten en dat je tuin inmiddels wat blauwer kleurt. Team Garmundo