garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden727 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Buekenplanten.

Goede duidelijke info aangaande de beukenplanten
16 okt 2023
Wat fijn om te horen dat je de informatie over onze beukenplanten nuttig vond! We streven ernaar om duidelijke en behulpzame informatie te bieden. Als je nog meer vragen hebt over de planten of iets anders nodig hebt, laat het ons gerust weten. Geniet van het nieuwe groen in je tuin! 🌿
15 sep 2023
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je feedback! 😊 Fijn om te horen dat je tevreden bent, ondanks dat enkele plantjes een knikje hadden bij ontvangst. We proberen de planten zo zorgvuldig mogelijk te verpakken, echter is het niet altijd te voorkomen dat er een knikje ontstaat in een plantje. Gelukkig kan een knikje geen kwaad, de plant zal eenmaal in de grond goed herstellen! Onze plantjes zijn inderdaad nog vrij klein, maar ze hebben daardoor juist veel potentie om te groeien tot een volle plant! We zijn benieuwd naar de bloeiende resultaten in je tuin! 🌱🌼 Happy Gardening!
9 sep 2023
Uitgepakt en natgehouden. Morgen in de grond
11 sep 2023
Hey! Leuk dat je ons laat weten dat je je planten hebt uitgepakt en goed hebt voorbereid. Hopelijk wordt het een prachtige border 🌱🌸 Veel succes en geniet ervan!
28 aug 2023
Hele mooie set met varens. En lekker thuisbezorgd! Bij aankomst waren wel diverse plantjes helemaal bruin.. hoop dat zij bijtrekken.
5 sep 2023
Hey Paula, fijn dat je het pakket met de varens mooi vindt en de bezorging goed is verlopen! 🌿😊 Vervelend dat enkele plantjes er bruin uitzagen bij aankomst, echter nog niet direct reden voor zorgen. Geef ze wat liefde en tijd, hopelijk worden het alsnog mooie volle planten! Als je vragen hebt, staan we uiteraard voor je klaar! 🌿🌱
29 jul 2023
Nummering was niet helemaal duidelijk. Er staan 2 nummers op het plantenkaartje
Antwoord van garmundo.nl
Oeps, vervelend dat de nummering op de plantkaartjes niet helemaal duidelijk voor je was. We waarderen je feedback en gaan dit gelijk oppakken, zodat toekomstige groene avonturen zonder nummerverwarring zijn. Bedankt dat je het hebt opgemerkt en met ons hebt gedeeld. Uiteraard mag je ons altijd bellen of mailen met vragen hierover. Jouw groene ervaring is belangrijk voor ons! 🌱🌼
BV
Bianca V.
Enkhuizen
13 jul 2023

Kwaliteit planten

De kwaliteit van de planten vind ik subliem. Door de bezorger werd de doos op zijn kop bezorgd met zijn excuus omdat de onderkant nat was. Misschien handig om erop te vermelden wat boven is en dat er planten in zitten of iets verzinnen dat het water tbv behoud planten de doos niet kapot maakt.
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat je zo blij bent met de planten! 🌿 Vervelend dat het pakket ondersteboven geleverd werd, en de onderkant nat was. We waarderen je feedback en gaan zeker nadenken over een oplossing betreft het verzenden van de planten. Jouw groene geluk blijft onze prioriteit. Veel plezier met je prachtige planten! 🌿🌻 Team Garmundo
29 jun 2023
mooie planten
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review! Graag tot een volgende keer, en happy gardening! 🌼 Met vriendelijke groet, Team garmundo
15 jun 2023
Wellicht zou er een plant advies bij kunnen bij de geleverde planten.
Antwoord van garmundo.nl
Hey, bedankt voor je feedback! We waarderen je suggestie voor plantadvies bij de geleverde planten. We nemen dit zeker mee in onze overwegingen om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Op onze website kun je voor nu alle plantinstructies terug vinden. Als je ooit specifieke vragen hebt over de verzorging van je planten, staan we altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je support en happy gardening! 🌱🌼
10 jun 2023
Hey Wilmer, Bedankt voor je positieve review! Groene groeten, Team Garmundo 🌱