garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden713 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

HB
Henk B.
Wommels
Goede producten, zeer snelle levering en een lage prijs.
Antwoord van garmundo.nl
Super fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten, de snelle levering én de lage prijs! ✨ We doen ons best om kwaliteit te leveren voor een eerlijke prijs. We zien je graag weer een volgende keer! 🌿😊
Besteld en keurig op tijd geleverd
Antwoord van garmundo.nl
Dat is fantastisch om te horen! 🚚 We zijn blij dat je bestelling op tijd en netjes geleverd werd. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar! 🌿😊
Duidelijk, snel en netjes verpakt.
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met onze service! We streven ernaar om duidelijkheid te bieden, snel te handelen en natuurlijk alles netjes te verpakken. Als je nog vragen hebt of meer groen nodig hebt, laat het ons weten! 🌿📦
Goede kwaliteit, Goed verpakt !
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review, daar worden we blij van! Fijn te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit en de verpakking 🌱📦 Geniet van het mooie groen en je weet ons te vinden als je meer nodig hebt!
11 feb 2024
Goed product en vlotte levering
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat je tevreden bent met ons product en de vlotte levering! 🌿📦 Bedankt voor je feedback, en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden! 😊
10 feb 2024
Mooi boompje en snel bezorgd.
Antwoord van garmundo.nl
Super fijn om te horen dat je blij bent met je mooie boompje en de snelle bezorging! Als je nog meer groen nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! 🌿😊
Alles perfect
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat alles perfect was!🌸 We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om ons te laten weten! We staan altijd voor je klaar! 😊🌿
BR
Snel geleverd, goed verpakt, frisse planten
Antwoord van garmundo.nl
Fantastisch om te horen dat je blij bent met de snelle levering, de goede verpakking en de frisse planten! 🌱📦 We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen. Graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌿😊
levering boven verwachting
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat de levering je verwachtingen heeft overtroffen! 🚚✨ We doen ons best om onze klanten blij te maken. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten! 🌿😊
28 jan 2024
Alles volgens afspraak
Antwoord van garmundo.nl
Top om te horen dat alles volgens afspraak verliep! 🎉 We streven ernaar om onze beloften na te komen en het jou gemakkelijk te maken. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar! 🌿😊
15 mei 2023

Mijn bijzondere plantjes

Goed ingepakt,bijna geen zand uit de potjes. Toen ik ze buiten in de zon zetten ,stonden ze binnen paar uurtjes rechtop, ze waren wat plat in de doos maar zover ik wist konden deze plantjes daar tegen. Jullie hadden voorraad en ik heb bij 10 andere gekeken en daar waren de plantjes ietsje duurder en de verzendkosten ook + jullie waren erg snel.
23 mei 2023
Hey Susan, Bedankt voor de geweldige review! Super dat je blij bent met de plantjes van Garmundo. En hoe gaaf dat ze na een paar uurtjes in de zon weer helemaal rechtop stonden. Als je nog meer bijzondere plantjes nodig hebt, we staan voor je klaar! Happy gardening! 🌿
28 jul 2023
Echt boven verwachting zijn de planten. De Thuja's zijn vol en groen en de juiste hoogte. De viburnum lekker vol en de Elaeagnus ook geweldig. Alles is op tijd geleverd, alle planten goed. We zijn top tevreden over de kwaliteit en de bezorging. Echt aan te bevelen.
Antwoord van garmundo.nl
Wow, wat een geweldige review! Thuja's, Viburnum en Elaeagnus in topvorm - dat zien we graag! 🍃 Fijn dat ook de levering naar wens is! Je tuin wordt vast prachtig. Bedankt voor je support en aanbeveling. Als je meer groenavonturen wilt, staan we voor je klaar! 🌳🚚 Groene groet van Team Garmundo
14 okt 2023

Correcte levering

Planten werden binnen de levertjjd van 3 dagen geleverd. Planten zagen er goed uit maar wel enigszins uitgedroogd. Wellicht is het een idee om de doosjes met de planten te nummeren zodat meteen duidelijk is welke planten op welke rij komen.
16 okt 2023
Dankjewel voor je feedback! We zijn blij te horen dat de levering binnen de 3 dagen was. Jouw suggestie over het nummeren van de planten is iets waar we al druk mee bezig zijn. We hopen het proces zo wat makkelijker te maken in de toekomst. Wat betreft de lichte uitdroging, dit kan meestal geen kwaad, we gaan er extra goed op letten! Als je verdere vragen of ideeën hebt, laat het ons weten. We zijn er om te helpen! 🌱😊
28 mei 2023

Prima webwinkel

De planten zijn goed, niet armetierig. De planten zijn netjes verpakt. Snelle levering plus goede service. Ik had teveel besteld maar kon zonder gedoe hersteld worden. Het teveel betaalde kreeg ik ook snel weer teruggestort.
31 mei 2023
Hey daar! Leuk om te horen dat je tevreden bent met je planten van Garmundo! Het kan natuurlijk gebeuren dat je per ongeluk te veel hebt besteld, maar gelukkig konden we dit snel voor je oplossen. Bedankt voor je feedback en als je nog meer planten nodig hebt, staan we voor je klaar. Groene groeten van het Garmundo-team. 🌿✨
8 sep 2023
Makkelijke te bestellen en keurig afgeleverd, nu afwachten hoe mooi het gaat worden. Zou handig zijn als er grotere afbeeldingen van de planten afzonderlijk te zien zijn bij het bestellen. Verder top geregeld
11 sep 2023
Hey daar! Bedankt voor je review! 😄 Super om te horen dat bestellen en levering soepel verliepen. We nemen je feedback over grotere afbeeldingen van de planten mee! Je tuin gaat er vast prachtig uit zien! 🌿🌻 Happy Gardening!
29 mei 2023

Tevreden

2 Borderpakketten besteld en de levering ging prima. Door drukte liep de levering 1 dag vertraging op en hiervan werd ik netjes op de hoogte gebracht. Pakketten waren netjes verpakt. Planten waren ook prima.
31 mei 2023
Hey Mariska, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Soms kan het gebeuren dat er wat vertraging optreedt, maar we proberen altijd iedereen goed op de hoogte te houden. Fijn dat je de verpakking en de planten in goede staat hebt ontvangen. Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan weten. We helpen je graag verder! Geniet van je nieuwe borderpakketten! 🌿🌸

Zonnehoed in het Dick Bijl park

De planten waren keurig verpakt en ik ben goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De zonnehoed planten staan nu te bloeien in het Dick Bijl park.
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met je bestelling!🌸 Geweldig dat de zonnehoed planten nu schitteren in het Dick Bijl park. Als je ooit meer groen aan je leven wilt toevoegen, staan we klaar om te helpen. Geniet van de mooie planten, team Garmundo! 🌿😊
14 aug 2023
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk online bestellen. Webshop is overzichtelijk en geeft voldoende leveringsinfo voordat je de bestelling doet
5 sep 2023
Hey, bedankt voor je positieve review! Top dat je de prijs/kwaliteitverhouding waardeert. 😊 Ons doel is om het bestellen zo simpel en duidelijk mogelijk te maken, dus het is goed om te horen dat je de webshop overzichtelijk vond en de leveringsinfo handig! Geniet van de planten en graag tot een volgende keer! 🌿🌸