garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden713 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

28 mei 2023
Ondanks dat de levering niet op tijd geleverd was werden we vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag werden de planten alsnog bezorgd.
31 mei 2023
Hey Petra, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de levering wat vertraagd was, maar het doet goed om te horen dat ons team je vriendelijk te woord heeft gestaan en dat de planten de volgende dag alsnog zijn bezorgd. Hopelijk geniet je nu van je groene aanwinsten! 🌿✨
19 mei 2023
Heel blij met deze levering. Super aardige medewerkers en chauffeur! Mooie struiken en de borderpakketten komen straks 👍
23 mei 2023
Hey daar! Geweldig om te horen dat je blij bent met je levering! Onze medewerkers en chauffeur zijn niet alleen super aardig, maar ook echte pro's in wat ze doen. En die mooie struiken? Ze zijn gewoon de kers op de taart! 🌿🌼 Als kers op de kers (als dat zelfs mogelijk is), komen de borderpakketten er ook nog aan. Dat wordt nog meer groen en kleur in je tuin! Duim omhoog voor jou en je groene vingers! 👍

Aanrader! Fantastische service

Inmiddels 2x een bestelling gedaan en alles was perfect. Goede kwaliteit planten, keurig en op tijd bezorgd. Aanrader!
15 nov 2023
Hey daar, super fijn te horen dat beide keren alles helemaal top was! Kwaliteit en goede bezorging vinden we belangrijk! Als je meer groen nodig hebt, weet je ons te vinden! Super bedankt voor de aanbeveling, daar zijn we echt blij mee! 🌿✨
24 sep 2023
Had wel bericht kunnen krijgen op welke dag de levering zou komen maar verder netjes afgeleverd en een netjes product.
16 okt 2023
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je bestelling goed verpakt en netjes afgeleverd werd. Bij een pallet levering kan er helaas niet gewerkt worden met een track & trace, wel kun je altijd bij ons de leverdatum opvragen, en op de dag van levering kunnen we ook een tijdvenster opvragen. We nemen uiteraard je feedback mee ter verbetering van onze service! Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌿🌻
11 jun 2023

Goeie produkten en snelle levering

Planten in prima staat en dito verzonden. Snelle levering. Klantensercice is allert en reageert adequaat. Goed bedrijf!
Antwoord van garmundo.nl
Hey! Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over de levering van je bestelling! We steken veel zorg en liefde in het verzenden van de planten, en we houden ervan om onze klanten snel van dienst te zijn. Bedankt voor je support en we zijn blij dat je ons een goed bedrijf vindt! Graag tot de volgende keer! Team Garmundo 🌿🌱
5 nov 2023

Goede kwaliteit

Goede levering. Keurig verpakte planten. Mooie kwaliteit ook. Nu afwachten hoe het gaat worden in het voorjaar.
8 nov 2023
Hey daar! Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de levering, de zorgvuldig verpakte planten en de kwaliteit ervan. Mooi om te zien hoe ze in het voorjaar zullen groeien en bloeien, toch? De planten zien er goed uit, dus daar hebben we wel vertrouwen in! Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten. We staan voor je klaar! 🌱✨
25 jun 2023

Snelle levering bestelling van 40 campanula plantjes…

De bestelling van 40 campanula plantjes zijn netjes ingepakt in 2 dozen. Ook zijn de plantjes eerder bezorgd.
26 jun 2023
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling van 40 campanula plantjes! En goed te horen dat de plantjes eerder dan verwacht zijn aangekomen. We hopen dat de campanula's je tuin opfleuren! Als je nog meer groen nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. 🌼 Groetjes Team Garmundo
13 okt 2023
Prijs/kwaliteit is prima Communicatie over bezorgmoment top Levering en service chauffeur fantastisch
16 okt 2023
Wat een mooie review, dankjewel! We zijn blij dat je tevreden bent met de prijs/kwaliteit, bezorgcommunicatie en de service van de chauffeur. Daar worden we blij van! Graag tot een volgende keer, happy gardening! 🌱😊
27 mei 2023
Netjes volgens aangegeven dag geleverd. Planten waren goed verpakt en kwamen mooi uit de verpakking.
31 mei 2023
Hey Stephan, Super om te horen dat je bestelling op tijd is aangekomen en dat de planten veilig en mooi verpakt waren. Daar doen we ons best voor! Mocht je nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, laat het ons gerust weten. We staan altijd voor je klaar. Groene groeten! 🌱🌼
26 mei 2023
Snelle levering en voorzien van een goede handleiding voor het beplanten van het borderpakket.
31 mei 2023
Hey Marjan, Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de handige handleiding voor het beplanten van je borderpakket. Als je nog vragen hebt of extra advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier van je border! 🌼🌿
1 jun 2023
De plantjes waren zoals verwacht Wel jammer dat het plastic verpakkingsmateriaal nodig is
9 jun 2023
Hey Ticky! Bedankt voor je review! We zijn blij dat de plantjes aan je verwachtingen voldeden. We begrijpen dat het gebruik van plastic verpakkingsmateriaal niet ideaal is, en we werken er samen met onze kwekers aan om milieuvriendelijkere opties te vinden. We waarderen je feedback en streven ernaar om continu te verbeteren. Groene groeten! 🌱🌼 Team Garmundo
1 okt 2023

Prima

Snelle levering, goed verpakt, kwaliteit planten lijkt goed. Mooi border plan erbij.
16 okt 2023
Hey daar, bedankt voor je mooie review! Fijn te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering, de zorgvuldige verpakking en de kwaliteit van de planten! Geniet van het nieuwe groen in je tuin! 🌸🌿
7 mei 2023

Mooie plantjes voor een keurige prijs

Mooie plantjes, netjes verpakt en volgens afspraak verzonden voor een keurige prijs.
11 mei 2023
Hey! Bedankt voor je positieve review! Super fijn te horen dat je tevreden bent met de geleverde planten en onze service. Daar worden we blij van! Geniet van de mooie tuin! Groetjes Team Garmundo
Goede levering alleen jammer dat ik de track en trace niet heb mogen ontvangen.
Antwoord van garmundo.nl
Hey daar! Fijn dat de levering goed was! 🚚 Ik zie dat het om een pallet levering gaat, het klopt dat je dan inderdaad geen track & trace krijgt, dit vermelden we ook in de bevestigingsmail. Wel kun je altijd informatie bij ons opvragen per mail of telefoon in de week van levering. Graag tot een volgende keer bij Garmundo!🌿
Goede haag planten, op tijd geleverd en prettige communicatie. Erg blij mee.
16 okt 2023
Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze haagplanten en de service! Op tijd leveren en goede communicatie zijn voor ons erg belangrijk. Als je in de toekomst nog meer groen voor in je tuin nodig hebt, dan weet je ons te vinden! Veel plezier met je nieuwe haag! 🌳😊
10 nov 2023
Vlotte afhandeling van besteld matreaal,en uitstekende kwalititijd
15 nov 2023
Super om te horen dat je blij bent met de vlotte afhandeling en de topkwaliteit! We doen ons best om alles soepel te laten verlopen. Mocht je nog eens planten nodig hebben, laat het ons weten! 🌿 ✨
11 aug 2023
Goede telefonische informatie en de bestelling was goed verpakt.
5 sep 2023
Hey daar! Fijn dat je blij bent met onze telefonische hulp en de zorgvuldige verpakking van je bestelling. Als je nog meer vragen hebt of iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! 🌱🌻 Happy Gardening!
29 okt 2023

Palet leveringen

Aangeven wanneer de palet leveringen komen met track and trace.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review! Fijn te horen dat alles goed is verlopen rondom de levering. Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌿
23 mei 2023
Snel geleverd, goed verpakt! Mooie verse groene vetmuur.
31 mei 2023
Hey Hendrika, Dat ziet er goed uit! Leuk om te horen dat je bestelling op tijd is aangekomen en dat de planten veilig en mooi verpakt waren. Daar doen we ons best voor! Mocht je nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, laat het ons gerust weten. We staan voor je klaar. Groene groeten! 🌱🌼
20 okt 2023
Zeer goed advies en snelle service. Prima planten!
Antwoord van garmundo.nl
Super bedankt voor je mooie review! Fijn te horen dat we je goed hebben kunnen adviseren, en je blij bent met de levering van de planten. Geniet ervan en graag tot een volgende keer bij Garmundo!🌿 🌻