garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden713 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

2 okt 2023
Goed product tegen goede prijs, snelle levering.
16 okt 2023
Wat een mooie review, dankjewel! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten, snelle levering en de prijs-kwaliteitverhouding! Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌸🌿
5 mei 2023
Snel, behulpzaam en vriendelijk. Mooie planten!
11 mei 2023
Hey! Bedankt voor je positieve review! Fijn te horen dat je tevreden bent over de service en de ontvangen planten. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Garmundo
MH
Mirjam H.
Zevenaar
2 mei 2023
Goed verpakt op tijd bezorgt. Goede kwaliteit.
3 mei 2023
Hey! Bedankt voor het delen van je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop en dat het op tijd en in goede staat is aangekomen. Team Garmundo
2 sep 2023
Correcte afhandeling van een probleemzending.
5 sep 2023
Fijn om te horen dat we de probleemzending correct hebben afgehandeld. We doen ons best om eventuele issues snel op te lossen. Bedankt voor je waardering! Als je nog meer hulp nodig hebt, laat het ons weten! 🌿🌻
25 dec 2023
Netjes afgeleverd op moeilijke locatie !
Antwoord van garmundo.nl
Hey, super fijn om te horen dat het pakketje goed aankwam, zelfs op een lastige locatie! 🚛 Bedankt voor je waardering, we doen ons best om overal te leveren. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten! 🌷
5 nov 2023
We werden goed op de hoogte gehouden
8 nov 2023
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We proberen de klant zo goed mogelijk te informeren, fijn dat je dit waardeert! Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar! 🌱🌸
29 mei 2023
Prima prijs kwaliteit snelle levering
31 mei 2023
Hey Erwin, Super om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan weten. We staan klaar om te helpen! Team Garmundo
Netjes bezorgd en zag er goed uit.
Antwoord van garmundo.nl
Hey, bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je bestelling netjes is bezorgd en er goed uitzag. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt om je tuin op te fleuren, staan we voor je klaar. Happy gardening! 🌼 Team Garmundo
26 mei 2023
Prima kwaliteit, ziet er goed uit
31 mei 2023
Hey Jaap, Dat ziet er goed uit! Mocht je nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, laat het ons gerust weten. We staan voor je klaar. Groene groeten! 🌱🌼
RV
ROB V.
VLAARDINGEN
5 jun 2023
Prima service en mooie planten
9 jun 2023
Hey Rob, Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en planten! Als je nog vragen hebt of extra advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier van je vaste planten! 🌼🌿 Team Garmundo
Goed advies, snelle levering
15 nov 2023
Hey! Fijn dat je ons advies waardeert en blij was met de snelle levering! Als je meer advies nodig hebt of iets anders zoekt, we staan paraat. Bedankt voor de support, groetjes van het Garmundo team! 🌿 🌸
correct duidelijk en snel
15 nov 2023
Hee! Super om te horen dat je onze service als correct, duidelijk en snel hebt ervaren! We doen ons best om alles vlot te laten verlopen. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten. Bedankt voor de waardering, daar worden we blij van! 🌿✨
29 okt 2023
Prima Doen wat ze beloven
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je waardering! We zijn blij dat we je verwachtingen hebben waargemaakt! Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌿🌻
HK
HJ K.
Diepenheim
8 okt 2023

Prima keuze en service

Keuze, prijs en kwaliteit
16 okt 2023
Hey, bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze keuze, prijs en kwaliteit. Dat is precies waar we naar streven! Als je in de toekomst meer groen nodig hebt of vragen hebt, laat het ons gerust weten. Veel plezier met je aankoop! 🌱😊
20 sep 2023
goed verpakt en geleverd
16 okt 2023
Hey, bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je bestelling goed verpakt was en probleemloos is afgeleverd. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Veel plezier met je aankoop! 🌱😊
13 mei 2023
Was met zorg verpakt.
23 mei 2023
Hey! Bedankt voor je review, fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Happy gardening! 🌿
TP
4 jun 2023
Alles goed verpakt.
9 jun 2023
Hey Theo, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en bedankt voor de mooie review. We wensen je veel plezier met je planten. Groene groeten! 🌿🌱 Team Garmundo
Zeer goed verzorgd.
19 sep 2023
Super om te horen dat je tevreden bent! We doen ons best om alles tot in de puntjes te verzorgen. Bedankt voor je positieve feedback! 🌼😊
5 nov 2023
perfect geregeld!
8 nov 2023
Goed om te horen dat alles naar wens was, bedankt voor je compliment! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar, happy gardening! 🌱🌼
5 jun 2023
Goed afgeleverd.