charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com
Beoordelingen:

4.196 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.035 beoordelingen in totaal  

4,09
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

de meest kritische beoordeling

9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor charlietemple.com

Sorteren  
Meest recente eerst
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bril niet ontvangen. Telefonisch geen contact. Na 15 min. In de wacht gestaan word je afgebroken. Op email wordt niet gereageerd. Aangeleverd track and tracé code onbekend bij DHL, niet aangeleverd.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Eerste bestelling maar meteen mijn laatste

Begin april besteld, maand later eindelijk mijn bril in huis. Was mijn eerste bestelling en meteen de laatste. Blijkbaar was er een probleem met de fabriek waar de glazen vandaan kwamen maar dit communiceren ze pas na twee weken. De bril zou binnen 5 werkdagen geleverd worden (dus ook geen 3 wat op de site staat) maar dit is dus niet gebeurd. Heb meermaals gemaild en gebeld maar geen reactie, ook niet via facebook. Tot slot heb ik eindelijk mijn bril ontvangen maar is het glas beschadigd. Hierover ook gemaild, toen kreeg ik eindelijk wel reactie met een voorstel waarop ik reageer… maar je raad het al…. Hoor je dus niks meer van. Kwaliteit van het glas is ook echt niet top, je betaald dus echt voor kwaliteit bij de opticien. Deze glazen krijg je bijna niet schoon, zit een rare laag op waardoor je de viezigheid overal heen smeert. Dikke teleurstelling!!
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Komen afspraken niet na

Ik ben nog steeds wachtende op m'n product. Afspraken over levering en communicatie komen ze niet na.
Beoordeling melden
PB
Paul B.
DEVENTER
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levert niet wat er is beloofd
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Foutieve sterkte door "ordernummer"

Jullie hanteren dezelfde ordernummers voor verschillende orders. Ik lever bewijs aan dat de ordernummer die ik heb doorgegeven behoort dat mijn vorige order. Jullie geven aan dat de ordernummer bij een andere bril hoort. Jullie horen de retourkosten te vergoeden , maar dat hebben julie niet gedaan.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Onbereikbaar en levert niet conform afspraak

De levertermijn is reeds overschreden en op herhaaldelijke emails met het verzoek een leverdatum aan te geven wordt niet gereageerd. Mijn partner heeft dezelfde ervaring.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Na weken wachten nog geen bril

Begin april een bril besteld en betaald en levertijd zou 1 week zijn. Echter nu al weken later, niets meer gehoord, niets ontvangen en status van de bestelling komt niet verder dan “in behandeling”. Mailen of bellen wordt niet beantwoord.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Afspraken niet nagekomen.

Op 7 april een bril besteld. Een bril besteld die niet naar mijn wensen was omdat ik met enige haast een bril nodig had en deze bril binnen 3 werkdagen bezorgd zou worden. Ik zou de 12e op vakantie gaan. Dit zou goed uitkomen met de levertijd. Een uur na bestellen kreeg in een mail dat de glazen niet leverbaar waren en dat het 7 dagen zou duren. Hier is ook niet aan gehouden. Vandaag de 24e, wordt het pas geleverd. Ik heb dus op mijn vakantiebestemming een bril moeten kopen. Slecht dit, heb ook niks meer aan deze bril :).
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering

Slechte service, ze kunnen blijkbaar niet leveren omdat de machines stil liggen in de fabriek en kapot zijn. Er is niks bekend qua hoe lang nog het duren of compensatie.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niets ontvangen

Begin april besteld, door niet de juiste glazen beschikbaar (niet gezegd tijdens de bestelling), nog niets ontvangen. We zijn al 3 weken verder en geen gehoor
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling uiteindelijk wel binnen gekregen, nadat de eerste verloren was gegeaan. Zeer onhandig. Je krijgt ze niet via de telefoon te pakken. Contact uren 9 tm 13:00, maar als je stipt om 9.00 belt blijft het bandje “10 wachtende voor je” afspelen. Ik heb ze 3 dagen proberen te bellen en niet te pakken gekregen. Uiteindelijk veel later reactie op mail.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kunnen niet leveren - nieuwe datum onbekend - zou graag geld terug hebben - geen reactie ? Lijkt me allemaal verdacht
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
PP
Peter P.
Amsterdam
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Telkens als ik iets bestel zijn de glazen niet op voorrraad en wordt de levering 7 dagen uitgesteld. Deze keer had ik na 10 dagen nog niets ontvangen. Niet liegen en gewoon zeggen dat je niet kan leveren.
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Informeer! Ik hoor al meer dan een week niks over de levering van mijn bril. Er zou een “productie probleem” zijn bij de leverancier maar hoor verder niks meer.
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na bestelling geen communicatie. Enkel na claim via Paypal een kort bericht dat de levering is uitgesteld. Verder geen termijn, geen alternatief. Bestelling was 3 weken geleden… Telefonisch contact zo goed als onmogelijk. Geen aanrader op zijn minst. Jammer maar helaas.
Beoordeling melden