charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.035 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

Per e-mail gestelde vragen niet onbeantwoord laten.
EV
ed v.
lisse

Uitstel op uitstel van levering

Ik heb nu voor de tweede keer een melding van Charlie Temple gekregen dat de levering van mijn bril met 7 dagen vertraagd is doordat de glazen niet door de kwaliteitscontrole komen. Op zich prijzenswaardig dat er gedaan wordt aan Quality Management. Maar als dit twee keer gebeurt met dezelfde klant dan vind ik dat ik de optie moet krijgen om de bestelling te annuleren. Charlie Temple moet misschien ook een serieus overwegen van glas leverancier te wisselen

Kwaliteitservaring aanzienlijk verminderd

Ik weet niet precies wat er aan de hand is. Maar de bril die ik heb ontvangen ervaart aanzienlijk kwalitatief minder tov van de Baron bril die ik zowel als zonnebril had als computerbril. De Vince ervaart kwalitatief als een bril die ik niet van Charlietemple verwacht. Wat aan de slechte ervaring bijdraagt is dat het zakje en doekje wat erbij wordt geleverd, overduidelijk in negatieve zin kwalitatief is verminderd ( en ook zonder logo bedrukking).
3 mrt 2024
Foutje gemaakt tijdens bestellen ( verkeerde kleur aangevinkt ) telefonisch kwam ik er niet door heen dus gelijk een mail verstuurd. Hier kreeg ik vrij vlot antwoord op dat ze mijn kleur bril zouden aanpassen, super dacht ik. Ook de factuur in de mail aangepast naar de juiste kleur. Helaas kreeg ik toch de verkeerde kleur geleverd. Omruilen is op eigen kosten, erg jammer nu heb ik een lelijke bril die mij niet staat.
JR
Joop R.
Valkenburg

Geen reactie op klacht

Al meerdere brillen aangeschaft en eigenlijk tevreden altijd, maar nu heb ik er twee gekocht waarvan een computerbril met multifocus exact volgens recept dat ik eerder bij mijn opticien kocht. Deze bril kijk ik echter scheel door als ik niet precies door het midden kijk. Een klacht die ik stuurde wordt helaas niet beantwoordt. Dat zullen mijn laatste brillen zijn geweest bij hen…

Cadeaukaart niet ontvangen

Ik had bij mijn bril een cadeaukaart besteld alleen deze zat niet in mijn pakket. Helaas, is charlie temple’s klantenservice telefonisch niet bereikbaar en tot op heden heb ik ook nog geen mail terug ontvangen. Over de bril zelf ben ik verder wel te vrede. Maar het contact verder mag aanzienlijk verbeteren.
FS
F. S.
Tilburg
Na de bestelling van een bril die weer in voorraad was, heb ik de bril betaald en waarbij ik de 10% nieuwbrief-korting niet heb kunnen vermelden (dus gehele bedrag betaald). In een mail gevraagd om de 10% terug te storten. En . . . . . . .GEEN reactie en dus ook geen restitutie. Jammer !!!
Ik heb twee keer besteld en allebei de keren was de levertijd langer. Beide keren zelfde verhaal. Tweede bestelling geen kokers meer op voorraad. Montuur ook wst krom geleverd. Geen top kwaliteit
11 feb 2024
Vreemd dat voor de 2e keer de glazen niet beschikbaar waren. Het duurde een week voordat ik de bril ontving. Geen reactie op de mail die ik had gestuurd.

Slechte kwaliteit

Dit is mijn 3e bril die ik bestel, kwaliteit van de brillen is helaas heel slecht. De 1e twee brillen zijn allebei kapot gegaan na 1 maand.
Bril zelf is top! alleen de glazen...als ik met mn hoofd van links naar rechts gaat dan zie ik alles golvend ...
Beste Duurde zeer lang wanneer ik informatie had gekregen om een artikel terug te sturen .mvg
Snel bezorgd maar fout in de lenzen , geen reactie op e-mail en telefonisch niet bereikbaar
De bril was echt een heel stuk groter dan ik dacht.
Slecht bereikbaar, reageren sloom op mails.
PV
Petra v.
Sliedrecht
17 feb 2024
Krijg geen contact met de klantenservice
18 feb 2024
Kwam veel te laat
Slecht bereikbaar

Lelijke bril glazen

Mijn mama heeft een bril voor mij besteld maar ik heb hele lelijke glazen die een soort groen zijn in plaats van doorzichtig. Nu durf ik het buiten niet te dragen omdat het heel lelijk is en dus nu vaker binnen omdat ik niet goed kan zien buiten en migraine krijg door het turen en forceren. Het is niet te zien op foto