charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.051 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.046 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

6 okt 2023
Verkeerde montuur ontvangen, telefonisch contact gehad en vriendelijk geholpen. Ik heb een mail gestuurd met de foto van het foutieve montuur en er zou een nieuwe bril worden besteld. 5 werkdagen later geen gehoor, op de mail werd niet gereageerd. Telefonisch contact opgenomen en er was nog niets besteld, de mail werd binnen 10 werkdagen behandeld….
RK
4 aug 2023
Niet meer wat het was. De service is sterk achteruit gegaan. Er word zelfs gewoon niet meer gereageerd op mailtjes. Dat vind ik erg slecht. En als je belt sta je meer dan een half uur in de wacht en word je uiteindelijk nog niet geholpen. Verwerking van retouren duurt gewoon een maand!!! Helaas Charlie temple, jullie zijn uit je jasje gegroeid.
30 aug 2023

Bestelling vertraagd

Ik bestelde een bril om 23:00 savonds en deze zou de volgende dag geleverd worden (dat is ook de reden waarom ik bestelde). Vervolgens krijg ik 5 minuten later al een berichtje dat m’n glazen er niet zijn dus dat het 7 dagen kan duren. Voortaan misschien de site beter up to date houden als er glazen niet zijn en dat dan de levertijd langer is
20 jul 2023

Levering was snel, product viel tegen

Levering was snel! Het product valt echter tegen. Het rechter glas is een geel achtinge kleur ipv normaal transparant. Zoals je je in kan beelden, zorgt dit voor een verkleuring van de objecten waarnaar ik kijk. De klantenservice heb ik al 2 keer benaderd, helaas zonder reactie voor alsnog. Voor een goede bril zou ik ergens anders heen gaan.

Lelijke bril glazen

Mijn mama heeft een bril voor mij besteld maar ik heb hele lelijke glazen die een soort groen zijn in plaats van doorzichtig. Nu durf ik het buiten niet te dragen omdat het heel lelijk is en dus nu vaker binnen omdat ik niet goed kan zien buiten en migraine krijg door het turen en forceren. Het is niet te zien op foto
24 jul 2023

Gemiste kans.

Al heel vaak brillen besteld. Nu zonnebril op sterkte. Vraag gesteld via de mail. Nooit beantwoord. Bellen helemaal een ramp. Uiteindelijk is de bril na aflevering direct retour gegaan. En als ik nu lees hoe Charlie Temple omgaat met klanten, mailverkeer of bellen dan schrik ik nog meer. Goedkoop.....duur koop....
13 sep 2023

Geen reactie op mail

Ik had de bril snel nodig, bij het uitkiezen hiervan rekening gehouden met een montuur dat direct leverbaar was. Echter na bestelling kreeg ik een mail dat de glazen niet leverbaar waren. Op mijn mail met de vraag of er een ander montuur met glazen wel snel leverbaar was heb ik nooit een reactie gekregen.
28 jul 2023

Zeer slechte service, goede brillen

De brillen zijn super, maar jullie service is onbereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Heb geen reactie gekregen op verschillende vragen. Daarbij zijn bepaalde modellen brillen structureel uitverkocht. Jammer, want jullie hebben een prachtig product, maar maakt wel dat we verder kijken nu. Grt Astrid
3 dec 2023
Het is de tweede keer dat ik bestel en beide keren is levering week uitgesteld. Glas niet op voorraad. Dit weet tijdens bestelproces ook dus geef het aan. Dan heb ik garantie claim ingediend en dit is helemaal een drama. Eerst 5 weken niets gehoord , Dan vragen om foto en nu hoor ik weer niets.
BD
B D.
Eindhoven
27 aug 2023
Nieuwe brillen besteld voor op vakantie omdat de mijne onverwachts kapot was gegaan. Helaas was de gehele bestelling door onbekende reden vertraagd, geen enkele communicatie hiervan mogen ontvangen! Dus de brillen kwamen te laat binnen. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen.
26 sep 2023
1 dag levertijd werd 7. Daarna 3-4 maanden. De eerste keer 45 min aan de telefoon. Mail werd niet beantwoord. 2e keer bellen 9e in wachtrij. Uiteindelijk was de bril niet leverbaar dus ander montuur uitkiezen. Ook 1 dag levertijd, uiteindelijk 3 na bellen
9 aug 2023

Onbereikbare klantenservice. Levertijd 1 dag is 1 week

Levertijd zou 1 dag zijn. Om die reden ook besteld. Heb de bril pas na 1 week ontvangen. Klantenservice onmogelijk bereikbaar via de telefoon. Ook geen reactie op de mail. Het product is goed, maar de service en bereikbaarheid echt heel heel erg slecht.
3 dec 2023

behoorlijke vertraging

in eerste instantie hadden ze het glas niet voor mijn bril en daarna is het nog eens met 7 werkdagen vertraagt. Een koppeling met de voorraad zou mogelijk moeten zijn waardoor ik de keuze zou hebben gehad om een andere bril of glas te nemen.
26 jun 2023

Wachtend op geld na retour

2 brillen besteld. 1 opzich prima, glazen steken alleen iets uit het montuur. Maar prima voor in de auto. Van de ander was het montuur zelf scheef. Inmiddels al bijna 2 weken geleden terug gestuurd en nog steeds geen geld retour ontvangen..
5 jun 2023

Heel jammer

Zorgen dat mijn pasbrillen na terug sturen ook op voorraad zijn, en mijn messenger bericht beantwoorden, ik vroeg of ze nog binnen zouden komen, niets meer gehoord dus bestel ik nu geen bril maar ben wel het geld van de pasbrillen kwijt
Klantenservice is slecht bereikbaar heb 4 a 5 gebeld met hen en klantenservice reageerde ook niet op mail. Uiteindelijk medewerker gesproken en gelukkig binnen 3 dagen geld retour ontvangen. Mijn advies ga naar een fysieke opticien.
27 sep 2023

Slechte levering

Ik krijg herhaaldelijk een mail over mijn levering. In elke mail staat dat de vertraging van de levering van mijn bril maximaal 7 dagen is. Maar als je om de aantal dagen dergelijke mail krijgt klopt hier toch echt iets niet.
JW
Joop W.
Veldhoven
6 sep 2023

Communicatie is niet hun sterkste punt

Telefonisch slecht bereikbaar - 40min in de wacht.. Afspraken worden slecht nagekomen... op Email pas na bijna een week antwoord, dus dat vind ik allemaal zeer matig. Maar de bril die ik besteld heb is prima en zit goed !!

verpakking en bril beschadigd aangekomen, geen reactie op reclamatie

Ik heb 3 keer een bril besteld. 2 keer ging het goed, maar bij de laatste levering was zowel de verpakking als de bril beschadigd. Ik heb hier over gereclameerd op 18 juli maar tot dusver geen reactie mogen ontvangen.
11 jun 2023
Na ruim twee weken de bril besteld te hebben, is deze nog steeds niet afgeleverd. Wel geautomatiseerde mailtjes over leveringsproblemen, maar verder niets. Ben benieuwd of ik uberhaupt nog wat ga ontvangen.....