charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.970 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

24 jul 2023

Late levering

Na bestelling kreeg ik bericht binnen 1werkdag levering het duurde echter bijna een week zonder een bericht over een andere levertijd, nog nooit eerder gebeurd, wel spijtig
31 aug 2023

Later geleverd

Product is zoals verwacht, helemaal goed. Alleen was de bezorgdatum later dan van te voren aangegeven was. Niet superlang, maar toch...
3 jun 2023
Ze zijn totaal niet te bereiken, telefonisch niet en per email wordt er nergens op gereageerd. Kwaliteit brillen redelijk
10 aug 2023
twee keer de foute bril eerst wel bril jagger te krijgen maar de bijpassende glazen niet en bij ontvangst na 6 dagen niet de doorzichtige maar een bruine en als kers op de taart ook de foute pupilafstand Uit coulance na klagen een nieuwe bril die wel aanwezig is maar weer niet de juiste glazen voorradig dus weer 5 dagen wachten en je raad t al de foute pupilafstand Hoe kan dit?
12 jul 2023

Geen mail terug gehad na vraag over scheve bril via de telefoon

Bril is prima, maar is scheef. Aangezien het een andere bril is dan in het uitleg filmpje op de site, heb ik hierover gebeld. Vervolgens via de telefoon overlegt om foto’s van de bril te sturen en er zou zo snel mogelijk een mail terug worden gestuurd met uitleg hoe de bril kan worden recht gezet. Een week later nog steeds geen bericht, beetje teleurstellend.
22 mei 2023

Anderhalve week wachten op m'n bril

Het zou handig geweest zijn als jullie op voorhand kunnen aangeven welke glazen of monturen er op voorraad zijn of niet. Nu kreeg ik pas een melding nadat ik alles betaald had dat de glazen niet op voorraad waren. Als ik dit van te voren had geweten dan kon ik nog een andere keuze maken. Nu was de bril eigenlijk te laat waarvoor ik 'm nodig had
18 okt 2023
mijn eerste online bestelling , werd bij mij in de bijkeuken op de mat gegooid. ik was thuis , en heb bij een opticien gewerkt ik vond het niet prettig . is voor mij met veel winkelervaring niet voor herhaling vatbaar, wat prijs betreft kan ik het begrijpen maar ik vind dat de beschaving verdwijnt. over de bril ben ik tevreden .
16 aug 2023

Snelle levering, echter niet helemaal goed

Al heel snel na bestelling kreeg ik mijn bril geleverd. Echter is het rechter glas niet helemaal goed. De bril die ik had besteld was bedoeld als reserve bril. Met mijn gewone bril heb ik geen problemen maar mijn rechteroog vind de reservebril niet prettig, terwijl het recept wat ik aangeleverd heb voor mijn gewone bril is.
9 mei 2023
Jullie producten zijn niet zo best eerlijk gezegd. Twee brillen gekocht: 1 voor ver en daar is het montuur niet goed van bevestigd en schiet steeds los. 1 voor lezen en daar valt niet mee te lezen (alleen op ca. 15 cm van je gezicht?!) die heb ik dus teruggestuurd. De andere heb ik wat ‘vervormd’ en is nu bruikbaar…
TY
Ted Y.
Voorburg
4 mei 2023
The frame I ordered had a flaw that made the right pootje repeatedly fall out. The frame will (probably) be replaced by a different model. At the same time an order I paid for could not be delivered because the frame was sold out. The help desk has tried its best but they are now 0 for 2 on my last two orders.
9 aug 2023

Bril goed, klantenservice onbereikbaar

Bril goed, echter klantenservice is compleet onbereikbaar. Sinds 22 mei met 4-5 verschillende mails geprobeerd ze te vragen om reserve neuspads (rubbertjes op je neus) omdat ik ze verloren ben. Bril ziet er niet uit zonder. Wil er best voor betalen. Ik pas de beoordeling graag aan als ik een reactie ontvang!
19 okt 2023
3 sterren ipv 4 of 5 komt puur omdat er nu al een paar keer achteraf wordt gemeld dat de levering ruim een week wordt vertraagd omdat de glazen op zijn. Zorg dat er voldoende voorraad of meld het anders vooraf zodat ik deze beslissing zelf kan nemen voordat ik de betaling verzorg. Verder alles prima.

Het product top, klantenservice verschrikkelijk

Het product is top zoals omschreven, echter nu al ruim een week geen contact met de klantenservice kunnen krijgen na een verkeerde levering. Al meerdere emails gestuurd. Ben al jaren fan van CT jammer dat de klantenservice in een keer slechter is geworden, heb hier eerder nooit problemen mee gehad.
Niet te bereiken. Ruim een half uur in de wacht gehangen met maar 2 wachtenden voor me waarna de verbinding werd verbroken. Dit is diverse malen gebeurt. Ook kon er geen kortingsbon worden ingegeven, terwijl ik die wel had. Het enigste positieve is dat de bril binnen een week was geleverd.
MV
16 mei 2023

Andere kleur dan op de website

De kleur van het frame is donkerder dan de foto op de website. Ook heb ik groene glazen besteld. Tegen een witte achtergrond zijn de glazen groen maar zodra je de bril opzet kleuren de glazen bruin omdat je huid nu eenmaal nooit zo zit is als papier. Niet helemaal wat ik in gedachten had.

Bereikbaarheid laat te wensen over

Na de bestelling heb ik altijd contact voor wat meer overleg om de bril goed te krijgen. Is deze keer onmogelijk gebleken zowel per mail als telefonisch niet te bereiken/reactie. Gevolg is dat bril retour is gegaan om aan te passen. Was vroeger beter op orde.
21 jul 2023

Redelijk kan beter

Mooie prijs glazen waren goed. Maar nadeel je kan bril niet af laten stellen hij valt van mijn hoofd af.. ze zeggen op de site dat je zelf bij mag buigen maar t is hard plastiek dus dat gaat niet werken daarom redelijk , anders hadden ze ws hoger cijfer gehad
16 okt 2023
Prijs kwaliteit is fantastisch. Mogelijkheid tot passen en zelf montuurtje makkelijk bij te stellen. Jammer dat continu alles is uitverkocht. Al een half jaar geen zonnebril kunnen bestellen. De mooie monturen zijn al zolang als ik kijk steeds uitverkocht.
15 nov 2023

Niet echt tevreden

Bestelproces is makkelijk maar het aanbod is karig. Ook is veel niet op voorraad waardoor ik ben gegaan voor een minder leuke montuur. Helaas ben ik daar niet tevreden mee. Ik loop er niet vol zelfvertrouwen mee rond. Niet zo een leuke ervaring dus.
10 jun 2023
Contact met klantenservice, uiteindelijk alsnog de bril gekocht daar mogen ze/jullie blij mee zijn. Want twijfelde heel erg, had graag antwoord gehad over de mail binnen 10 werkdagen maarja... Telefoon stonden er 15 in de wacht voor mij, erg jammer.