charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.076 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.044 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

19 sep 2023

Uitverkocht

Pasbrillen keurig ontvangen, keuze gemaakt maar nu niet te bestellen omdat het steeds uitverkocht is. En er is geen mogelijkheid dat je de pasbril kan voorzien van de juiste glazen. Je moet gewoon wachten tot ze op voorraad komen.....ooit....

Mooie zonnenbril, lang wachten.

Op site zonnenbril besteld die op voorraad was, evenals de glazen enz. na betaling een mail dat het niet op voorraad is en uiteindelijk 1.5 week later pas binnen ipv volgende dag waarmee geadverteerd wordt. Wel mooi product, enorm tevreden.
MS
Marco S.
Zwaagdijk
25 sep 2023

Redelijk

Bestellen is makkelijk maar verzenden duurt erg lang en gebeurt vaak na een mail waar de bestelling blijft dan krijg je het opeens de volgende dag en op mails met een gewone vraag wordt helemaal niet geantwoord. De brillen zijn verder prima
21 aug 2023

contact met helpdesk

Betere feedback als het gaat om terugsturen van producten, met name als op uw website vermeldt staat dat contact opgenomen kan worden met de helpdesk mbt kortingscodes, en dat de helpdesk dan vervolgens zegt hier niet mee te kunnen doen.
8 jun 2023

Eerst bril en toen glazen niet op voorraad

De bril die ik bestelde bleek niet op voorraad terwijl er nog 6 op voorraad stonden. Toen de bril na een tijdje weer op voorraad was en ik hem bestelde waren de glazen niet op voorraad. Na vertraging de bril ontvangen en die is prima.
JR
Jan R.
Woltersum
20 okt 2023
Als je een bril zie dan ga je kijken wat de maten zijn dan is het heel vaak dat erbij staat 138 te klein de zij stangen waarom geen keuze daar uit 138 of 140 of 145 dan kun je veel meer uit modellen kiezen. Groetjes Jan Roossien.
29 jul 2023

De bril is fantastisch, maar.

De bril is fantastisch, maar de laatste keren bestel ik niet meer zonder vertraging bij Charlie Temple, kan er echt niet meer op rekenen, zou best fijn zijn om te weten vóór betaling hoe lang het gaat duren.
9 jul 2023
De sterkte van de bril ( leesgedeelte) is niet goed. Misschien toch geen goed idee om het online te doen. Multivocale Zonnebril besteld.Snelle levering. Keurige aflevering maar toch niet helemaal naar wens.
24 okt 2023
Modellen passen vaak niet (goed). Beter zou zijn om een model van alle kanten goed te fotograferen en de maten te vermelden. Verder snelle service, gemakkelijke bestelprocedure en soepel retourbeleid
14 jun 2023

Ontevreden

Ik had een paar minuten nadat ik de bestelling had gedaan dat ik het verkeerde montuur had aangegeven. Helaas is het niet zo verwerkt en ben ik teleurgesteld. Men had mij kunnen bellen of mailen.
15 okt 2023

Levertijd klopt niet

Pas nadat je een bestelling geplaatst hebt blijkt dat de bril niet dezelfde dag, maar pas na 7 werkdagen verstuurd wordt. Het moet vooraf gemeld worden wanneer de glazen niet op voorraad zijn.
6 aug 2023
Brillen zijn na 3 weken nog steeds niet geleverd. Ik krijg per week een mail waar in staat dat de verzending met 7 werkdagen wordt verlengd. Ben benieuwd wanneer ik ze daadwerkelijk krijg...
18 mei 2023

Verbetering in de vorm nodig.

Ik vind de brillen service goed. Wel komt de bril soms schots en scheef uit de verpakking... ik zou het wel waarderen als dit wat minder is, zodat je niet gelijk heel de bril moet verbuigen.
18 jul 2023
Het montur van mijn zonnebril Sam is op de foto een licht montur. Wat blijkt glazen en montur is licht bruin caramel. Ik zal deze zonnebril dan ook iet vaak dragen, vindt het een misskop.
31 okt 2023
De beloofde levertijd is nog nooit (ondertussen 5x een bril besteld) gehaald. Na bevestiging van de bestelling volgt standaard een bericht waarin wordt gezegd dat er vertraging is
Er is een "probleem" met de passing vd bril daardoor kan ik hem niet dragen maar er wordt niet op de mail gereageerd. De blijheid beleving van de nieuwe bril is al weg zo
Bril snel geleverd maar incompleet: één van de silicone ‘neuspads’ ontbreekt. Begin vorige week gemeld maar tot op heden (5 dagen) nog niets ontvangen. Ondanks bellen.
23 aug 2023
Meerdere bestellingen met vertraging geleverd en 1 zelfs geannuleerd. Productieproces/logistiek dient verbetert te worden. Producten zijn overigens goed en betaalbaar.
5 aug 2023
Het duurde twee weken tot levering. De glazen een week en de bezorging vervolgens ook. Zeg dan gewoon dat de bril niet binnen een werkdag leverbaar is, ook prima.
15 nov 2023
Korting werd niet automatisch verrekend waardoor ik geen gebruik van de actie heb kunnen maken. Dat is erg jammer, verder tevreden over product en levertijd