charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.063 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.044 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

9 jul 2023
Zelf jaren brillen gemaakt, bril is matig gemaakt, spanning op glazen veel te hoog, daardoor breukgevaar glazen.
13 okt 2023
Goed algemeen maar laatste bestelling teleurstellend niet aangekomen en nog altijd wachtende op een antwoord.
13 jul 2023
Bril bestellen gaat goed en makkelijk Klanten service bereiken is lastig en mails worden heel laat beantwoord.
16 aug 2023
Na bestellen van de bril ruim een week moeten wachten op de bril. Op website staat volgende dag verzonden...
29 jun 2023
Geen reactie van klantenservice, 0 van mn mailtjes wordt op gereageerd.. wel goedkope goede kwaliteit brillen
29 okt 2023
Mijn sterkte kon niet op tijd geleverd worden, ik kreeg netjes een mail dat het een week langer duurde.
AV
A V.
Vlijmen
15 nov 2023
Het montuur glimt ontzettend en dat is niet zichtbaar op de site. Jammer, Krijg er veel commentaar op🙄
16 jun 2023
Pootjes scheef, waarschijnlijk omdat de verpakking onvoldoende beschermd. Levering later dan beloofd.
19 mei 2023
Weinig voorraad, wacht al weken om brillen te kunnen bestellen helaas :(
12 nov 2023
Duidelijkheid over leverbaarheid van andere modellen. Contact met klantenservice levert niks op.
JW
28 sep 2023
De bril Sandy vond ik veel te groot. Dus geroutineerd. Heb daarna een ander model gekozen.
LV
Leo v.
Breda
10 aug 2023
Slecht te bereiken telefonisch na n uur in de wacht te staan werd de verbinding verbroken
16 jul 2023
levertijd langer dan aangegeven. Bril van matige kwaliteit. had ik iets meer van verwacht
25 jul 2023
Voorheen binnen 24 uur. De laatste tijd standaard een mail dat het 7 dagen gaat duren.
31 dec 2023
Communicatie wel goed ,maar bril duurt wel erg lang voordat hij thuis bezorgd wordt !
11 jul 2023
Jammer dat er vertraging in de levering is omdat de glazen (weer) niet voorradig zijn
Brilmontuur lijkt niet zo degelijk.. voelt na amper 1 week al losser te zitten.
1 nov 2023
porduct is goed. email beantwoorden slecht.na een week nog geen bericht gehad
16 jul 2023
Bestelling was niet op voorraad en geen antwoord op 2 mails. Dat viel tegen.
17 jun 2023
Glazen waren niet op voorraad, wat pas na de bestelling werd gecommuniceerd.