Senco-shop.nl

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2022
Senco-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wederom een prachtige Senco Tacker ontvangen. Zeer snel in huis. Vakkundig ingepakt. Kreeg ongevraagd de tip om het gereedschap na gebruik steeds te voorzien van drie druppels olie. Dankjewel! Henny

ik heb iets besteld en ontvangen, dat was het goede deel. Ik heb echter geen bevestiging en factuur ontvangen. Dat vond ik heel vreemd

Beoordelingen voor Senco-shop.nl

24 apr 2024
Antwoord van Senco-shop.nl
25 apr 2024
Jammer om te lezen dat u ons met slechts 1 ster beoordeeld, wij horen graag van u wat hiervan de reden is en wat wij kunnen doen om hier een 5 sterren beoordeling van te maken.

ik heb iets besteld en ontvangen, maar geen factuur

Antwoord van Senco-shop.nl
Erg vervelend om te horen dat er iets niet goed gegaan is in het administratieve proces, wel fijn om te horen dat het bestelde product naar tevredenheid is! Helaas ontvangen sommige klanten de bevestiging / factuur in de ongewenste mail / spam, daar kunnen wij niets aan doen. Op verzoek - en dus ook in uw situatie - mailen wij dan uiteraard als nog apart de factuur. Wij gaan er vanuit u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn bij een nieuwe bestelling.