Senco-shop.nl

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2022
Senco-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wederom een prachtige Senco Tacker ontvangen. Zeer snel in huis. Vakkundig ingepakt. Kreeg ongevraagd de tip om het gereedschap na gebruik steeds te voorzien van drie druppels olie. Dankjewel! Henny

ik heb iets besteld en ontvangen, dat was het goede deel. Ik heb echter geen bevestiging en factuur ontvangen. Dat vond ik heel vreemd

Beoordelingen voor Senco-shop.nl

Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor deze mooie woorden en waardering! Uiteraard handelen wij iedere order met alle zorg af en proberen wij waar nodig/mogelijk onze klanten nog iets verder te helpen met tips. Super om te lezen dat dit zo gewaardeerd wordt.
Fijn dat jullie mij op de hoogte hebben gehouden mbt de levering! Wordt zeer gewaardeerd.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling! Uiteraard houden wij onze klanten op de hoogte als er iets met een uitlevering of voorraad aan de hand is, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Op naar een volgende order!
Super meedenken en helpen.
Antwoord van Senco-shop.nl
Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling, dit is waar wij het allemaal voor doen!
4 mei 2024
6 mei 2024
Dank voor uw mooie 5 sterren beoordeling, hier zijn wij uiteraard weer erg blij mee!
Betrouwbaar en snelle levering.
20 apr 2024
22 apr 2024
Dank voor uw mooie beoordeling!
14 apr 2024
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling en goed om te zien dat wat wij doen en leveren zo gewaardeerd wordt!
7 apr 2024
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie 5 sterren beoordeling!
Snelle verzending, goed verpakt
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling en toelichting! Wij willen uiteraard dat de bestelling tijdens transport niet beschadigd en proberen dus zo goed mogelijk alles te verpakken (i.v.m. duurzaamheid hergebruiken wij overigens soms verpakkingen)

Goed product. Snelle levering.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling! Iedere 5 sterren beoordeling stimuleert ons om zo door te blijven gaan.
Snelle en correcte levering
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling! Ook bij een nieuwe bestelling staan wij weer voor een correcte en snelle levering.
Perfect
Antwoord van Senco-shop.nl
Een 5 sterren beoordeling met de toelichting Perfect .. daar doen wij het bij Senco-Shop voor! Dank voor deze erg mooie beoordeling.
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Dit soort beoordelingen motiveren ons nog meer om zo door te gaan!
17 mrt 2024
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling! Wij waarderen het enorm als klanten ons met 5 sterren beoordelen en dit ook laten weten.
10 mrt 2024
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling! Goed om te zien dat onze producten en service zo gewaardeerd worden.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze 5 sterren beoordeling! Goed om te zien dat onze producten en dienstverlening gewaardeerd worden.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling, altijd goed om te zien dat onze klanten ons met 5 sterren beoordelen!
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze mooie 5 sterren beoordeling! Het doet ons altijd goed om deze waardering te ontvangen.
Persoonlijk contact omdat iets niet voorradig was en iets anders werd voorgesteld. Het voorgestelde was duurder maar werd aan dezelfde prijs gelaten.
Antwoord van Senco-shop.nl
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Wij doen er alles aan om onze klanten te helpen, ook als wij daardoor soms een concessie moeten doen. Immers, zakelijke relaties zijn voor ons voor de lange termijn.

Vriendelijke service

De bestelling verliep eerst niet zo vlot omwille van een verkeerd mailadres. Maar Serge waar ik telefonisch contact mee had heeft me prima geholpen.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze oprechte en mooie 5 sterren beoordeling! Goede en open communicatie + het managen van verwachtingen hebben wij hoog in het vaandel staan. Alles om onze klanten van dienst te kunnen zijn.