namly.nl- Logo - Beoordelingen

namly.nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2022
namly.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jun 2023
Ondanks dat de eerste zending niet compleet was, goed contact gehad met hun klantenservice en uiteindelijk hebben ze het ontbrekende deel nog nagezonden! Reageerde snel via hun klantenservice, prima contact gehad in het Engels. De stickers zijn daarnaast ook echt fantastisch, plakken goed en ook prima over een gekleurde muur heen te plakken!

Product is slecht omschreven. Bloemenstickers die alleen op een witte muur kunnen en anders transparant blijven terwijl erbij staat dat het zelfs op glas kan! Niet waar dus! Daarnaast geen reactie op de mail over deze klacht. € 60,- in de prullenbak!

Beoordelingen voor namly.nl

Vind de levertijd wat lang
Antwoord van namly.nl
Hallo Wij kunnen zien dat uw bestelling de eerste weekdag nadat u uw bestelling heeft geplaatst, is verzonden. Onze excuses als het onderweg vastliep en daardoor de levertijd verlengde. Ik hoop dat je tevreden zult zijn