namly.nl- Logo - Beoordelingen

namly.nl

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2022
namly.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jun 2023
Ondanks dat de eerste zending niet compleet was, goed contact gehad met hun klantenservice en uiteindelijk hebben ze het ontbrekende deel nog nagezonden! Reageerde snel via hun klantenservice, prima contact gehad in het Engels. De stickers zijn daarnaast ook echt fantastisch, plakken goed en ook prima over een gekleurde muur heen te plakken!

30 sep 2023
Lukt niet om product te retourneren. Uiteindelijk toch geprobeerd en tegelstickers loopt het patroon niet over in de volgende sticker waardoor je enorme OCD krijgt. Ik ga niet meer bestellen....

Beoordelingen voor namly.nl

Snel geleverd dan aangegeven. En goede kwaliteit.. topp!!!
Ik heb mijn bestelling na 20 dagen nog niet ontvangen?? Wat is dat voor service
16 apr 2024
Hallo. Het spijt ons dat uw bestelling u nog niet heeft bereikt, ik zie dat u contact heeft met onze klantenservice en dat zij u verder helpen met uw zaak. Heeft u meer vragen, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Prettige dag
Antwoord van namly.nl
Hallo. Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw ervaring en dat uw bestelling u nog niet heeft bereikt. Wij kunnen zien dat u contact heeft met onze klantenservice en dat zij u helpen met uw kwestie. Wij hopen dat u tevreden zult zijn met uw bestelling Prettige dag
24 mrt 2024

Leuke ontwerpen muurstickers

Goede service, mooie muurstickers en er zitten leuke ontwerpen tussen. Ik twijfelde wel eerst om te bestellen omdat ik ook wat minder goede ervaringen heb gelezen. Uiteindelijk toch gedaan en het is goed bevallen.
De eerste levering was niet het goede produkt maar na mailcontact de goede gekregen en mocht de eerste houden
Netjes alles ontvangen en tevens een controle uitgevoerd en de klant op de hoogte gehouden over de voortgang.
20 mrt 2024
Ik had een product terug gestuurd, het was helaas niet het juiste. Het was moeilijk om het product te retourneren en heb op heden nog geen geld terug gekregen
Antwoord van namly.nl
Hallo. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Uiteraard is het prima mogelijk om uw producten te retourneren. Ik zie dat u contact heeft met onze klantenservice, zij zullen u verder helpen met uw kwestie. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Ik wens je nog een fijne dag.
The sticker was round but arrived in 2 pieces and in poor quality. I don't recommend it.
Antwoord van namly.nl
Hello I am sorry to hear that you are not satisfied with your order. We understand your concern about the sticker. We would like to inform you that the large wall stickers are divided into parts for several reasons. Partly to make it easier for the customer to mount them on the wall and also to be able to send them in the best way. If you have any questions, please contact us at info@namly.se Wish you a nice day
19 mrt 2024
Slechte stickers, geen instructie en geen waar voor je geld
20 mrt 2024
Hallo. Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Op onze website vindt u instructies over hoe u uw muurstickers het beste kunt ophangen. Als u meer vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen via info@namly.se, dan helpen wij u verder. Wens je een fijne dag
19 mrt 2024
Ik heb het bestelling niet gekregen
20 mrt 2024
Hallo. Het spijt me dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Ik zie dat uw bestelling niet op tijd is opgehaald en daarom naar ons is geretourneerd. Ik zie dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en hulp krijgt bij uw probleem. Fijne dag.
MS
Maarten S.
Deventer
Ruime collectie, informatie mag wat duidelijker en uitgebreider
Vind de levertijd wat lang
Antwoord van namly.nl
Hallo Wij kunnen zien dat uw bestelling de eerste weekdag nadat u uw bestelling heeft geplaatst, is verzonden. Onze excuses als het onderweg vastliep en daardoor de levertijd verlengde. Ik hoop dat je tevreden zult zijn
Goede service
3 feb 2024

Prachtige stickers

Snel geleverd, prachtige stickers. Stickers zijn wel kwetsbaar, dus erg voorzichtig van het vel verwijderen. Hier is er helaas één gesneuveld, maar met de rest prachtig resultaat behaald.
31 dec 2023
Als je een vraag hebt over de bestelling, wordt er zsm op gereageerd. Product wordt zorgvuldig verpakt. Poster ziet er prachtig uit.