namly.nl- Logo - Beoordelingen

namly.nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2022
namly.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jun 2023
Ondanks dat de eerste zending niet compleet was, goed contact gehad met hun klantenservice en uiteindelijk hebben ze het ontbrekende deel nog nagezonden! Reageerde snel via hun klantenservice, prima contact gehad in het Engels. De stickers zijn daarnaast ook echt fantastisch, plakken goed en ook prima over een gekleurde muur heen te plakken!

Product is slecht omschreven. Bloemenstickers die alleen op een witte muur kunnen en anders transparant blijven terwijl erbij staat dat het zelfs op glas kan! Niet waar dus! Daarnaast geen reactie op de mail over deze klacht. € 60,- in de prullenbak!

Beoordelingen voor namly.nl

19 apr 2024
MS
Maarten S.
Deventer
Ruime collectie, informatie mag wat duidelijker en uitgebreider
3 feb 2024
14 nov 2023
Muurstickers zijn mooi van kwaliteit en makkelijk op de muur aan te brengen. Minpunt: van te voren contact via de mail gehad maar dit ging moeizaam omdat het een zweeds bedrijf is en dus is de communicatie wat lastig voor ze.

Prachtige stickers

Snel geleverd, prachtige stickers. Stickers zijn wel kwetsbaar, dus erg voorzichtig van het vel verwijderen. Hier is er helaas één gesneuveld, maar met de rest prachtig resultaat behaald.
18 jul 2023
Ik had de verkeerde maat besteld maar ondanks dat ik gelijk erachteraan een bericht stuurde, is het niet tegengehouden en veranderd. Erg jammer. Nu zit ik met de verkeerde maat stickers.
RS
20 sep 2023
Ruime keuze, goede kwaliteit tegelsticker. De verzending duurde lang, en er was geen communicatie tussen moment van bestellen en verzenden. Dat vond ik storend, verder ben ik tevreden.