namly.nl- Logo - Beoordelingen

namly.nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2022
namly.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jun 2023
Ondanks dat de eerste zending niet compleet was, goed contact gehad met hun klantenservice en uiteindelijk hebben ze het ontbrekende deel nog nagezonden! Reageerde snel via hun klantenservice, prima contact gehad in het Engels. De stickers zijn daarnaast ook echt fantastisch, plakken goed en ook prima over een gekleurde muur heen te plakken!

Product is slecht omschreven. Bloemenstickers die alleen op een witte muur kunnen en anders transparant blijven terwijl erbij staat dat het zelfs op glas kan! Niet waar dus! Daarnaast geen reactie op de mail over deze klacht. € 60,- in de prullenbak!

Beoordelingen voor namly.nl

Snelle verzending en goede kwaliteit
19 apr 2024
24 mrt 2024

Leuke ontwerpen muurstickers

Goede service, mooie muurstickers en er zitten leuke ontwerpen tussen. Ik twijfelde wel eerst om te bestellen omdat ik ook wat minder goede ervaringen heb gelezen. Uiteindelijk toch gedaan en het is goed bevallen.
De eerste levering was niet het goede produkt maar na mailcontact de goede gekregen en mocht de eerste houden
Snel geleverd dan aangegeven. En goede kwaliteit.. topp!!!
20 mrt 2024
Netjes alles ontvangen en tevens een controle uitgevoerd en de klant op de hoogte gehouden over de voortgang.
Goede service
MS
Maarten S.
Deventer
Ruime collectie, informatie mag wat duidelijker en uitgebreider
3 feb 2024
20 jun 2023

Goede service en prima kwaliteit

1 jul 2023
Excellent service and quality for the price. I designed very cute labels that I placed on the polyester labels of my child's clothes and plushies, as well as on plastic items like bottles and toys. So far, the label are still on and look great (colors not faded) despite several washes (machine wash and/or hand wash)
14 nov 2023
Muurstickers zijn mooi van kwaliteit en makkelijk op de muur aan te brengen. Minpunt: van te voren contact via de mail gehad maar dit ging moeizaam omdat het een zweeds bedrijf is en dus is de communicatie wat lastig voor ze.
16 nov 2023
Mijn bestelling was niet bezorgd en zonder dat ik het wist weer retour gestuurd. Nadat ik contact opnam met Namly, hebben zij direct het probleem erkend en het artikel opnieuw verzonden. Dit was snel geleverd.

Prachtige stickers

Snel geleverd, prachtige stickers. Stickers zijn wel kwetsbaar, dus erg voorzichtig van het vel verwijderen. Hier is er helaas één gesneuveld, maar met de rest prachtig resultaat behaald.
18 jul 2023
Ik had de verkeerde maat besteld maar ondanks dat ik gelijk erachteraan een bericht stuurde, is het niet tegengehouden en veranderd. Erg jammer. Nu zit ik met de verkeerde maat stickers.
RS
20 sep 2023
Ruime keuze, goede kwaliteit tegelsticker. De verzending duurde lang, en er was geen communicatie tussen moment van bestellen en verzenden. Dat vond ik storend, verder ben ik tevreden.