werkschoen.nl- Logo - Beoordelingen

werkschoen.nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden118 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
werkschoen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jul 2023
Wat een top bedrijf!!! het lukte mij niet de juiste schoen te bestellen en heb zelf een aantal fouten gemaakt met het plaatsen van de order. Dit was totaal geen probleem en alles werd super snel en netjes opgelost. Ik had een mail gestuurd en daar werd meteen op gerageerd door Max. Zoek je en betrouwbare site met top service? dan heb je hem nu gevonden!

10 okt 2023
Werkschoenen besteld via de website, Krijg een dag later zonder overleg een mail dat de desbetreffende schoenen niet leverbaar zijn en dat het bedrag wordt teruggestort….

Beoordelingen voor werkschoen.nl

24 mrt 2024
Snelle service, een kwaliteit spullen.
Prijs en snelheid van leveren
Slechte communicatie en geen product ontvangen.
Dat ze breed van voren zijn en dat er elastiek baan beide kanten van de schoenen zit
7 jan 2024
van de klompen is de hak te laag moeilijk aan te houden jammer
Uitstekend advies met goede prijs/kwaliteit en snelle levering.
JR
Jos R.
Lommel
13 jan 2024
Alles snel en correct verlopen , website duidelijk
Snelle service en levering netjes.
Goed en snel
25 jul 2023

Kan er maar 1 de beste zijn!!

Lang verhaal kort: werkschoen.nl zegt wattie doet;en doet wattie zegt,gewoon bedrijf wat zijn beloftes nakomt, kunnen vele webwinkels voorbeeld aan nemen!!!

Ik had te grote werklaarzen besteld

Ik had werklaarzen besteld. Deze waren te groot. Heb ze teruggestuurd en kleinere besteld en dat in 2 dagen tijd. Super!
Goeie service, hier is klant 100% koning! Mijn bestelling was kwijt geraakt door de bezorgdienst maar na contact te hebben opgenomen met Max van werkschoen.nl werd er direct een nieuw paar opgestuurd die ik de volgende dag ontving. En toen later het vermiste paar op de stoep verscheen kon ik die gratis en gemakkelijk via de website retour sturen. Snelle reactie op vragen via de mail en problemen worden meteen opgelost. Een winkel waar je vaker wilt shoppen! Dank jullie wel voor deze goeie ervaring💙

Goede werkschoenen

De maat is precies goed, ze zitten comfortabel, zijn lekker breed, er knelt niks. Ik loop de hele dag op de bouwplaats en ik hoef niet bang te zijn om natte of koude voeten te krijgen. Ze gaan ook makkelijk aan en uit. Echt een aanrader.