ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

661 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.532 beoordelingen in totaal

19 sep 2023
Waaw, wat een prachtige producten! Ik kocht 3 regenpakken, in maatje 116, 128 en 74. Fijn dat je in deze maatjes allemaal hetzelfde patroontje hebt, dat gebeurd niet veel in andere kledij. De jassen vallen zeker ruim genoeg, ik las op voorhand al enkele mensen die zeiden om geen maatje groter te nemen en ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb. Mijn 5 jarige draagt qua lengte 116 en deze zit zeker ruim genoeg om nog even aan te kunnen, mijn 7 jarige draagt normaal 128 qua lengte en deze bestelde ik ook, past ook goed, aan de ruime kant maar niet storend Mijn jongste draagt maar 62 en hiervoor bestelde ik 74, wanneer je de mouwen een keertje omslaat gaat dit, uiteraard is dit goed om aan te hebben in de buggy etc maar niet om rond te lopen ;) maar tegen ze begint te kruipen gaat dit wel goed passen! 👌

5 sep 2023
Ik had dit pakje besteld in maat 56 terwijl mijn zoontje van 7 weken maat 44 draagt normaal dus had het gevoel dat het te groot zou zijn toen die aankwam was ik helemaal enthousiast omdat het maatje er wat kleiner bij zat totdat ik zag hoe scheef het armpje was genaaid waardoor ik zijn armpje er dus niet door heen kon doen ik heb toen een mail gestuurd met men klacht en kreeg een antwoord terug dat men zoontje er waarschijnlijk te groot voor was en dat ik een grotere maat moest uitzoeken maar ik moest wel verzemdkosten en retourkosten extra betalen heb uiteindelijk maar het mouwtje afgeknipt en toen paste die wel maar ik raad deze shop voor geen meter aan.

Beoordelingen voor ielm.nl

5 sep 2023

Slechtste service tot nu toe

6 sep 2023

Great gear-but…

Great gear-we've bought them several times. Unfortunately on this occasion though the delivery is lost in transit for 2 weeks. The webshop doesn't allow deparate delivery and billing adresses and I ended up with my Dutch address albeit with the country as the intended ship-to country (simple mistake that a smart website should spot). Response from customer service so far has been limited and no updates from UPS in the past 5 days since they did apparently contact them.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail. Hartelijke groeten!
16 aug 2023
Het pak is niet zoals verwacht. Ik wilde een waterdicht pak, dat is deze niet. Wil retour sturen, maar dan zijn de verzend- en retourkosten voor mij. Oke, maar voor retourticket moet ik ielm mailen (geen reactie gehad) en dan moet ikzelf contact leggen met ups om pakketje weer op te laten halen. Service erg slecht.
17 aug 2023
Beste klant, We hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Vind de details van uw verzoek via e-mail: het retourlabel was al verstrekt en als u goed kijkt op de website, ziet u dat we een INDOOR- en OUTDOOR-jumpsuit hebben! Hartelijke groeten!
3 aug 2023
Bezorging zeer traag je betaald er wel 6€ voor. Nu week geleden besteld en krijg geen enkele update van ups. Hij zou vandaag komen maar ziet er naar uit dat dit ook niet gebeuren gaat. Ben benieuwd wanneer dan eindelijk wel.. heb zo voorgevoel dat dit mis gaat zeker na het lezen van andere recensies
4 aug 2023
Beste klant, We hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Voor zover we kunnen zien, heeft het pakket u gisteren bereikt en werd het binnen 4 werkdagen bezorgd. Bedankt voor uw feedback en we verzekeren u dat we voortdurend de mogelijkheid analyseren om, indien nodig, verbeteringen aan onze producten aan te brengen, zoals we in het verleden hebben gedaan. Met vriendelijke groeten, iELM.
18 jul 2023

Bezorging slecht

Bezorging duurt lang, krijgt geen bericht wanneer je het kan ophalen en moet ook nog een eind rijden om het op te halen. Dacht dat het thuis bezorgd zou worden. Door er zelf achter aan te gaan kwam ik erachter dat het wel al bezorgd was op afhaalpunt.
19 jul 2023
Beste klant, We hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip en verzekeren u dat wij ons best zullen doen om onze dienstverlening te verbeteren. Hartelijke groeten! 😊
1 nov 2023
Ie webshop houdt zich niet van de wettelijke regels van het herroepingsrecht van de klant. Volledige aankoopbedrag wordt niet terugbetaald bij retourneren. Verzendkosten/administratiekosten van de heen zending worden niet terugbetaald.
29 okt 2023
Geen mail ontvangen ook niet in de spam boxen kan het pakket ook niet volgen en word ook niet goed geholpen hiermee dus dit was voor mij de 1e en de laatste bestelling
16 dec 2023
9/12 besteld nu 16/12 nog niet ontvangen! Onduidelijk ups verzending . Zou 15/12 ontvangen nu gewijzigd naar 18/12 maar hopen dat het nu wel geleverd word
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, het pakket wordt vandaag afgeleverd!

Retouraanmelding lukt niet

Wil mijn items retour sturen maar krijg al een week geen contact met de klantenservice, mailen niet terug, etc. Terwijl je wel op voorhand al moet betalen
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Details over uw bestelling vindt u via e-mail!
15 okt 2023

Pak krijg ik niet geleverd en geen contact mogelijk

Al meer dan 1,5 week terug een pak besteld en de status blijft maar aanpassen, geen mogelijkheid tot contact krijgen en dus ook nog steeds geen pak
18 okt 2023
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip en de levering staat gepland voor deze dagen!
19 nov 2023
Op 10 november besteld, 13 nov bericht van onderweg, daarna niets ontvangen en track en trace is out of order. Wanneer komt mijn pakket???
23 nov 2023
4 mei 2023

Verhouding klopt niet

De jassen zijn qua verhouding heel raar. De mouwen zijn veelste kort tegenover de rest van de jas. Zelfs 2 maten groter helpt niet.
5 mei 2023
Beste klant, We hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip.
12 sep 2023
De bestelling is NIET ontvangen en ik heb geen geld terug gekregen. Ik wil graag OF mijn geld terug OF mijn bestelling ontvangen.
15 sep 2023
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Vind de details van uw verzoek, via e-mail, het pakket is naar ons geretourneerd en we hebben een volledige terugbetaling uitgevoerd Hartelijke groeten.
Vorige week besteld en nog niks binnen. Nu zie ik dat het pas 11 december binnenkomt. Dat is ruim twee weken na besteldatum
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Vind de details van uw verzoek per e-mail!
25 okt 2023

Slechte ervaring

Ik bestel en betaal 2 pakken met de snelservice die ze aanbieden na 4 werkdagen nog niks binnen en niks te horen krijgen.
25 okt 2023
De bezorging liep niet goed. Werd geleverd aan de andere kant van de stad ipv thuis zoals aangegeven.
31 okt 2023
niet of te laat reageren. telefonisch niet bereikbaar! niet op verzoek reageren om mij te bellen .
3 dec 2023
1-3 werkdagen blijkt 9 werkdagen te zijn, antwoorden niet op vragen. Gewoon slechte communicatie
23 dec 2023

Jammer naam niet afgedrukt

Overal uitstekend Jammer dat de naam er niet op afgedrukt staat! Wel extra voor betaald
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Vind de details van uw aanvraag, via e-mail, de bestelling wordt correct uitgevoerd!
Slecht is niet direct het juiste woord, ik heb m’n bestelling nog steeds niet ontvangen?